Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 15:45

Heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon hier geen topic over vinden.

Aangezien er al andere leuke topics zijn zoals de leukste blunders van je ex etc.. Dacht ik waarom niet een topic openen over jou ergste blunders/grappigste verhalen onder invloed van drank! :D
Nou brand los! Ik ga er zelf ook even voor zitten om de leukste op te schrijven }>

Dit topic is niet om te speculeren of je wel of niet lol kunt hebben met/zonder drank of dat je drinkt of niet. Daar zijn genoeg andere topics over. Het gaat hier gewoon om niet zo slimme acties waar je je achteraf voor schaamt maar toch ook wel om kunt lachen! :)

cooper

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:29

Haha. Zo heb ik ooit met een vriendin in een deuk gelegen. We hadden echt redelijk wat gedronken en waren bij mij in de straat (centrum van een dorp) aan het wandelen, toen we ineens aan de overkant een auto hoorde draaien. Wij geloofden dat daar nog mensen inzaten en wilde dus langs achter komen en de mensen doen verschieten ( I know, wat je al niet bedenkt als je dronken bent)
Lopen we daar allerlei vreemde manouevres te lopen, achter auto's en palen wegduiken.... En langzaam aan komen we steeds dichter bij de draaiende auto.
Op het moment dat ik voor de auto spring, spring ik naast een nieuwbouw, en toen kwam ik er dus achter dat daar een waterpomp stond te draaien en niet de motor van de auto.
Ik lag letterlijk in een deuk! Ook omdat we zo belachelijk naar de auto toegeslopen waren en het dus voor niets bleek te zijn.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:34

pfoe normaal weet ik dit soort dingen altijd wel te vertellen, maar moet nu toch even goed gaan nadenken. Ik zal eens even gaan denken en dan posten :P

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:36

Echt leuk is hij niet maar wel een bloober..

Ik was gezellig met mijn allerbeste vriendinnetje gaan stappen in Goes, zij woont zelf in s'heer-arendskerke en de weg van Goes naar daar is mij nog niet precies bekend..
Op de een of andere manier zijn wij elkaar kwijt geraakt en daar stond ik dan ergens in het centrum van Goes.. In allerlei cafés rondgekeken en door meerdere straten geslenterd op zoek naar Monique.
Per toeval vond ik wel een andere vriend die nog nuchter was 'dacht ik althans op dat moment, met m'n eigen dronken kop' en zijn wij met zijn auto op weg gegaan naar S'heer-arendskerke, wij zijn overal geweest maar daar kwamen we niet, tot op het moment dat er een politie auto aan kwam rijden en deze beste jongen toch wel zenuwachtig werd toen deze werd aan gehouden en hij moest blazen, bleek dat hij ten eerste zijn rijbewijs al kwijt was en ten tweede toch gedronken had.
Daarna werd mij gevraagd of ik misschien Daphne de Bruijn was, want er was een meisje met zwart haar genaamd Monique tegen een politiebusje aangelopen en had gehuild en geschreeuwd dat ze Daffie de Bruijn met blond haar kwijt was..
Deze beste politieman heeft mij naar Monique gebracht deze wist veel beter de weg, onderweg heb ik nog gevraagd of hij bevoegd was om de snelheidsregels te overtreden, want hij reed duidelijk te snel (Of lag dit aan mijn niet zo heldere staat..
Anyway, bij Monique aangekomen stond haar moeder mij al op te wachten en ben ik gelijk naar boven gestrompeld en Monique wakker gemaakt, deze begon te huilen ik ben Daffie kwijt ik ben Daffie kwijt, en ik maar troosten nee hoor ik ben hier kijk maar :')

Dat vergeet ik werkelijk nooit meer.. Maar man,, wat schaamde wij ons de dag erna..

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:37

Zo heb ik ooit een aantal minuten voor een stoeprand gestaan. "Maar jongens, ik weet ECHT niet meer hoe dit werkt? Hoe komen jullie er allemaal zo op?"

:+

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:38

Ik stond een keer op een vrijdag avond, in een enorm lege discotheek/dance kroeg. Stonden net 10 mensen binnen.
En ging helemaal los, in mijn eentje, op het podium, dansen alsof mijn leven er vanaf hing. En toen sprong ik per ongeluk op een rollend glas (longdrinkglas op zn zij, rolde over het podium) en toen viel ik (zonder mezelf op te vangen met mijn handen) met mn gezicht, tegen de grond.

Ik kon me ook maar weinig herinneren van die avond, maar mn vriendinnen hebben staan filmen dus vergeten doe ik het nu nooit meer. :Y)

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:42

Genoeg :+ maar of ik dat openbaar op internet ga zetten .. nee vast verstandiger van niet :o

Marleennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:46

_karin_ schreef:
Zo heb ik ooit een aantal minuten voor een stoeprand gestaan. "Maar jongens, ik weet ECHT niet meer hoe dit werkt? Hoe komen jullie er allemaal zo op?"

