Wat doen jullie met foto's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Saar

Wat doen jullie met foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 11:13

Hoi bokkers!
Geen idee waar ik dit moest plaatsen

Van de week zijn er weer erg leuke foto's van mij en m'n paardje gemaakt. Een aantal van die foto's zou ik wel aan de muur willen, probleem is alleen dat er overal al foto's hangen. Ik vind het niet mooi als het rommelig wordt dus nu weet ik niet wat ik met mijn foto's moet doen. Ik heb zoveel leuke foto's waar ik eigenlijk iets mee wil doen.

Dus vroeg ik mij af: Welke leuke, creatieve dingen doen bokkers met hun foto's? Ik ga de foto's niet in een fotoboek doen, ik ken mijzelf en ik kijk daar nooit meer naar. Dat vind ik dan weer zonde.

Barst los *\o/*

Sim

Re: Wat doen jullie met foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:14

Kun je niet een mooie collage (laten) maken?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 19:57

Ondanks dat de foto's van het paard zijn is dit geen paardgerelateerd topic (het hadden ook foto's van een kikker kunnen zijn) dus ik verplaats dit topic even naar het juiste forum.

TAO-->LZP

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 20:08

Digitale fotolijst gebruik ik

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 10:59

Misschien is inderdaad een digitale fotolijst iets?
Of foto's wisselen met degene die er al hangen?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:01

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:06

Of 1 muur (bijvoorbeeld in de gang) met lijstjes van dezelfde grootte met foto's erin? En dan de lijstjes bijvoorbeeld in 1 rij of juist rommelig door elkaar.

Dan heb je dus 1 fotowand, en kan je speciale (hele mooie foto's) vergroot op canvas in de woonkamer hangen.

Zoiets dus: http://www.fanosolutions.com/hukapan/ve ... o_muur.jpg

Kan je nog vergroten of juist netter maken door ze allemaal in rijen neer te zetten.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:09

ik heb momenteel helemaal geen fotos aan de muur. Maar ''als ik later groot ben'' wil ik wel graag zo'n ''wand'' waarop allerlei fotos in dezelfde (stijl/kleur) lijstjes hangen. Deze kun je dan verwisselen als je de andere beu bent. En dan de fotos die je eruit haalt in een insteek mapje stoppen.

2 weken terug heb ik een wedstrijd gehad, de fotos daarvan wil ik inplakken in een fotoboek, op een manier dat ik ze er ook nog kan uithalen om in te lijsten.

en verder staan ze op mn externe harde schijf te staan :+

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:13

Ik lees mee! Heb bergen foto's. Maar laat ze nooit afdrukken, terwijl ik dat wel wil, maar het komt er niet van en elke keer denk ik dan 'straks heb ik na de volgende wedstrijd een nóg leukere foto'. Dus dat schiet niet echt op.

Ik heb op mijn kamer een lijst met daarin aantal (heel oude ondertussen) foto's als collage. Dat is wel leuk. Ik heb destijds allemaal kleine afdrukken op een groot vel ter grootte van die lijst geplakt en erin gedaan en opgehangen.
Verder heb ik een heleboel op mijn whiteboard hangen, maar dat is echt een zooitje en niet aan te raden :Y)

Ik zil zelf graag nog een gave foto op poster of gewoon heel groot formaat. Maar dan kan ik niet kiezen welke ik zal nemen en ben ik nog niet verder :+

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:26

Ik heb de mooiste foto die ik heb van mijn paardjes vergroot en die gecombineerd met kleine foto's op 1 muur gehangen.
Ik heb dus 1 grote fotomuur op mijn kamer.

Als ik op deze foto's ben uitgekeken kan ik ze makkelijk wisselen voor nieuwe of andere.

Geen duidelijke foto, maar dan heb je een idee.
(let a.u.b. niet op het behang, dat zit er nog op van de vorige bewoners :P )

Afbeelding

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:28

Ik zet ze op m'n computerachtergrond, en dan om de zoveel minuten een andere!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 12:24

Ik heb een vriend en daar hebben ze de hele wc-deur beplakt met foto's. Heb je tenminste nog een beetje leuk uitzicht als je aan het poepen bent. :Y)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:05

Wij hebben een digitale fotolijst (Die we niet gebruiken eigenlijk :+ ), en wat mooie foto's op canvas in de huiskamer. Verder nog wat fotolijstjes op andere kamers.

Je kan idd een grote collage maken, of je hebt ook van die ophangdingen waar je de foto in kunt schuiven?

Smudges

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:20

@ silence wat super gaaf!
Groetjes s

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:09

Ik heb een grote plaat bij de gamma gekocht en dezelfde kleur geverfd als mijn muren. Toen heb ik heel mooi allemaal lijstjes erop getimmerd. Dan ziet het er heel ordelijk uit en je kan steeds nieuwe lijstjes ophangen/nieuwe foto's erin doen/og gewoon de hele plaat eraf halen als je er zat van bent.

Afbeelding
Hij hangt nu wel wat voller hoor, dit was echt toen ik hem net had opgehangen.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:12

Mooi die collages!

Ik moet mezelf er écht toe gaan zetten wat af te drukken ... het is zo leuk, zo foto's aan de muur :P

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:47

Ja ik hou van foto's, maar is overduidelijk lijkt me :D
Ik liet van Spir alle crossfoto's altijd afdrukken dus heb er daar ook wel wat van. En ik doe ook 1x in het half jaar ongeveer een bulk foto's kopen bij foto.com. Dan bestel ik soms wel 200-300 foto's hihi :o Heb ik iig genoeg keuze om mn lijstjes te wisselen haah

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:00

Ik heb ook! En heb er ook echt zooo veel. Vroeger (2008) drukten we nog regelmatig af, maar al tijden niks meer besteld :') Zo stom, maar nu het komt er gewoon niet van.
Ik ga me voornemen dit weekend eens foto's uit te gaan zoeken 8-) :Y)

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 08:57

overal in mijn kamer hangen en staan lijstjes.
op de wc hebben we een hele wand met foto's uit pretparken :)
Ik hou van foto's

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 10:38

Ik vind de fotowanden er toch wel mooi uitzien! Ik dacht altijd dat ik het niet mooi vond maar op de foto's ziet het er wel erg leuk uit! Ik wil nu sowieso een mozaïek van de foto's laten maken en dan denk ik dat ik daarom heen toch een fotowand ga maken. Bedankt voor de inspiratie allemaal *D!
En dan moet ik nu gaan beginnen met het grote uitzoek werk, daar zie ik dan wel weer een beetje tegenop :')

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:57

Ik heb een soort waslijn op mijn kamer, met foto's eraan.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:25

Wat zie ik hier leuke dingen voorbij komen!

Ik heb boven mijn bureau foto's hangen, maar die vallen er steeds af dus blijft er niet veel meer over. :+ Er staan verder ook veel lijstjes ed. In de woonkamer hangen 3 grote canvasdoeken en hebben we een foto wand met verschillende lijstjes en verschillende groottes. Dat staat ook erg leuk. :j