Idols

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 18:34

vorig jaar is t volgens mij niet vaak gezongen.
bedankt voor de tip.
één voordeel, ik heb dat liedje een paar jaar terug op een playbackshow gedaan dus ken de text nog helemaal uit me hoofd. Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 00:10

denk dat het dit jaar best vaak gezongen word, vooral ook omdat het een podiumnummer tijdens de toneelronde was. Dat blijft hangen bij mensen, het zat ook in mijn hoofd, maar ik zie er vanaf denk ik toch....

Bah lastig zo'n liedje kiezen *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 00:21

Krezip heeft ook erg mooie nummers die qua toonhoogte niet al te moeilijk mee te zingen zijn.

Fine is bv een mooi nummer, of Thought that you would be
Of nummer van Anouk: Tom Waits
of Leann Rimes met Looking through your eyes
of Ilse de Lange You are the dream

Gewoon een heleboel downloaden en wat meezingen en dan bekijken wat het beste bij je stem past. Denk ook dat je een beetje origineel moet zijn in je keuze.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 12:27

Thnx voor de tips! Ga ze gelijk downloaden en kijken of het wat is.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 17:08

Hij wil alle nummers niet downloaden. Boos! Heb ik ook érg veel aan...
Pink met My Vietnam is ook een erg mooi nummer vind ik.. weet alleen niet of die zo geschikt is voor een auditie?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:21

Beetje moeilijk lijkt me die... Maar is wel erg mooi ja.

Ik weet niet of Supreme van Robbie Williams al genoemd is?? Of 'Every breath you take' van The Police?

En, als je echt 'de blitz' wilt maken: Step right up van Jamaï doen Knipoog

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:42

Mijn vriendin heeft ook meegedaan! Niet doorheen gekomen Clown Als ze de tonen goed had was ze er wel doorheen.

Succes ermee he! OK dan!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:44

liedjes van Anouk zijn altijd heel erg mooi om te zingen Hail of Sarfice.
Gruadet fool ook mooi!

supersopje66

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:58

He Nathalie, leuk joh dat je meedoet! Lachen Ik heb me op de allerlaatste dag ook nog ingeschreven, en ik heb er echt zin in Haha! , alleen heb ik nog geen brief... Verward Misschien omdat ik dus op de laatste dag heb ingeschreven, en dit weekend waren ze dus in dordt, waar ik in de buurt woon, maar ze komen er in oktober nog een keer, dus ik blijf hopen! Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb zelf al wel een liedje uitgekozen, I wanna dance with somebody van Whitney Houston, lekker swingend enzo, da past wel bij mn stem. Ik zou als ik jou was ook een wat ouder nummer zoeken... Misschien ook wel iets van Whitney Houston? Kun je een keer een stukje van je zang opnemen en naar mij zenden? Lijkt me leuk om te horen!

Trouwens, als ik mn stem opneem op de computer, lijkt ik net een smurf! Haha! Clown

Maargoed, suc6 volgend weekend!!! OK dan!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:10

Iedereen die meedoet veel succes he!!! OK dan! Heel Bokt zal aan jullie denken Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:57

Ynzo schreef:
En, als je echt 'de blitz' wilt maken: Step right up van Jamaï doen Knipoog

Dat zou ik dus echt nooit doen, een liedje van één van de Idolsfinalisten zingen..

Wat ik ook wel een redelijk makkelijk liedje vind om mee te zingen is trouwens Suspicious Minds van Gareth Gates.. Maar weet niet of je dat wat vindt..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 22:02

Ik denk dat t toch Torn van Natalie Imbruglia wordt. Vind ik sowiezo wel een leuk liedje, ligt eigenlijk wel precies op mn toonhoogte, en ook een redelijk makkelijk nr met een makkelijke text. Knipoog

