Misschien heeft mijn moeder gelijk...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 12:40

... dat ik over alles zolang doe. En dan bedoel ik niet de afwas doen of stofzuigen dat dat lang duurt bij mij. Nee, ze bedoelt dat het altijd lang duurt eer ik eindelijk besloten heb of een jongen van op tv ofzo knap is en voor ik verliefd wordt. Ze zegt dat het daarom is dat ik alleen ben. Maar ik denk dat zij er meer problemen mee heeft dan ik.
Een voorbeeldje:
Dit is de tweede zomer op rij dat Baantjer bij ons op TV is. En ik ben dus gek op politieseries: Flikken, Derrick, Ein Fall fur Zwei, noem maar op. Dus kijk ik ook altijd trouw naar Baantjer op zondagavond. Gisteren dus ook en nu viel mij ineens op dat die gast die de collega van De Cock speelt, Vledder heet hij geloof is wel een knappe kerel is.
Dus misschien heeft mijn moeder wel gelijk. Verward

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 12:49

nee joh. ik denk dat je alleen de beste van de beste kiest en daarom lang nadenkt Lachen
mn zusje zegt dat van iedereen of het nou een jongen of een meisje is, dat is wel vaag maar jij niet hoor.

(vb van mn zusje ik zie de clip van another day in paradise ik zeg die ray-j is wel lekker zegt ze nou zijn zus ook hoor. had ze niet eens door Verward offe *LOL*)

Rushwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 13:19

misschien word het dan eens tijd om naar "lucky letters" te gaan kijken? Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 14:12

Victor reinier (zo heet ie IRL)....

Tja dat moet jij toch weten?? Gevoelens kun je nou eenmaal niet veranderen. Ik heb ook geen vriend en zie dat voorlopig ook niet veranderen ook! Heb ik helemaal geen tijd voor en ook geen zin in. Pff...dat moet ik toch lekker zelf weten? Zou wat worden als mijn moeder zich met mijn vriendjes zou bemoeien...ik zou gillend gek worden!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:56

Die Victor Reinier zag ik pasgeleden op recente beelden. Hij wordt al grijs... *LOL*

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 17:09

Ik ben niet verliefd op 'm, ik vind hem alleen knap!
En mijn moeder moeit zich wel maar om te lachen, maar het is toch best frustrerend. Ze heeft altijd zo van die ideale schoonzonen in gedachte, die dan mijn beste vrienden zijn en waarbij er dan geen haar op mijn hoofd is dat er aan denkt om verliefd op hen te worden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 23:09

So what? Zoals ik ook elders al schreef, ik ben ook alleen en dat heeft ook veel voordelen hoor. Als ik eens veel tijd in mijn Land Rovers steek, dan zeurt niemand daarover. Als ik tien keer per jaar met de NVVR op stap ga, niemand die zeurt, als ik dan ook nog eens een keer of drie per jaar naar Engeland ga voor onderdelen voor de auto, niemand die zeurt. Kortom, whats wrong?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 08:48

Jouw moeder snapt er niets van. Hoe kun je nu snel bepalen of je iemand leuk vindt? bij mij duurt dat ook lang hoor, eerdat ik zeker weet of ik iemand leuk vind. Dat heb ik zelfs met paarden zo. Je moet iemand eerst leren kennen voordat je hem kunt zien zoals hij werkelijk is en er vervolgens dus voor kunt vallen of niet. Ik geloof dan ook niet in liefde op het eerste gezicht. Heb ik ook nog nooit meegemaakt.