dus vandaar mijn topic.
Hallo Bokkers,
graag zou ik wat Tips & Trucs van jullie lezen betreft het 'goedkoop' en kleinschalig houden
van een bruiloft en waar ik aan moet denken.
Ik ben om te beginnen maar een lijstje gestart;
- Ik weet inmiddels dat wij in totaal met trouwboekje voor in het huwelijk treden 320,00 euro kwijt zijn.
-Tot nu toe, kom ik uit op jurken van 1250,- maar ken veel mensen die bijvoorbeeld maar 500,-
kwijt zijn geweest, kunnen jullie winkels aanbevelen?
- Wat kost ongeveer een trouwpak - bruidegom
- We hebben gratis een fotograaf in de familie.
- Kosten en aanbeveling taart? We kregen al als tip om niet speciaal een bruidstaart te doen, maar gewoon
gebakjes.
- We kunnen het feest bij iemand in de tuin (grote villa, grote tuin) houden en willen dan wat tenten, tafels en catering huren.
Iemand tips? Risico; slecht weer, dus we denken nog even na of we dit willen of voor safe gaan in een zaal.
- Zijn jullie met dicht bij staande gaan eten? Hoeveel mensen?
- Locatie trouw foto's. Daarnaast wil ik ook foto's in het bos met mijn paard erbij. Heb hiervoor een vriendin de paard wilt knotten etc.
- Hebben jullie bedankjes gegeven aan het eind van je trouwdag aan de gasten? Hebben jullie hier leuke ideeën voor?
- Ieder 1 getuige
- ongeveer 55 gasten
- DJ huren
Dit is dus een begin en ik weet zeker dat ik tussen alle vlinders door mijn verstand verloren ben en de helft vergeten.
Vandaar jullie meningen, tips& trucs en jullie ervaringen.
Begrijp me niet verkeerd, we willen niet beknibbelen op onze bruiloft, want als ik geen 'goedkope' jurk kan vinden, wordt het een dure. Wil bij deze (van uitgaande) gebeurtenis wel gewoon mijn 'droomjurk' etc.etc. Maar waar bespaart kan worden, wordt bespaard
Bedankt alvast!

)