om vanmiddag weer richting Ponykamp te vertrekken. heb net een heerlijk weekje zuid frankrijk gehad. helemaal niets gedaan. alleen in t huisje (eh VILLA de buren hebben allemaal een zwembad dus in die catogorie moet je denken) van mn tante geweest en daar heerlijk bijgeslapen en gelezen en spelletjes gespeeld met mn mams en der vriendje. had op de heenweg en terug reis allebei een uur vertraging tsk stomme vliegtuigjes is toch niet zo moeilijk om op tijd te vliegen (blijkbaar wel) gisteren ailin 3 minuutjes gezien was heel snel met mn paps langs geweest niet veel bijzonders. stond er erg vies bij. toen gebeld of ik nog moest helpen bij de PKen enja dat werd erg op prijs gesteld (de 2 die al hielpen sliepen snachts thuis en eentje die 3 dagen kwam was door de rug gegaan. dus nu ben ik daar gewoon om te slapen en een beetje hulp. word dus lekker rustige week helemaal niets doen alleen beetje kijken hoe de andere het doen (wantja ik kom voor snachts en ik moet hun niet het gevoel geven dat ze het niet alleen hadden gekund
zal ze toch maar zeggen dat ik errug belangrijk ben)
hmmmm gister avond al beetje bijgelezen maarja das bijna onmogelijk want jullie schrijven zoveeeeeeeeeeeeel dat dat in geen mogelijkheid is bij te houden.
dus als iedereen zn laatste roddels ff wil pb'en dan kan ik vanaf vrijdag weer fulltime bokken en bedenken of ik nog leuke roddels kan verzinnen en spannende verhalen kan verzinnen over mn ponykamp curlywurlys (sorry momenteel word alles bestempeld met curly wurly klinkt zo cute)