Mijn opa kreeg donderdagnacht een groot herseninfarct op het plaatselijke volkstuintje, er was gelukkig nog iemand anders. Die heeft direct 112 gebeld. Mijn opa ging eerst naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis toe. Hij was verlamt aan zij linkerkant en hij kon alleen nog maar brabbeltaal. Vanuit daar is hij naar een speciaal ziekenhuis gegaan waar ze via zijn lies nog misschien konden opereren bij zij hersenen. Dit bleek helaas onmogelijk en hij ging weer naar het eerste ziekenhuis toe. Gisteren ging hij naar groningen op zijn eigen verjaardag. Dit was zijn laatste kans want door de bloeding drukte er vocht op zijn hersenen. De operatie ging goed maar er kwam een bloeding opzetten. Ik heb net te horen gekregen dat ze hem van de apperatuur afzetten. Het is nu wchten op zijn dood.
Dankjewel. Het enigste wat ik straks nog heb van opa's en oma's is mijn oma. Dit is al m'n stief opa maar ik ken hem vanaf jongs afaan omdat mijn echte opa op zijn 35ste is overleden is aan kanker. Ik zal hem altijd bij me dragen.
Thea_Dinske
Geplaatst: 08-05-11 15:58
Meis toch, zal zeker een moeilijkte tijd voor jullie worden ! Sterkte
Jellie
Geplaatst: 08-05-11 15:58
Wat moeilijk en verdrietig. Heel veel sterkte
Leinearthur
Geplaatst: 08-05-11 15:59
Sterkte meid
Air
He bah, heel veel sterkte
Koester de herrineringen die je met hem had.
Anoniem
Gadverdamme zeg,wat een naar einde voor je opa... Heel veel sterkte voor jou & je familie in de komende periode
zeer waarschijnlijk is hij door de druk in een coma geraakt en zal hij zachtjes wegglijden, hopelijk is dat nog een beetje troost voor jullie, heel veel sterkte voor jou en je familie