Tekst uitnodiging housewarming/open huis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Tekst uitnodiging housewarming/open huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 14:14

Hallo allemaal,

We zijn verhuisd en hebben inmiddels alles redelijk op zijn plek, dus ik wil de verhuiskaarten de deur uit doen. Ik heb standaardverhuiskaarten (via Kaartje2go) met hierin gewoon 'We zijn verhuisd, ons nieuwe adres is....' Een deel van de mensen die we een kaart sturen willen we uitnodigen voor een housewarming party/open huis. Hier wil ik dus een los briefje bij in doen.

Maaarrr, ik weet geen leuke tekst hiervoor en aangezien er op Bokt vast heel veel mensen met inspiratie zitten.. Kom maar op! :D

Elisah1989

Re: Tekst uitnodiging housewarming/open huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:28

Dit houdt ik even in de gaten... :D

Destination

Re: Tekst uitnodiging housewarming/open huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:30

Zoals jullie vast wel hebben gezien aan de drukte om het huis waar we nu wonen heen, zijn wij nieuw hier in de buurt. Om de buurt te leren kennen willen we jullie graag uitnodigen op ....(datum). We hopen natuurlijk dat jullie komen om ons huis te bekijken en elkaar te leren kennen.

Ik neem tenminste aan dat ze bij je in de buurt wonen? :+

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:39

@Destination Volgens mij wil de TS vrienden en familie uitnodigen om haar nieuwe huisje te bekijken. Niet de buren om ze te leren kennen.

Tsja een leuke tekst, is best lastig. Ik zou er gewoon een standaard tekst van maken. iets als:
"Zoals jullie weten zijn we verhuisd. Nu alles mooi ingericht is en op zijn plek staat, willen we dit graag met de wereld delen. Daarom geven wij een housewarming party en daar willen jullie graag bij hebben! Jullie zijn dan ook van harte uitgenodigd om *datum en tijd* ons huisje te komen bekijken."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:39

Destination, de buren hoef ik er niet bij hoor ;) Het gaat om familie en vrienden :D

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:34

Dit was onze uitnodiging voor de housewarming:

Afbeelding

Met aan de achterkant datum en tijd.

Wij hadden onze verhuiskaart/samenwoonkaart zelf ontworpen, met een omlijsting als een delfsblauw tegeltje.
(Voor de geinteresseerden de voorkant: http://i1127.photobucket.com/albums/l62 ... orkant.jpg )
Wij hadden aan de achterkant zo'n haakje geplakt (net als bij een echt tegeltje), daaraan een wit lintje.
En aan dat witte lintje hing de uitnodiging voor de housewarming. Dus als je de kaart opendeed, hing in het midden een klein kaartje.