Waarschuwing..pas op!!! Virus

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 23:37

Telegraaf 2 maart 2001

Al enkele dagen verschijnen er jonge meisjes en oudere dames bij de dokter met een zeer ernstig virus. Na enkele onderzoeken blijkt dit het zeer besmettende BOKT virus te zijn. Al menig mens is er mee besmet. Op het moment is er nog geen medicijn gevonden om dit virus te stoppen, maar het is zeer gevaarlijk, en zwaar besmettelijk. U moet letten op de volgende symptonen..
- Tijd te weinig
- RSI
- Typvingers
- lachstuipen
- Een beetje bokkerig lopen
- hinneken
- een gek gezicht zoiets > Clown in eer ernstige gevallen > Koe

Zodra een van deze symptonen optreden is het noodzakelijk om spoedig uw dichtsbijzijnde dierenarts in te schakelen.
Neem deze waarschuwing serieus, het virus heeft al menig mensen gevloerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
u bent gewaarschuwd.!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-03-08 22:39 ]</font>

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 00:03

Hahahaha *LOL*

Nou je hebt wel gelijk, rsi heb ik al. (Maar of ik daar nou alleen bokt de schuld van kan geven weet ik niet Lachen )

En bokkerig lopen... ja ach misschien ook wel. Straks op het boktweekend worden we allemaal nagewezen op straat door mensen en wordt er gefluisterd van: moet je die nou zien, wat zielig zeg. Wat voor ziekte zouden zij hebben, of hebben ze misschien een dagje uit van de inrichting? Ja dat krijg je als je hinnekend en bokkend over straat loopt.. *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:24

Haha ik heb echt zin in 't weekend!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 13:10

Ik ook, nog bijna 2 maande aftellen!

Ik hoop dat alles goed gaat en dat het gewoon door kan gaan, zonder MKZ, droes, Rhino en andere narigheden!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 21:05

Ha ha, dat RSI had ik van mijn website en andere typgelegenheden... En lachstuipen, die heb ik elke dag. Gekke gezichten als Koe enzo... Tja, dat heb ik al mijn leven lang..

Laui *scheel*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:02

ow dus jij hebt ons daar mee aangestoken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 12:49

t zou best eens besmettelijk kunnen zijn ja... Clown Ook last van ongecontroleerde (typ)bewegingen? Dat is een van de vele syndromen die ik heb... Of dat mijn hand zomaar met de muis communiceert zonder mij erbij te betrekken ed...

Laui

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 13:23

Ooh, daarom maak ik zo vaak typvouten?