Ik ben Malte:

Ik ben een Schotse herder van bijna drie met een grote mond en een klein hartje. Ik kan heel stoer en ook heel erg irritant zijn, maar als ik zo braaf in "mijn" stoel lig, weet het baasje weer dat ik toch ook wel ontzettend lief kan zijn...
Ik woon bij mijn baasjes, maar ik ben dekreu van stichting Helphûn Fryslân. Deze stichting zorgt, zoals de naam al zegt, voor hulphonden, en dan speciaal voor kinderen. Dit kunnen kinderen met een autistische stoornis zijn, maar ook kinderen met lichamelijke beperkingen of diabetes.
Omdat stichtingen die dit soort goed werk doen altijd geld nodig hebben en ik - als dekreu zijnde

Daarom heb ik mijn baasje gevraagd om de oproep van de stichting hier te plaatsen, zodat jullie allemaal mee kunnen helpen:
Beste lezers,
Stichting Helphûn Fryslân is voortdurend bezig om op allerlei manieren geld voor hulphonden voor kinderen met beperkingen te werven.
Ditmaal via Dong.
Als wij op een eerste, tweede of derde plaats komen dan krijgen wij een aardig bedrag.
Wilt u ons hiermee helpen en op ons stemmen?
Doel: "Een therapiehond voor een kind met autisme"
Klik hier: Bekijk het initiatief
Vergeet aub niet om, na een kort bericht, uiteindelijk te stemmen via de rode stemknop !!!
Heel erg bedankt namens het voltallige bestuur.
Met vriendelijke groet,
Anita de Bruin
voorzitter