popupkiller

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

popupkiller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 13:21

Hallo allemaal
Ik heb sinds een paar weken ontzettend last van reclame tussendoor als ik op internet zit! Stoom uit je oren
Wie kan mij vertellen wat ik hier tegen moet doen?
Ik heb nl gehoord als ik een popupkiller download dat ik sommige sites niet meer op kan!
Helaas is mijn engels ook niet zo best,zijn er ook sites waar ik een popup in t nederlands kan downloaden?
Alvast bedankt !
Groetjes Lundi Doei, doei

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:31

Misschien heb je wel spyware op je computer staan, waardoor je al die popups krijgt enz, heb beste kun je dan spybot search & destroy downloaden. moet je maar even zoeken op het i-net, ik heb het programma zelf ook en het werkt goed. Hij doorzoekt je harddisk en je register want daarkunnen ze ook inzitten zonder dat je dat weet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:34

wis je regelmatig je cookies? Die verzamelen namelijk allemaal info en zodoende krijg je allemaal pop ups en onnodige traagheid op je PC.

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:38

tijdelijke internet bestanden wissen wil ook wel eens helpen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:08

Wij hebben zoiets gedownload van Google. Echt ideaal, geen popup the zien. Bovenaan de pagina zie je dan hoeveel popups hij al tegen gehouden heeft.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:14

Het nadeel van popup killers is, dat ze ook de goede pop ups killen, zoals het pop up die je krijgt als je een PB ontvangt.