_O-

nancytw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:49

Lisann__ schreef:
Ik stond een keer op een vrijdag avond, in een enorm lege discotheek/dance kroeg. Stonden net 10 mensen binnen.
En ging helemaal los, in mijn eentje, op het podium, dansen alsof mijn leven er vanaf hing. En toen sprong ik per ongeluk op een rollend glas (longdrinkglas op zn zij, rolde over het podium) en toen viel ik (zonder mezelf op te vangen met mijn handen) met mn gezicht, tegen de grond.

Ik kon me ook maar weinig herinneren van die avond, maar mn vriendinnen hebben staan filmen dus vergeten doe ik het nu nooit meer. :Y)

haha dan ben ik wel eens benieuwd naar dat filmpje haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:50

Ik heb een keer met een telefoonoplader de deur proberen open te maken. :')
Dat eh.. ging niet..

Verder schiet me vast nog wel wat te binnen, als het boktplaatswaardig is wordt deze post continued..

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:52

Vallen met de fiets blijft bij mij standaard. :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:55

wintersport, avondje véél drank, 4 uurtjes slapen, volgende ochtend nog half dronken op de piste staan, ravijn ingeskied. :') Ik laat het aan jullie verbeelding over :D

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:56

_karin_ schreef:

Die is goeeeeeeeed _/-\o_

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:56

:oo

Is dat goed afgelopen?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:58

Ach jeetje pff.. Uhm even denken hoor

Ja ik weet het! Ik was zo dronken dat ik elke 5 seconden op me muil ging. Een vriend bracht mij naar huis, en ik steeds maar 'Aah Chris je bent zo'n goede jongen je bent echt mijn beste vriendjeeuu!'

Ja hij pest mij er na bijna 2 jaar nog steeds mee...

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:12

Roosch schreef:
Ik heb een keer met een telefoonoplader de deur proberen open te maken. :')
Dat eh.. ging niet..

Verder schiet me vast nog wel wat te binnen, als het boktplaatswaardig is wordt deze post continued..

Dat verhaal heb ik zooooo vaak moeten horen _O-

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:13

Als ik drank op heb, zie ik mensen voor andere mensen aan. B-)

Tijdens het feestje van een vriendin kon ik mijn vriend niet meer vinden.
Overal gezocht, laatste optie was de schuur. Ik deed de deur open, en ja daar zaten twee mensen intiem op de bank.....
Ik schelden en doen, liep ik kwaad naar binnen.....Wie stond daar in de keuken, mijn vriend. :+
Hij stond gewoon met de ouders van die vriendin te praten. :o

Of in dorp had een cafe zijn stoelen opgestapelt, na sluitingstijd.
Ze stonden echt hoog, en met wat hulp konden wij mooi bovenin zitten. +:)+
Eraf komen was lastiger..........

Maar, nu drink ik niet meer. :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:14

Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:16

Mijn vriendinnen vorig jaar. We gingen terugfietsen. Zij fietsen en ik bij één van hun achterop. Ik was toen bijna 16 & had mijn eerste 'drankervaring', maar ik had niet zoveel gedronken dat ik niet meer recht kon lopen. Nou, mijn ene vriendin tegen een muur aan & de andere tegen een lantaarnpaal aan en vervolgens allebei tegen elkaar aan vallen met de fietsen. Wat heb ik gelachen :')
Ze weten er nog steeds niks van :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:17

Oh haha, ik herinner me ineens ook een gesprek met een uitsmijter.
Wij liepen naar buiten, moesten wachten op de taxi en we besloten even te gaan babbelen met de uitsmijter.

Die beweerde dat er redelijk vaak een dubbelganger van mij in die discotheek kwam.
We hebben een halfuur met hem staan praten en toen we weggingen stopte hij ons vrijkaartjes voor de volgende keer in de handen.
Achteraf besefte ik me dat ik mijn 'dubbelganger' wel kende.. dat was ik.. :o
De keer erna vertelde de uitsmijter dat ie laatst een dubbelganger van me had gesproken en dat dat zo'n leuke meid was.
En ik maar knikken.
:')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:22

Ik weet ook nog eens dat ik was gaan stappen de avond voor een onderlinge wedstrijd bij de paardjes..
Rond 6 uur naar huis 8 uur wakker 9 uur op het paard, en ik dacht toch echt dat ik die proef zo goed uit mijn hoofd had geleerd, ik reed wel een tig keer verkeerd, maar hee, ik had geen stress en was zeer ontspannen !

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:39

Ik ben wel ooit met m'n zatte hoofd van een glijbaan afgegaan, die érg hard ging. Was niet zo goed afgelopen :+ Ik knalde vol tegen het stootkussen aan en heb nog weken met blauwe plekken rondgelopen.
Bij die kindertjes leek het allemaal niet zo snel te gaan.
Wacht ik plaats even het filmpje :')

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:40

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:41

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:42

Ik ben nooit dronken geweest :D
Een vriendin van mij wel, op mn verjaardag :+ Ze sloot een weddenschap af dat ze tien jongens moest zoenen. en binnen een kwartier had ze er tien gehad...schaamde zich dood toen ze de dag ernaar weer die kroeg in was. Ze waren niet allemaal de knapste, die jongens :D