Idols

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
supersopje66

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:15

Zow das echt goed! Wat zong ze? En wat voor commentaar kreeg ze?

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 22:51

supersopje66 schreef:
Iemand die ik ken heeft dit weekend in Dordrecht auditie gedaan, van heel de zaterdagaudities is er niemand doorgegaan.... echt wel vaag hor.... er zit toch altijd wel iemand bij die kan zingen?


er zijn er wel doorgegaan hoor Verward
er stond namelijk een meisje in de krant die door was, en die is er dus al heilig van overtuigd dat zij gaat winnen
of waren er soms ook zondag audities in dordt? dan was zij misschien zondag

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 23:39

Zaterdag zijn een soort "voorselecties" met een andere jury en zonder camera's.
Als je daar doorheen komt moet je zondag terug komen, met de "echte" jury & Camera's! Knipoog

supersopje66

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:19

ah zo...zijn er veel door dan? en waar weten jullie dat van, staat het ergens op internet?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:48

OOwh spannend zeg haha, maar Nath, waarom probeer je niet iets van Avril Lavigne? Bv. Complicated?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 17:40

Avril Lavigne is een beetje "schreeuw" muziek en zon stem heb ik nou eenmaal niet, dus dat is niet echt iets wat ik zou gaan zingen.

Ennuh, supersopje, ik wilde vorig jaar ook mee doen en ken wat mensjes die mee gedaan hebben, dus ik weet precies hoe t gaat nu. Tong uitsteken Das wel handig.. haha.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:43

Heeft iemand uit Noord-Holland al een brief gehad?!!!!!??!?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:14

En een liedje van Celine Dion dat is rustige muziek.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:15

What if - Kate Winslet?

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:27

Sommige mensen krijgen dus ook blijkbaar geen brief ofzo, meisje uit mn klas had zich ingeschreven en nooit meer wat gehoord!! Maar ander meisje is dus al door naar ronde 3, weet niet eens wat ze voor commentaar had Geld, geld! Maarja, misschien komt ze wel op tv Lachen
Suces allemaal!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:30

wilfredlover schreef:
En een liedje van Celine Dion dat is rustige muziek.


Zou ik niet doen... Celine Dion kan zo enorm goed en zuiver zingen. Ze haalt alle noten zonder problemen, dat kan niemand goed nadoen. Dan klinkt het alleen maar slechter.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 19:03

sinESappel schreef:
Sommige mensen krijgen dus ook blijkbaar geen brief ofzo, meisje uit mn klas had zich ingeschreven en nooit meer wat gehoord!! Maar ander meisje is dus al door naar ronde 3, weet niet eens wat ze voor commentaar had Geld, geld! Maarja, misschien komt ze wel op tv Lachen
Suces allemaal!


Klopt, ze maken ook nog een selectie van de inschrijvingen.
Ik ben nu gelukkig al 2 keer geselecteerd om auditie te komen doen. Haha!

staverej
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:18

Geen Celine of Alanis doen. Heel kritisch zijn met wat je uitkiest. Je moet een liedje kiezen van iemand die in de top40 heeft gestaan maar eigenlijk helemaal niet kon zingen. Denk aan Britney Spears en dat soortige muziek. Britney had een grappige stem maar was helemaal niet apart en heeft het meer op haar uiterlijk en commercie gered. Een poosje (jaar of 2/3?) geleden had je ook Birgit, dat nummer heette I Know, ik weet niet of dat bij je stem past? En een nummer wat een paar jaar geleden naar het songfestival ging, Out on my own, Michelle?
Mensen als Celine Dion, Alanis Morisette die hebben een echt goede stem en daar valt jouw stem bij in het niet als je dat probeert te doen. Ook maakt Celine enorm hoge noten en kan ze zonder problemen ook lagere noten zingen, dat is voor een gemiddelde zangeres echt onmogelijk en daardoor lijkt het veel slechter. Torn is opzich wel een geschikt nummer, zorg wel dat je de tekst goed in je hoofd hebt, de tekst is er eentje om over te struikelen. Je zult alleen niet erg origineel zijn met dat nummer. Maar misschien kom je toch wel op tv, vorig jaar lieten ze ook flitsen zien van bepaalde nummers die heel veel gezongen werden, aan een stuk door. Best komisch.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 19:36

