Een vent die rijdt, de ideale man?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Een vent die rijd, de ideale man?

Ja, omdat...
76 (30%)
Nee, omdat..
128 (51%)
Anders, namelijk....
46 (18%)

Totaal aantal stemmen: 250

Jenkins

Een vent die rijdt, de ideale man?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 23:32

Hallo bokkers!

Ik vroeg me af of jullie liever een man hebben die ook paardrijdt, of liever een man hebben die niet rijdt!
Of misschien wel een beetje rijdt? Of alleen af en toe aait? Of misschien wel een vent die er helemaal totaal niets mee te maken
wilt hebben....

Vul de poll in en laat een berichtje achter! (zeg er ook even bij wat je hebt gekozen)

Ben benieuwd :D

arizonagreen

Re: Een vent die rijdt, de ideale man?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:33

Nou een man ga ik voorlopig niet overna denken, maar mn vader heeft wel een paar lesjes gehad op moeders dr paard, en vind western en grondwerk wel erg intressant, en toevallig heb ik een vriend die meer neigt te worden dan alleen een goede vriend, en die vind paarden ook supertof, en heeft ook paar keer gereden!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:34

Ik heb er het liefst ene die af en toe heul romantisch samen een lange buitenrit wil maken, maar verder zou ik geen vent hoeven die de hele dag met de paarden bezig is en met wedstrijden enzo :P

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:35

Ja want dan kan je lekker samen strandritten maken.
Maarre niet beter dan mij hoor, liefst nog een andere disipline kan je elkaar ook niet gaan lopen verbeteren.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:37

Maakt mij niet uit, als ie maar niet paarden uit de grond van z'n hart haat vind ik het best.. Hij mag ze best niet leuk vinden hoor, prima, ieder z'n eigen hobby moet ook kunnen toch..

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:37

Ik heb anders ingevuld. Mijn vriend vind rijden niet zo, af en toe gaat ie een rondje mee. Maar gaat verder altijd mee helpen met borstelen uitmesten enz. Klinkt ook ideaal toch? :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:38

Mijn ideale vent hoeft niet paard te rijden, misschien zelfs wel liever niet. Paardrijden is mijn hobby en vind het fijn om zoiets voor mezelf te hebben. Denk dat ik het fijner vind als vriend en ik beide een andere hobby hebben zodat we beide nog iets voor onszelf hebben zeg maar. Ik hoef niet persé alles met mijn vriend te delen. Zou het alleen wel erg fijn vinden als hij af en toe interesse toont en eens zou komen kijken.

M'n vriend is dus ook zo. Ik zie hem nog niet zo snel op een paard stappen, dat is me na 3 jaar nog niet gelukt maar hij toont wel interesse en vind mijn favorietje ook een superleuk dier. Hij zit zelfs soms te bedenken of we hem misschien niet ooit zouden kunnen kopen en dat vind ik toch wel zo leuk. Het lijkt me namelijk ook niks als je vriend er echt helemaal niets van moet hebben en absoluut nooit mee wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:39

Omgedraaid: vrouwlief die rijd?
Zekers, het wordt een onmogelijke opdracht om aan een nietpaardrijdendevriendin (3 keer woordwaarde) uit te leggen dat je 3 paarden per dag rijd en er dus ook zoveel tijd aan besteed.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:42

Ik heb ja gekozen, ben 24 jaar samen met mijn man en hij houdt dus wel van paarden maar dan alleen op fotos of tv. Het lijkt mij juist heerlijk als je samen een hobby hebt die je deelt en daarover kunt praten, buitenritten maken ed :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:43

Nee niet ideaal, mijn vriend intereseerd zich meer voor de paarden maar word soms gefrustreerd of bedenkt onredelijke dingen. En dan word hij echt boos als hij niet mag experimenteren met mijn paarden. Mijn paarden dus mijn manier en daar komen wel eens ruzies van hoor. :j

daar in tegen is het wel fijn als hij uitmest, of lekker met een pony het bos intrekt en mij altijd wil helpen met van alles.

paard89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:44

Mijn vriend en ik rijden beide. Ideaal!! We hebben ook beide een eigen paard dus geen probleem dat ik moet delen. Maar af en toe rijdt ik zijn paard erbij of andersom. Samen altijd met de paarden bezig. En ook in het weekend geen probleem want je deelt dezelfde hobby. Samen met vriendlief <3 weg met de paarden zonder dat ik hem hoor klagen! ;) Ik zou het niet anders willen.
Laatst bijgewerkt door paard89 op 16-05-11 23:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:49

Nee omdat ik mijn paarden dan moet delen!!! Af en toe leren rijden op mijn merrie is goed, maar niet zelf intensief rijden!!!

