Nu "Char" op TV: waarheid of flauwekul?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:12

Cody schreef:
Met die ballon bv, bij de dochter van Willem Ruis. Of over de erfenis, daar zat een boel oud zeer, als je de moeder zag, die ook nog zachtjes zei: "goed zo" toen Char doorgaf dat diegene die een deel van de erfenis heeft opgeëist zich moest schamen.
Dat zijn hele wezenlijke dingen en zo heb ik ze vaker bij haar gezien.


Ja, en die dingen kun je ook niet namaken. Niemand kan ZO goed acteren!!! En als ze het zouden kunnen, spelen ze al lang in films en zijn ze wereldberoemd.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:31

ik denk dat ik het ook wel geloof!
ik kijk er in ieder geval graag naar!
en vind het idd ook wel een geruststellende gedachte ,dat de mensen "dicht" bij je blijven als ze overleden zijn!
mijn vader is 5 maanden voor mijn trouwen overleden aan een hersenbloeding,hij heeft nog 8 uur geleefd,maar was niet meer bij kennis,en kon dus ook niet meer praten.

bij het afscheid nemen,heb ik hem gevraagd,of hij er toch "bij wou zijn"
op mijn trouwdag,en dat ik het zo erg vond dat we nu niet samen konden dansen(dat deed hij heel graag)
ik wil graag geloven dat hij toch mee heeft gekeken die dag en "stiekem" mee heeft gedanst!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:34

Wie is Char Verward

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:38

Een bekend Medium in Amerika ... die nu een soort van eigen show heeft hier in nederland ....
Maar ik geloof hier wel degelijk in ... Heb wel degelijk gedacht dat ze nog weleens nep kon wezen ...
Maar aan de voorstukken te zien dat ze met de FBI heeft gewerkt en nog wat van die dingen ... Lijkt het me dus van niet.

En inderdaad, ze vertelt alledaagse dingen, maar ook dingen die niemand kan weten ...
Ik kijk graag naar haar, ben wat dat betreft heel erg gelovig in dat spirituele ... Lachen

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:09

Ik geloof het wel

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:36

ik geloof het ook
vorige keer keek ik het ook, en soms is ze het ook wel kwijt maar ik krijg er toch rillingen van.
zo eng lijkt me dat, te weten dat je dus echt niet alleen bent...

Dus ik geloof het zeker wel, maar ik denk dat je mij veel wijs kan maken, ik geloof overal in Bloos!

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:27

ik geloof er niets van... kwam er een keer een wat moeilijkere vraag.. kwam ze niet verder dan: jaa, het is een tekst en meer kan ik je er niet over vertellen, sure.. Nagelbijten / Gniffelen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:36

Ik kan me wel voorstellen dat haar gevoel bij de een sterker is dan bij de ander, en zo zal het bij sommige mensen wat algemeen blijven en bij anderen gaat het veel dieper.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:39

Weet je wat ik me afvraag. Waarom hebben ze voor een of andere Amerikaan gekozen (Char dus) en niet gewoon een Nederlander?

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:24

Vonnie84 schreef:
Weet je wat ik me afvraag. Waarom hebben ze voor een of andere Amerikaan gekozen (Char dus) en niet gewoon een Nederlander?

Ja dat vraag ik me ook af, wij hebben toch Jomanda, waarom dan een Amerikaan Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:05

Jomanda is een heel ander persoon en doet ook heel andere dingen, zo is iedereen weer uniek.
Zo kan je Dr. Phil toch ook niet vergelijken met Emile Ratelband?

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:26

Cody schreef:
Jomanda is een heel ander persoon en doet ook heel andere dingen, zo is iedereen weer uniek.
Zo kan je Dr. Phil toch ook niet vergelijken met Emile Ratelband?

ja ok dat is waar Bloos

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:54

Ja het moet wel waar zijn. Maar snap niet HOE dat nou kan. Zker iets met geesten ofzo.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:55

Avanti schreef:
Ja het moet wel waar zijn. Maar snap niet HOE dat nou kan. Zker iets met geesten ofzo.

ja ze ziet of hoort die geesten.
Ze zegt ook elke keer: ik voel zijn aanwezigheid enzo Lachen

Wiesje

Berichten: 2916
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:30

Ik denk ook echt wel dat je ervoor open moet staan. Sommige mensen zijn van zichzelf al goedgelovig en die zijn hier heel open voor. Geloven dan ook gelijk dat er een kern van waarheid achter zit.
Ikzelf heb ook veel meegemaakt en ik vind haar antwoorden gewoon niet duidelijk genoeg. De bezoeker van het programma willen gewoon graag bepaalde antwoorden horen. Zij voelt niet de aanwezigheid van die geesten, ze voelt gewoon wat de bezoekers willen horen. That''s it. Ik zeg niet meteen dat alles uit de lucht gegrepen is hoor. Dat niet.
Vind het inderdaad ook wel vaag dat ze geen nederland medium pakken, terwijl die er toch ook genoeg zijn. Ook die hetzelfde kunnen als Char.