Ik wilde eigenlijk een beetje een ouder nummer zingen, maar daar ben ik dus echt niet in thuis.. Ik hoorde laatst wel wat leuke nummers op de radio, oudere.. Maar helaas weet ik dan weer niet hoe ze heten enzo.. Scheve mond
Ohja, het liefst wil ik niet op tv komen. Schijnheilig Behalve als ik door ben maar dat zal toch niet gebeuren. Tong uitsteken Haha.

supersopje66

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:36

Ik wist helemaal niet dat er ook nog een voorselectie werd gedaan op de inzendingen, nou is 17.000 mensen natuurlijk ook wel erg veel, maar waar zouden ze dan op letten? Zijn alle brieven al verstuurd eigenlijk, ik hoop echt zo dat ik er een krijg... Verdrietig Wat stond er allemaal in de brief? Weer "Dress to impress" ofzo?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 19:48

Yep weer dress to impress!
Beetje saai, had toch wel wat anders verwacht. Tong uitsteken
Ook een beetje vaag.. Want met normale kleren kreeg je geen commentaar op je kleding, en mensen die zich er aan hadden gehouden (denk aan de mensen in galajurken enz. Tong uitsteken) die kregen commentaar over zich heen over hun kleding.
Ik doe dus maar normale kleding aan. Weet alleen nog niet precies wat! haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:59

Ik ben beniewd, vind het uberhaupt nog heel knap dat je tenminste meedoet met Idols. Ik zou dat dus echt nooit durfen Haha!
Wie weet dat je doorgaat Nathalie, ik hoop het voor je Lachen

staverej
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:09

Imponeren kun je ook doen door gewoon heel goed gekleed te zijn. Daarvoor hoef je geen galajurk of iets dergelijks uit de kast te trekken. Het moet bij je figuur passen en bij het nummer wat je zingt.

Ineke2

Berichten: 33168
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:18

Misschien moet je juist wel 'Torn' zingen, de zangeres van dit liedje heet toch ook Nathalie? Haha!
In ieder geval veel succes, hopelijk kom je er door

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:31

Cody schreef:
What if - Kate Winslet?

Die is toch best wel hoog?
Ik kan hem iig niet goed meezingen (maar ik kan helemaal niet hoog zingen, ben beter in laag zingen Scheve mond Knipoog).

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:44

Heeft iemand uit de omgeving van hengelo (Overijssel) al een brief gehad Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:45

Voordeel van zonder begeleiding zingen is wel dat je zo hoog of laag kunt inzetten als je zelf wilt.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:47

Kan ik ook nog meedoen?

Ik hoal haar met mien brommer op, zie ken wel bie mie achterop *LOL*


Maargoed ben benieuwd...zal wel leuk zijn als er bokkers opkommen (Met boktpetje uiteraard) Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 22:19

Hmmz mn moeder vind dat ik niet moet gaan.. Scheve mond
Ze zegt dat ik toch geen kans maak, omdat heel veel mensen al in een bandje hebben gezeten enz enz. En ik dus niet. Net zoals de finalisten vorig jaar, hadden allemaal al wat gedaan met muziek.. Behalve Bas dan.
En ook omdat ik helemaal nog niet heb kunnen oefenen en t nog steeds niet echt kan (met me keel..) en amper weet welk nummer ik moet zingen..
Ik weet niet of ik wel echt moet gaan eigenlijk.. Scheve mond Heb nog steeds niet besloten welk nr het nu wordt.. Scheve mond

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:25

Tuurlijk ga je wel Nathalie!
Je kan het altijd proberen!!
en voor banketstaaf sta je echt niet zo snel, er zijn altijd wel 'ergere" kandidaten hoor Knipoog