Auwie! Rijden zonder zadel valt niet mee!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 17:40

Kheb zoooo'n spierpijn! Niet normaal meer!!

Kwilde gisteren gaan rijden. Was ik bij de wei, singel vergeten.

Tja, wat doe je dan? Als je een nogal hard-loop-graag paardje hebt, dat ook nog niet zo breed is en best wel glad.....?? Verward

Antwoord: Toch maar rijden, ZONDER zadel!En dan ook nog wel een BUITENRIT!! Haha!

Eigenlijk was het best lachen, ondanks dat ik er in de bochten bijna afgleed! Haha!
En ook nog eens spierpijn..........

AUW Misselijk

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:18

ja daar kan Pg van mee praten, gister op Wjerdo, zonder zadel,

Viel die knol een paar keer uit de galop, Antwoord van PG, AUWWWWWWWWWWW Haha!

En ik had me toch een LOL

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:29

Ik heb toen straks ook zonder zadel (en hoofdstel!) gereden.. We hadden een buitenrit van 2 uur gemaakt. en lekker de pony's op stal gezet, en na 1,5 uur verveelde we ons en hebben we de pony's met zijn 3e los gelaten in de buitenbak. En besloten toen maar om erop te gaan zitten. En idd, het moment dat ze terug vallen uit de galop...... AUWWW Schijnheilig *LOL*

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:41

Aaaah WJ, das zo, vooral als Wjerdo terug valt van de galop, dan valt het niet mee om te blijven zitten hoor, dat hobbelt vreselijk Haha!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:50

Springen zonder zadel is tof, maaruh, de landing...AUWIE!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: axeltje op 2001-08-13 19:51 ]</font>

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:28

Ik vind het heerlijk.
Heb ook nergens last van gelukkig begin nu goed te zitten.
Gister nog wat is er mooier om zonder zadel naar de wei te galoperen en dan je armen te strekken als vleugels.. zo zonder zadel het gevoel van vrijheid en een zijn met je paard in galop door het bos.
doe je ogen maar dicht het lijkt wel of je opstijgt bij die krachtige sprongen zo onder je....
Ik voel me dan echt 1 geheel geweldig is dat..zonder zadel en teugels geweldig!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:44

ik vind zonder zadel ook echt super. Heb vroeger vaak met Nimber zonder zadel op de nu oude ponies Paula en Lady gereden en over boomstammetjes springen en ban achter bokje erop springen, echt tof!! Reed vroeger altijd alleen door de bossen zonder zadel op paula, vond met niet leuk. maarja Paula is dan ook net een fauteuil, dus das makkelijk praten. Ging laatst op de eerste dag dat ik in Wiessel was, ff zonder zadel een rondje op Balou, alleen maar stappen, maar wou toch nog ff galopperen, dus ik dat doen, steekt ze haar kop naar beneden!! Rothaffie! Dus ik glij op haar hals en trek haar weer omhoog en terug in draf, viel er toen nog net niet af, maar toen draafde ze heel hard en ik hing al scheef en toen voelde ik me er heeeel langzaam afglijden! En tja, toen lag ik eraf. Had die middag net gezegd dat ik er al heeel lang niet meer van een paard was afgevallen en nog nooit van Balou... had toch maar ff moeten afkloppen, haha. Nou ja, dit is ook niet echt eraf vallen, zeg ik maar tegen mezelf.. Schijnheilig

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:32

Mijn paard is een ramp zonder zadel. Een vriend van me drong er eens op aan om een ringsteekwedstrijd mee te doen. Op zich wel leuk maar het was verplicht zonder zadel, toen heb ik bedankt voor de eer. Hij kon zelf niet mee doen, had geen paard, dus ik heb heel royaal aangeboden dat hij mijn paard wel mocht gebruiken. Hij heeft het gedaan, en niet eens slecht gescoord, maar begreep wel waarom ik had bedankt.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 09:20

toen mijn zadel gejat was, moest ik van ermoeietroef (armoede) zonder zadel rijden. Nou heeft Iones een hoge schoft en een scherpe ruggegraat. dus heel mijn kont lag open en ik kon niet meer rijden.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:17

hahaha en dan hebje zeker ook nog een paard met weinig tot geen vet hihi. Dan zit je helemaal niet lekker Haha! .

Die van mij heeft een hoge schoft dus daar zit ik niet graag zonder zadel op Boos! .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 11:04

Ik vond het trouwens wel meevallen. Voltrack (mijn araabje) is wel ff wennen, en die heeft dus ook zoiets van: nou, met zadel vind ík prettiger. En Jopie, dat is zo'n breed beest, daar heb ik nergens last van, zelfs met galop....
Gewoon blijven oefenen Extreme duivel

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:49

Evita zit onwijs lekker zonder zadel! vroeger reed ik heel veel zonder zadel op haar, maar ze heeft ook wel een fijne draf en galop daarvoor en een fijne rug.

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 13:13

Ja, Wjerdo zit ook wel fijn zonder zadel, daarom doe ik dit nou haast elke dag, maar als wjerdo nou zeg maar in middendraf zit dan hobbelt dat zooooooooo Knipoog

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 18:44

zo hebben mannen weer last van andere dingen als ze MET zadel rijden.....Lachen

Zonder zadel is inderdaad super, maar ik kan nog niet zo heel goed rijden, dus als je daarna afstapt, dan kan je ff niet lopen, vervolgens drie vier dagen spierpijn... Scheve mond\

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 18:49

Gaaaap Gna,mijn sunny heeft bijna geen schoft die uitsteekt Pling :p Haha!
Dat mannen last hebben met zadel snap ik wel,maar waarom dan niet zonder zadel?
: