Beadkt voor de 'tips' misschien word het zo wat dragelijker en kan ik me er vast op voorbereiden.
Het enige wat ik wel vreemd vind is het volgende:
Citaat:
Verder wordt er voor iedereen gekeken wat de mogelijkheden zijn op de arbeidsmarkt, wat je nog nodig hebt om weer aan de slag te komen. Er zijn allerlei loonkostensubsidie regelingen, die het voor een werkgever veel aantrekkelijker maken om jou aan te nemen. Je kan inderdaad een beroep doen op bijzondere bijstand als je bijzondere kosten hebt. Dit is een gemeentelijk beleid, dus dit kan per gemeente verschillen.
Is het dan ineens wel weer mogenlijk om hulp te krijgen? En dat terwijl ik er al van het begin af aan om gevraagd heb. Natuurlijk heb ik al een hoop gekregen, mocht de cursus doen. Maar toen bleek dat het reintegratie buro niet deugde had ik gewoon pech.
Dat is nu bijna een jaar geleden! Gelukkig heb ik destijds alles uitgeprint
Een overstap had misschien wel geholpen, had minder gekost en was minder stressvol geweest. Reintegratieburo bestaat inmiddels ook niet meer...is ook niet zo verwonderlijk.
Misschien word het bij het cwi eens tijd voor een goede screening naar dit soort geldklopperij bedrijven.