O ja, en iedereen kan zich bij de politie aanmelden als medium en dan proberen met hun gaven iets mee te zoeken. Dan kan ik ook zeggen: ik heb met de politie samengewerkt. Toch net iets anders denk ik........

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:32

Ja, het is wel echt waar. Ze verzint het niet, en heeft ook niet aan het begin van de uitzendingen namen gehoort ofzo.
Door eigen ervaring geloof ik heel erg in dr, en ik vind het heel knap wat ze kan.

Wiesje

Berichten: 2916
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:36

Ik wil trouwens echt niet zeggen dat alles onzin is wat ze doet of wat ik over paranormale dingen hoor he!! Ik geloof echt in bepaalde dingen, maar CHAR komt op mij gewoon ongeloofwaardig over. Sorry.Ieder zijn eigen ding toch??

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:40

Ik ben op dit moment het boek van Char aan het lezen dat heet Char:het medium. Ik vind dit een heel interessant boek. Voordat ik dat boek had gelezen dacht ik van ja dat zal wel allemaal, maar nu ik dat boek heb gelezen geloof ik er zeker weten in. Het is echt een heel goed boek

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:38

Ik geloof zeker dat het waar is. Ik heb het nog nooit gezien, maar de verhalen die ik hoor..

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:42

Ik heb het laatst ook weer gezien en het viel me op dat alle namen van de overleden personen begonnen met 'Re of Ro'.... is dat niet een beetje toevallig?! Verder heb ik er (nog) geen mening over... ik kijk er ook met gemengde gevoelens naar... maar ik vind het wel mooi dat Char de nabestaanden van een overleden persoon goed gerust steld.... dus of het nou waar is of niet, het werkt wel!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:41

Cody"]
[quote="moosje00"][quote="Vonnie84 schreef:
Weet je wat ik me afvraag. Waarom hebben ze voor een of andere Amerikaan gekozen (Char dus) en niet gewoon een Nederlander?

Ja dat vraag ik me ook af, wij hebben toch Jomanda, waarom dan een Amerikaan Verward
[/quote]
Jomanda is een heel ander persoon en doet ook heel andere dingen, zo is iedereen weer uniek.
Zo kan je Dr. Phil toch ook niet vergelijken met Emile Ratelband?
[/quote]

Ja, maar ik bedoelde eigelijk, er zijn hier in Nederland ook mensen die met het hogere kunnen communiceren. Jomanda is daar ook een voorbeeld van, maar doet dat weer op een andere manier.
Maar de manier van Char zal hier in Nederland toch ook zeker wel voorkomen.

En trouwens, ik vind Dr. Phil echt OK dan!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:49

Vorig jaar op Netwerk is er een heel stuk opgeweest over een vrouwtje dat precies kon voorspellen wanneer en welke vlucht problemen kreeg!! Hebben ze bij Schiphol wel serieus genomen, tot op zeker hoogte dan. Zo had ze de El Al ramp voorspeld.

Ik heb Char voor t eerst nu gezien en vond dat met Willem Ruis wle indrukwekkend, dat nmet die blonde actrice minder. Maar zoals met die ballonnen, dat verzin je toch niet>

Wat betreft aurafoto's: een vriendin van mij vertelde vóórdat we ze lieten maken dat volgens een paranormaal begaafte vader van een vriendin van haar ze een zwart gat in haar aura had zitten bij haad - ik meen - rechteroor. Mooi dat die op de foto te zien was!! Terwijl t normaal vol is met kleuren! Was erg indrukwekkend!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:59

Ik geloof er helemaal niets van; het is allemaal gebaseerd op suggestiviteit en observatie van degene die tegenover haar zit. Ze gaat af op de onbewuste lichaamstaal van degene waar het over gaat. Ik denk dat het een intelligente vrouw is, met bijzondere vaardigheden op psychologisch vlak; maar een medium is het zeker niet...

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:54

x_eva_x schreef:
Ik ben op dit moment het boek van Char aan het lezen dat heet Char:het medium. Ik vind dit een heel interessant boek. Voordat ik dat boek had gelezen dacht ik van ja dat zal wel allemaal, maar nu ik dat boek heb gelezen geloof ik er zeker weten in. Het is echt een heel goed boek

dat bedoel ik! ik dus ook, ik maak het oveigens ook zelf regelmatig mee dat ik 'bezoek'krijg van een overleden vriend die mij heel erg dierbaar is, dus ik weet zeker dat dit soort dingen NIET verzonnen worden! ik kan mij er wel wat bij voorstellen dat mensen die hier niet voor open staan het niet geloven.
enne ps. Dr. Phil vind ik echt helemaal te gek (zijn boek heb ik ook gelezen! gaaf!)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:12

ik denk wel dat het waar is hoor, ze weet ook veel dingen die ze eigenlijk niet kon weten... (dat hoor je toch ook vaak als er een soort intervieuwtje is met die mensen nadat ze met char gesproken hebben)...
maar aan de andere kant, met die namen raad ze wel veel ja!