Idols

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:36

Gelukkig moet je eerst voor een andere jury verschijnen zonder camera's. Dus als je daar doorheen komt dan heb je alvast een vuurdoop gehad. (lijkt me trouwens wel balen, als je door die jury heen komt betekend het een van de twee: of je kan goed zingen, of je bent hilarisch!)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 18:37

Ja idd!
Maar ik ben gelukkig geen type die me echt snel voorschut zet *hoop ik*
Dus op tv komen zal hopelijk niet gebeuren. Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:44

Nou.. ik heb toch aardig in een deuk gelegen vorige keer om mensen die ook dachten dat ze heel normaal deden... vrees zelf dat ik ook hylarisch ben, aangezien ik niet de dunste ben ofzo.. maar ach ik verveel me toch altijd op zaterdag hahaha dus kan net zo goed ff auditie doen!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:44

kies een nummer dat goed bij je past en waarvan je vindt dat die echt goed gaat. Als je dat gevoel hebt bij een nummer, dan gaat het zoiezo al een stuk beter. Sch ij t aan de rest. Alleen jij en je liedje. Kom zelfverzekerd over, schouders recht en praat in ieder geval verstaanbaar.
kleed je leuk, maar niet TE...... afgaan doe je pas als je zo vals zingt als een kraai. Maar ik geloof dat er een aantal al bevestigd hebben dat dat niet zo is.... val je in de middenmoot, dan zenden ze het waarschijnlijk niet uit. Dus ik zou niet te bang zijn, Go For It !!!!!!

by the way: Frits heeft er ook een gekregen, volgens mij heeft iemand hem voor de gein aangemeld ofzo..... Want als je die hoort zingen, nou zoek dekking !

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:50

Gaaf, ik heb echt weer zin in Idols! Haha!
Leuk dat er ook een aantal Bokkers meedoen, ben erg benieuwd hoe jullie het er gaan af brengen!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 20:40

Ik ben nu al helemaal gestressed. Schijnheilig Dat word nog wat...
Maar ik ga nu écht hoor! haha. IK KAN HET! *hoop ik...*
Het is wel héél erg moeilijk om een goed nummer uit te zoeken....
Vaak liggen oudere nummers me wel. Niemand die nog tips heeft?
Argh weet iemand nog welk nr Hind zong bij de auditie? Of was dat zon marokkaans nr? Nee toch? Geloof dat ik die heel erg mooi vond..

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:03

kheb me ook opgegeven kheb alleen nog geen brief...grr
ik doe wel meej met het nummer `killing me softly !!
kvond het ook heel moeilijk om een nummer uit te zoeken hoor !
maar ik heb hem gevonden ..
maar die brief kan altijd nog ... mn vriendinnen ( ook drenthe ) hebben ook nog niks. duss
nou nathalie veel suc6 en we horen het he !!!!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:04

Hind zong geloof ik Fame..uit de musical Fame...Is idd wel een mooi nummer..kan je het er lekker uit knallen

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:17

Ik moet a.s zaterdag al, en ik ga niet.
Ik ben nog steeds verkouden en zodra ik maar begin met zingen krijg ik een mega hoestbui. Helaas, maar niks aan te doen. Ik ga het ook niet proberen, ik weet toch wel hoe het gaat, ik ga me er dood staan schamen en dan wordt het hoesten alleen maar erger. Ik ga iig zangles nemen ofzo en dan kan ik Idols 3 meedoen Tong uitsteken

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:20

Vorig jaar zou jij toch ook mee doen Nathalie??
Heel veel succes alvast. Je kan het

Ja het liedje Fame had Hind gedaan, prachtig gezongen door haar.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 21:23

Hmmz Fame stond dus al op me lijstje...
Ik heb sinds vanmiddag hartstikke last van me keel.. Hopelijk is dat zaterdag wel weer over!
Vorig jaar zou ik idd ook mee doen maar toen had onze ponyclub haar 25-jarige jubileumfeest.
Maar nu ga ik écht! Heb al met Moontje afgesproken dat ze mee gaat. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 21:38

Kheb net voor Amy gezongen over MSN en ze vond dat t wel al beter was geworden dan n half jaar terug ofzo toen ik die stukjes op bokt had gezet. Tong uitsteken
Volgens haar is mn stem krachtiger geworden.
En nu heb ik hartstikke keelpijn en krijg dr bijna niks uit, dus normaal istie nog krachtiger. Tong uitsteken Whehe..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:44

Hej Nath, vet leuk man dat je mee gaat doen Party!!
Enneh als je het niet meer weet zing je gewoon she's gone dat is ook mannelijk Schijnheilig
Iig succes he Tong uitsteken En we gaan nu maar ff proberen of ik het over msn kan horen .. Lachen

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:02

Ik heb mijn vriend opgeven, maar hij heeft nog geen brief Boos!
(hij woont in Hengelo Overijssel) Ik hoop maar dat hij het haalt!

