Het was echt SUPERTOFFFF!!!!!!!!!!!! Ik ben ook maar geweest omdat de manege gesloten was.....
MAAAAARRR!!!!!!!! Het was echt SUPERTOFFFF!!!!!!
WIE IS ER NOG MEER GEWEEST??????
prakkie
Geplaatst: 11-08-01 19:55
Ik heb net twee feestvierders afgezet. Ik ga zelf niet, want moet morgen op wedstrijd. Zag er wel heel verleidelijk uit toen ik er was...maar had (gelukkig) nog mijn paardrijkleren aan, moest daarom naar huis. Kan nu teninste een beetje op tijd gaan slapen...
Soraya
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 11:31
jammer, wat het was zekerzzz wel leuk!!!!!!!
JessicaG
Geplaatst: 12-08-01 13:31
Ik ben ook geweest!! En het was inderdaad leuk!! Behalve de Gyros broodjes waren smerig en ik heb er nog f 7,50 voor moeten dokken ook! Ik had alleen verwacht dat er meer mensen in gekke kleding zouden rondlopen maar dat viel tegen. Ik kwam om een uur of 3 aan en was om 7 uur weer weggegaan en toen ben ik naar een klein discotheekje in Reeuwijk geweest maar ik vond de Dance Parade toch leuker en ik wilde eigenlijk langer blijven maar iemand uit ons groepje wilde zo graag naar huis dus toen was het feestje aldaar snel afgelopen!! Jammer wel maar goed, volgende jaar ga ik gewoon weer en dan mag het hetzelfde weer zijn als gisteren!! Groetjes van Jessica!!!!!!