Wij komme terug van het paard, ik zie brandweer rijden.. verderop zie ik 2 woutewagens (politie)
en een ambulance. Ik zeg och.. er is er 1 te water geraakt.
Ik rem af en rijd rustig langs.. kijk ik. Zit me oma aan de waterkant.. ik verder doorgereden en auto verderop gezet.
Ik en me ma erheen, oude mens onder de kroos. Was ze op de rotonde gaan glippen en heeft toen
een duikvlucht het water in gemaakt. Ze is geholpen om uit de auto te komen door een omwonende,
zn Iphone is stuk.. maargoed.. wel een heldendaad erbij

Ze heb zichzelf 3x herhaald in de 15 min dat we erbij ware.. zeg ze "me bloeme legge nog achterin,
die had ik gehad van me jochie.. vin et zo zonde" ik stond met agent te lachen en te dollen.. hij
reageert "mevrouw, dan hebben ze in ieder geval nu even genoeg water gehad."
Ambulancepersoneel heeft haar gezond verklaard, alleen hoge hartslag.. dus hebben wij haar maar
ff naar huis gebracht zodat ze kon douchen..
Er stond iemand van het nieuws te filmen dus wie weet wordt ze nog bekend

Later kon ze gelukkig mee grapjes maken.. over aquariums enzo..

alleen erg geschrokken.
Sorry voor de typisch utregse taalgebruik

auto: (toen we weggingen was hij helemaal onder water)
Is toch wel erg vreemd.. je rijd er langs als "ramptoerist" en dan zit ineens familie van je in het gras

Ze had al snel haar raampje opengedraaid en haar tas op de auto gegooid en gordel afgedaan, een
omwonende is naar haar toe gesneld om haar uit de auto op de kant te krijgen

was de auto halfvol.. maar hij is vrij vlot gegaan.. toen we gingen was hij al bijna koppie onder.
Toen mn pa ging kijken wassie wel koppie onder. Dus idd fijn dat er snel mensen bij zijn geweest!