Doordat 4 weken terug mijn camera, foto's e.d. spullen zijn gestolen heb ik mijn laatste periode niet afgerond voor school. Geen ramp aangezien ik toch over wil stappen naar Deeltijd. Nu had ik daarover gisteren gebeld maar waarschijnlijk gaat dat komend jaar niet door ivm te weinig inschrijvingen.
Het liefst wil ik paarden en fotografie echt combineren maar weet niet hoe, etc. Paarden voor andere mensen lijkt mij niet verstandig; mede aangezien ik mezelf niet goed genoeg vind om geld te vragen. Maar als dit wel zo is ga ik het ook weer niet gratis doen. Daarnaast wil ik ook niet dezelfde fout maken als me zus. Door jonge paarden te gaan rijden en uiteindelijk je rug breken. Daarnaast wil ik toch een nuttig jaar/jaren ervan maken nu ik nog jong ben en eventueel ver kan komen in de paardensport. Echt brood ermee verdienen en rijk worden dat hoef je me niet te vertellen, daarvoor moet je eerst een kruiwagen hebben, en heel vaak niet mogelijk of niet te doen. In de fotografie vind ik mezelf nog te jong om een eigen bedrijf te starten en te onervaren. Hou mezelf natuurlijk wel bezig met fotoreportages en/of evenementen staan. Wil niet stilzitten en wil van mijn twee passies echt wat maken

Mensen hebben al wat advies gegeven zoals ORUN, etc. Maar misschien hebben meerdere mensen in twijfel gezeten en hebben tips om echt goed te luisteren naar jezelf.