Joyce

Berichten: 6373
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:04

Ben heel benieuwd! Hoop wel dat je doorkomt en we je op tv kunnen zien Haha! Succes he!! Je kan het wel! Haha!

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:23

nath succes OK dan! pfoeh een nummer... ik zou wel iig een ´wat ouder´nummer kiezen... die zijn vaak wat gemakkerlijker te zingen...
je moet daar wel een beetje relax gaan staan.. diegene waren vorig jaar ook door... alhoewel jim er niet echt ontspannen bij stond, maar dat viel niet op omdat we onder de indruk van hem waren Haha! Knipoog maar pak iets wat lekker uit je mond komt.. ga je stem niet verdraaien ( hoger zingen ofzo) want dan kom je jezelf later tegen... ... het maakt eigenlijk niet echt uit of je heel goed kunt zingen in de eerste ronde... het gaat erom dat de jury geimponeerd wordt.. door wat dan ook... , behalve klompen ofzowiets abnormaals Tong uitsteken ,

anders laat je een paar stukjes horen over msn..? Haha! Bloos Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 22:26

Me nichtje ligt nu in bed dus kan nu niet meer over MSN zingen. Morgen misschien. Tong uitsteken *hopelijk is me keel dan ook weer over!*

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:30

jaja smoesjes. Knipoog ... maargoed... ik wacht wel tot morgen.. maar dan wel normaal zingen he!! Haha! Cool

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:31

wat snel ineens zeg, dan schiet iedereen gelijk in de stress natuurlijk
Hopelijk vind je nog iets leuks, fame is idd heel leuk nummer.
Pak iig een nummer die er lekker en makkelijk uitkomt!
heel veel succes!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:46

Nathalie kan je weer wat stukjes op internet zetten? Lijkt me leuk!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 22:50

Ja maar dan word t dus helemaal anders.. Dus daar heb je eigenlijk niet zoveel aan. Over MSN klinkt t dan nog t beste.. Ook niet helemaal zoals t in t echt is zeg maar.

Morgen ga ik ff met mn zus bekijken welk nr t best bij mn stem past.
Colours of the wind staat ook op me lijstje, al is dat best een moeilijk nummer...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:45

Oei, Colors of the wind zou ik niet snel doen, daar moet je zo helder voor zingen en met flinke zenuwen raak je denk ik snel een een te erge vibra of zelf van de toon. Dat risico zou ik niet nemen als ik jou was.

Zelf heb ik nog geen brief, maar ik geloof dat ik maar eens moet gaan nadenken of ik echt ga en zo ja, welk nummer, want het vlot nogal geloof ik *LOL*

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:07

Als ik je even een tip mag geven.. Ik heb zelf 5 jaar zangles gehad dus weet een beetje waar ik over praat.

Neem een nummer wat echt bij je past, waar je je goed bij voelt.
Kies een nummer wat niet in de top 40 staat (als t kan).. deze worden namelijk door veel mensen uitgekozen.
Je moet zorgen dat je uitblinkt en opvalt, zowel in stem als in voorkomen.

Zing je goed in toonhoogtes? Neem dan een nummer met veel toonhoogtes en laat vooral die uitblinken.
Ben je minder sterk met je toonhoogtes kies dan (mits je een beetje een redelijk rustige stem hebt) een nummer geschreven voor een mannelijke niet al te zware stem.


Ennuh verder heeel veel succes !!!

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:18

Esme_27 schreef:
Gelukkig moet je eerst voor een andere jury verschijnen zonder camera's. Dus als je daar doorheen komt dan heb je alvast een vuurdoop gehad. (lijkt me trouwens wel balen, als je door die jury heen komt betekend het een van de twee: of je kan goed zingen, of je bent hilarisch!)


nou ik hoop toch heel erg dat ze een verborgen camera hebben hangen bij die eerste jury hoor!!
Want ik wil wel weer even flink in een deuk liggen *LOL*

veel succes voor de mensen die meedoen, vind het knap van jullie want mij lijkt het doodeng OK dan! maar ja ik kan dan ook niet zingen he Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:19

Nathalie schreef:
Niemand die nog tips heeft?

Torn van Natalia Imbruglia vind ik zelf wel leuk en niet zo moeilijk om te zingen, weet niet of jij die moeilijk vindt natuurlijk.. Alleen dat liedje wordt volgens mij ook al best vaak gekozen of niet?