Viritueel...fantasiewereld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 14:11

Ik vind de virituele dingen zoals paardenspellen,tamagotchi's,enz enz wel een beetje een fantasiewereld.Wel leuk maar ergens klopt het niet...want in paardenspellen worden soms foto's gebruikt waarvan de eigenaar van het paard geen toestemming heeft gegeven.De paardenspellen zijn echte concurentie van elkaar wat soms helemaal niet leuk is,er wordt onderling gehackt en gecrackt.Ik vind dat fantasiewereldje wel een beetje errug ver gaan.

Alleen neopets vind ik wel leuk,maar ook zo'n fantasiewereldje voor mensen die geen huisdier willen of kunnen nemen.

Hetzelfde als met een tamagotchi verzorgen op het internet...of iets anders waarbij je je droom een klein beetje uit kunt laten komen.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 14:16

ik heb een paardenspel gemaakt omdat ik dolgraag een eigen aardje wou, nu klets ik mee op bokt enzo dus wordt het iets minder (virtueel).
nu vind ik er helemaal niks meer aan omdat ik weet dat ik misschien deze maand zelfs nog een paardje krijg. dan heb je toch nik s aan een inetpaard?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 14:21

Sunnylover heeft er gelijk in. Er worden veel foto's gebruikt van paarden van iemand anders. Het lijkt me niet leuk als je een paard hebt en je op een site van iemand anders een foto ervan tegenkomt met een andere naam erbij.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 14:41

Ik deed het ook veel. Maar er is niks aan, wat heb je nou aan een nep paard. Ik heb me al "afgemeld" bij de spellen. Maarreh, die neopets snap ik geen reed van (ik ben zo goed in engels)!!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 15:33

TJa,ik heb ook een verzorgbeesie op neopets,
ben ik al een maand nie meer geweest...volgens mij is ie nu dood ofzow? Extreme duivel
Ik doe nog wel mee met 1 paardenspel,het is wel grappig...ik ben daardoor de fokkerij (spirit's el ranchito) met de meeste zwarte arabjes.
Ik doe er nu ook niet zoveel meer aan maar kijk af en toe of er niet eentje de pijp uit is gegaan Extreme duivel

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:14

Ja ook van die foto's van marktplaats van tekoop paarden staan hier ook mag ook niet....eerst toestemmig vragen....

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:43

hmm..nie mee eens over die plaatjes!!! Als je niet wilt dat die plaatjes op andere site's gezet worden, waarom zet je ze dan op Inet.....??? Verward
Als mensen het echt niet willen maken ze wel iets dat je niet kan kopieren hoor!!!!! Wees juist blij als anderen mensen je paardje's foto kopieren!! Zie het als een compliment!!! Een teken dat mensen je paard mooi vinden!!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 18:35

Mwhoa,je hebt ook van die paardenspellen waaronder ze ze onder een andere naam neerzetten en net doen alsof ze zwaar verwaarloosd zijn en ze zo viritueel verkopen Frusty

En niet alle mensen hebben een code voor ©opyright,maar het lijkt me duidelijk dat je eerst moet vragen voordat je een foto plaatst.

Als mensen voor hun site een copyright code willen moeten ze effe bij mij zijn,ik heb 2 verschillende voor hun!Reageer dan even op dit bericht.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:38

Citaat:
Op 2001-08-13 17:43, schreef Soraya:
hmm..nie mee eens over die plaatjes!!! Als je niet wilt dat die plaatjes op andere site's gezet worden, waarom zet je ze dan op Inet.....??? Verward
Als mensen het echt niet willen maken ze wel iets dat je niet kan kopieren hoor!!!!! Wees juist blij als anderen mensen je paardje's foto kopieren!! Zie het als een compliment!!! Een teken dat mensen je paard mooi vinden!!

Oh en ik zet mijn paardje hier leuk in een bericht op bokt, er komt een "gast" langs en die denkt; goh, leuk paardje, is wel iets voor mij. En die gene gaat het hele internet rond vertellen dat dat zijn paardje is. En als je dan iemand tegenkomt in een chat, je stuurt een foto van je paardje, is het van "JE LIEGT!! WANT DAT IS AL HET PAARDJE VAN ..."
Als je dat leuk vind!!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 18:44

Tja,
idd dat bedoel ik nou met "fantasiewereld"...
kreun,ik denk niet dat sommige mensen er iets van snappen...

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 19:01

Heb je dat al eens meegemaakt dat dat gebeurt, Nathalie? Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 19:07

grappig Verward

ja ik heb dat vorige week mee gemaakt vandaar dat ik met dit verhaal kwam.. Scheve mond\

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 19:09

Oh ....dat wist ik niet.
Erg vervelend dan.
En banketstaaf dat dat jou is overkomen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marsje op 2001-08-13 20:15 ]</font>

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:25

Ik heb het zelfde als Nathalie gehad.
Ik kwam viavia op een site waar iemand zijn paardje voorstelde : foto's van Lodewijk rechtstreeks van mijn site af waar copyright op staat.
Ik ben behoorlijk pissig geworden en nu nog wel eens als er weer iemand zijn site opvrolijkt met mijn foto's staat echt op mijn site dat ik dat niet wil of! met bronvermelding er zijn er maar een paar die dat doen *petje af voor stef*

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:56

Even raad vragen aan BartVB, kwestie van beveiligen of gewoon niet op het net zetten. Er wordt wel meer gezwamt op het net, zelfs hier op Bokt gebeurt het misschien wel. Je kunt dat maar op een manier tegen houden, gewoon niks op het net zetten.