Loes2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:50

Ik heb geen vriend maar, ik had er een die zich er te graag mee bemoeide :-S werkte niet!
Ideale man vind ik die zich interesseert voor paardjes wel wil helpen en misschien dat ik hem er een x op praat maar zeker niet fanatiek rijden!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:55

Hmm... ik heb 22 jr een man gehad die niets met paarden had (zijn eigen woorden: "mijn grootste fout was een paard voor je te kopen :+ !") en dat heb ik wel vaak jammer gevonden.
Ik moet eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat hij absoluut niet bang was (is) voor mijn paarden en als de nood aan de man was, hij ze ook gewoon van/naar de wei/paddock bracht en ze ook uitmestte en voerde.
Hij was erbij toen mijn jongste merrie geboren werd en die noemt ´ie nog steeds "mijn zeepaardje" omdat ze van die rimpeltjes had ;) .
Het zou iig fijn zijn als de volgende prins iig een beetje interesse voor mijn hobby heeft :) .

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:56

Eerder leek me dat echt geweldig, maar nu denk ik niet meer.
Leuk als hij zou kunnen rijden, maar meer denk ik ook niet, ja, of het moet helemaal aansluiten op hoe ik met mn dieren omga.
Anders zou ik me dood ergeren :o

Dennis12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:57

Als man zal ik toch echt even moeten lachen om dit topic...
Mijn vriendin vind het aan de ene kant leuk dat ik rij, maar aan de andere kant is zij elke keer haar paard kwijt... Dat vind ze minder.

Royallady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:59

Mag het ook andersom? (ik ben een man...) een vrouw die rijdt is voor mij prima. Maar dan wel ieder op zijn eigen paard.

bordercollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:01

tja.. Mijn vriend heeft ook n paard maar pff.. ik vind het nogal iri soms!!
hij is vaker by zyn paard als by myn! :') :') !!...
maar verders is t natuurlyk wel leuk <3
omdat we ook samen buitenritten kunnen maken.. :D <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:01

Nee, ik wil een man die zijn eigen hobby heeft, omdat ik bang ben dat ik me met hem ga bemoeien, of andersom. Iets van vroeger had ook een eigen paard, en dat stond zo haaks met hoe ik met mijn paard omging, dat schoot niet op, ik moest steeds op mijn tong bijten.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:03

Idd, geen man die paardrijdt. Risico is toch aanwezig dat je omgang met paarden compleet haaks op elkaar staat. Ik heb zo mijn ideeen daarover, sommige dingen zou ik accepteren, andere weer totaal niet. Ik denk dat het op den lange duur serieus zou botsen.

bordercollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 00:11

inderdaad.. het botst heel vaak.. is bij mij ook..
meneer houd alleen van zijn eigen paard en hoe ik het doe
is nooit goed.. tja.. mannen he? haha.. nee ff sirieus..
ik moet inderdaad ook heel vaak mijn woorden inslikken

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 07:22

Lekker samen rijden! En als jij eens geen zin hebt, kan je vriendlief sturen.
Moet wel zeggen dat ik dan vriendlief 'opleidt', dan heb je ook minder gebots ;)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 07:25

Dan kunnen jullie ook maar beter niet aan kinderen beginnen? ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 07:29

Ik heb nee gekozen :D
Mijn ex had ook paarden en ons leven bestond imo alleen nog maar uit paard, we hadden er samen 4 dus dan steek je er gewoon heel veel tijd in ;) Het had zeker ook heel veel gemakkelijke punten :j maar met mijn huidige partner bevalt het mij prima, paarden mijn ding en hij heeft zijn ding af en toe helpt hij me met mesten e.d. verder vind hij het prachtig, voor mij maar niet voor hem :D

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 07:32

Ik heb nee gezegd, want mijn vriend is mijn ideale man en rijd ook niet <3

Hij gaat wel ooit mee en vind mijn paard heel lief. Hij is ook niet te flauw om dan even een kruiwagen mest weg te rijden, te voeren, en mee de stal te doen, maar het is gewoon mijn hobby en niet die van hem.
Hij bowlt (op wedstrijdniveau) en dan ga ik ook bijna nooit mee, maar ik poets wel zijn schoenen :')

edit: overigens zijn we wel altijd geinteresseerd in elkaar als het gaat om: hoe ging het? Hij vraagt me altijd hoe het is geweest, of het goed ging, en ik doe dat bij hem ook. In het begin gingen we ook veel vaker met elkaar mee om te kijken, maar ik kan daar niks doen de hele avond en hij bij mijn paard wel wat meer, maar als ik aan het rijden ben zit hij zich een uur te vervelen, dus daarom gaan we niet meer zo vaak met elkaar mee :)
Laatst bijgewerkt door Wennii op 17-05-11 07:37, in het totaal 1 keer bewerkt