Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Heb je iets meer info over of het mobiel is, welke server, welk besturingsprogramma etc?
BartVB schreef:Grote kans dat er 'iets' niet helemaal goed is met je browser, zeker als je dingen moet beeindigen met taakbeheer. Je zou kunnen kijken of het allemaal beter werkt als je b.v. Google Chrome installeert:
http://www.google.com/chrome/
JPitty schreef:Ik heb ook wederom een vastloopprobleem hier Bart. Ik werk met Firefox 6.0, server maakt niet uit. Hij doet het namelijk bij zowel Arion als Podagros als Sleipnir.
Het lijkt te gebeuren als de 'Ads door Google' worden opgehaald. Hij doet dan helemaal niets meer en in de tekstbalk waar ik het internetadres in typ, staat behalve dat adres ook een tekentje dat hij bezig is. Andere internetpagina's in een tweede tabblad doen het dan gewoon, maar Bokt dus niet. Scrollen is daar het enige dat ik dan nog kan doen. Het helpt even als ik naast het internetadres ga staan en op enter druk (verfrissen van de pagina dus), maar ook niet altijd. Bij andere pagina's heb ik dus geen problemen hiermee.
Hier geeft hij ook aan: onvoldoende virueel geheugen. Heeft dit met elkaar te maken en zo ja, hoe los ik dit op? Is namelijk erg vervelend...