Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Maar ik weet niet hoe ver je dan moet reizen? 

Maargoed, dat's offtopic. 
Bij de Menkemaborg mag je binnen geen foto's maken, Verhildersum in leens ook niet en Landgoed Ekestein vinden we van binnen niet zo mooi...PlukenKrul schreef:Ik ben vorig jaar nog bij de Hortus geweest, maar daar is sowieso geen vlindertuin, wel een kas, maar die is niet bepaald geschikt als trouwlocatie (vind ik). Maar je kunt eens bellen om te informeren. Verder kan ik zo ook nergens op komen, misschien een borg? (Bijv. Menkemaborg, Uithuizen).
). Maar mocht je hen financieel wat willen sponseren denk ik dat je wel wat kunt regelen.....) Royallady schreef:Mocht je van een beetje klassiek houden, http://verhildersum.nl in Leens is ook erg mooi. De foto's op de site vallen wat tegen, in het echt is het daar veel mooier. Wij hebben daar in 2006 zowel binnen als buiten films en foto's gemaakt voor een kostuumdrama waar zowel mijn paard als ik aan meegedaan hebben. Officieel mag je daar idd. geen foto's maken (en al helemaal niet met je paard op de grasperkjes in de kasteeltuin komen). Maar mocht je hen financieel wat willen sponseren denk ik dat je wel wat kunt regelen.....)