Woensdag ga ik weer 4 uur in de trein zitten en...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 23:21

dan kan ik vast weer naar een hoop Bokkerdjes zwaaien.
Ik ga dan bij mijn moeder in Enschede logeren namelijk.
En ik ben een bofkont want woensdag mag ik een rustig buitenritje maken op Hoss (tinker) en donderdag een lange rit naar het Buurse zand (ben ik nog nooit geweest) op Umea (grote kwpn).
Ik denk dat ik mijn digicam maar weer meeneem Haha! . Maar het is toch jammer dat ik Pablo niet mag mee nemen in de trein, als ik nou eens tegen de conducteur zeg dat het gewoon een errug grote hond is, zouden ze dat geloven? Haha!
Deze plaatsen kom ik langs met de trein:
Sittard, Roermond, Weert, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer, Almelo, Hengelo en dan eindelijk Enschede.
En dan donderdag weer delfde weg terug (of via Nijmegen, nee dan moet ik zo vaak overstappen, geen zin in).

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-14 00:22 ]</font>

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 03:54

haha ik heb in enschede gewoond...........long time ago,nee hoor vier jaar geleden.
buurse zand =mooi.....ik heb een tijdje een paard in buurse gereden(niet erg lang want ik was dr af gevallen met mijn ene voet hangend in de beugel en klapte met mijn rug vol aan de grond kreeg 5 minuten nauwelijks adem was echt eng joh)maar das een ander verhaal Knipoog
veel plezier!

coco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 11:12

Wat word dat gezellig.
Veel plezier!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: coco op 2001-08-14 12:13 ]</font>

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 21:50

Als je nu tussen Weert en Eindhoven even aan de noodrem trekt dan kun je koffie bij me komen drinken, ik woon bijna pal aan het spoor, als je weet waar het is zie je mijn huis te staan. Jammer dat ik niet even je naar Enschede kan brengen, moet werken. Had ik meteen weer een goede smoes om je moeder nog eens tegen het lijf te lopen. Doe haar de groeten.
BTW als je moeder nog niet heeft ingeschreven voor het strandweekend, dan moet je haar zeker overhalen om het alsnog te doen, en dan zelf ook meekomen met Pablo natuurlijk.