The Bachelor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:15

Chantalll schreef:
Ik vind dit soort programma's Onzin ... Ik snap ook niet waarom meiden zo een vent moeten krijgen ... en bovendien was al in het nieuws dat hij al een vriendin heeft ?? *gaat het gerucht te ronde ? *


Meestal heeft dit soort mannen toch liever een kerel in bed? Knipoog

Ik heb afgelopen winter in Zweden de Amerikaanse versie gezien, is die hier ook op de buis geweest? Dat was meer een Miss America verkiezing dan wat anders

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:17

Ja Indeed Zep ... Gossie hoe heette dat programma ook alweer ?
Uhmmzzz *denk*

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:36

Vriendin van me zus doet mee aan het programma. Leuke meid hoor, maar je ligt helemaal dubbel hoe ze je op TV anders kunnen neerzetten en laten overkomen dat je daadwerkelijk bent.

En euh......., voor sommige meiden is het inderdaad heel serieus en hopen ze ze op deze manier de man van hun dromen tegen te komen, maar voor sommige is dit gewoon een leuk spel Knipoog

Wat dacht je ervan dat ALLE kleren voor je worden gekocht, alles mag je houden, je krijgt een X bedrag voor elke dag dat je er bent, je zit weet ik hoeveel dagen in een luxe oord in een warm land............. Tja, het is maar de keuze die je maakt Tong uitsteken

En Meneer Roderick, niet mijn type. Iets te correct, komt over als een balletje *LOL* en voor hem is dat ook gewoon een leuk spel. Niet anders!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:29

Ik vind het wel een leuk progamma en weet ook dat ik elke vrijdag zeker ga kijken!!!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:53

Vreselijk programma! Wat een bal is die vent.... En dan al die tutjes extra hun best doen! Nagelbijten / Gniffelen En heel "lief" kijken! Wat kan ik me daaraan ergeren.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:56

Ik vind het zo'n ongelooflijk zielig programma! Ik vind het echt heel triest dat die vrouwen op zo'n manier aan een man zouden moeten komen Scheve mond