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 07:52

Nathalie: Moet je trouwens geen 3 liedjes doen? Mijn vriendin moest er 3 Verward

Mambo
Berichten: 167
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:25

ik zou Torn juist niet doen, het is al zo vaak gezongen! maar ja als het je goed ligt..zijn er geen liedjes die wat minder bekend zijn die je goed liggen? wat vind je van Norah Jones, die heeft ook wel makkelijk zingbare liedjes..alleen ik denk dat je daarmee wat meer opvalt, maar als je goed genoeg voor de volgende ronde bent, maakt het niet hel erg veel uit wat je zingt lijkt me. Daar is de Jury voor he... en idd Steefie, in Duitsland moeten ze er ook meerdere zingen..maar ja dat zegt niet echt wat over Nederland natuurlijk Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:16

hihi in dordt is het al geweest, en ik las vandaag het artikel erover in het Algemeen Dagblad, als je niet doorgaat, krijg je een aandenken waarop staat: 'Ik was kansloos' Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:28

SharirBobby schreef:
hihi in dordt is het al geweest, en ik las vandaag het artikel erover in het Algemeen Dagblad, als je niet doorgaat, krijg je een aandenken waarop staat: 'Ik was kansloos' Haha!


Damn, al een reden voor mij om niet mee te doen whaha

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:35

Misschien "My Way" en dan net zulke kleren als die jongen van vorig jaar (Tim ofzo) Cool Kom je vast met je hoofd op de buis Haha!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:46

Hai, veel succes alvast, ik hoop voor je dat het goed gaat. Lachen
Ik ken ook iemand die mee gaat doen alleen...die kan dus echt niet zingen he? Haha! haha, ik hoop zo dat het op tv komt. Ik snap niet dat mensen mee gana doen als ze niet kunnen zingen. Dat hoor je toch zelf ook wel? Verward
Maar iig veel succes! En als je een krachtige stem hebt zou ik idd een knal nummer nemen waarbij je flink kan uithalen. Lachen OK dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 17:43

Ik heb niet echt een krachtige stem. Niet zoals Dewi maar meer een zachtere, rustigere stem als Hind. Tong uitsteken
In de brief staat BTW dat je maar 1 nummer moet zingen hoor? En dat was vorig jaar ook zo. Lachen
Nou mn keus stond eigenlijk vast; Torn.. Maar jullie brengen me weer aan het twijfelen. Tong uitsteken

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:49

ik zou als ik jou was een liedje kiezen wat niet vaak gezongen wordt. als die jury duizend keer op een dag het zelfde liedje hoort is het denk ik moeilijk om eruit te springen.
don't know why van norah jones is heel mooi, maar daar moet je misschien een beetje een jazz stem voor hebben.

er worden ook wel veel mensen met een goede stem afgewezen omdat ze te 'normaal' zijn, dus misschien moet je tijdens je eerste auditie heel maf doen en vals zingen, en dan mag je vast door naar de echte jury, en dan ga je goed zingen Tong uitsteken

supersopje66

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:18

Iemand die ik ken heeft dit weekend in Dordrecht auditie gedaan, van heel de zaterdagaudities is er niemand doorgegaan.... echt wel vaag hor.... er zit toch altijd wel iemand bij die kan zingen?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:27

Ik las in de krant dat de voorrondes in december worden uitgezonden op tv misschien dat ze dat bedoelen.
De 1ste voorronde is trouwens al begonnen in Dordrecht.
Succes.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 18:36

supersopje66 schreef:
Iemand die ik ken heeft dit weekend in Dordrecht auditie gedaan, van heel de zaterdagaudities is er niemand doorgegaan.... echt wel vaag hor.... er zit toch altijd wel iemand bij die kan zingen?


Er zijn dit jaar 10.000 meer inschrijvingen dan vorig jaar. Ik denk dat ze daarom strenger moeten zijn wie er wel en niet doormogen.. Anders komen er straks véélste veel op de theaterrondes..

supersopje66

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:29

Ja das waar, dat meisje zit op een zangschool, en heeft al heel lang les, en ze hadden als commentaar dat ze een te geschoolde stem had, da vat ik dus echt niet, want das toch juist goed Verward ? Maarja... Is het trouwens zo dat er op zaterdag een andere jury is dan op zondag, da hoorde ik, dat er dan op zondag wel de oude jury zit, maar op zaterdag andere mensen en ook nog zonder camera...?

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:57

Meisje bij mij van school is iig door naar ronde 3!! Haha!