Geloof je in geesten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Geloof je in geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:43

Misschien wel heel raar maar ben wel benieuwd of er bokkers in geesten geloven.
Met ze kunnen zien/horen en met ze kunnen praten.

Hhilde

Re: Geloof je in geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:44

Ja, ik geloof er in en ik kan ze ook zien en met ze praten.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:44

Hhilde schreef:

Paranomaal begaaft?

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:45

Nee en dat wil ik ook niet. :')

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:45

Hhilde schreef:

Mensen verklaren je vind ik altijd voor gek.
Heb gister avond/nacht zoiets raars / engs mee gemaakt en geloofde er eerst helemaal niet in maar nu..

PINK

EskeGirl schreef:
Hhilde schreef:

Paranomaal begaaft?

ja denk het wel idd :j

PINK

patatkraam schreef:
Nee en dat wil ik ook niet. :')

snap ik ook wel!

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:46

ik geloof heeel sterk in geesten! ben af en toe TE bij gelovig en denk overal iets achter.
kan niet met praten of communiceren maar heb wel x een soort droom gehad en vanaf toen ben ik er zeker
van dat ze bij je zijn! die droom was;

ik droomde dus dat ik bij me oma in het gangetje stond en me oma en moeder stonden in de woonkamer en toen hoorde ik aan het einde van dat gangetje zit een trap en daar hoorde ik wat dus ik ging langzaam kijken.
en toen kwam me opa ineeens de trap af (me opa is overleden) toen zei die nog wat tegen me
helaas weet ik niet meer wat (is al tijdje geleden). en toen liep die dwars door me heen maar precies op dat moment werd ik echt me bed ingeduwd en gedrukt! toen vond ik het heel eng.
maar nu vind ik het mooi!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:47

EskeGirl schreef:
Paranomaal begaaft?

Neuh. Ik denk dat iedereen het kan zolang je er maar voor open staat.

susannex schreef:
Mensen verklaren je vind ik altijd voor gek.
Heb gister avond/nacht zoiets raars / engs mee gemaakt en geloofde er eerst helemaal niet in maar nu..

Ze verklaren je voor gek omdat ze niks beters weten te antwoorden. Vertel eens wat je hebt meegemaakt? Het mag ook via pb hoor!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:48

Xreneee schreef:
ik geloof heeel sterk in geesten! ben af en toe TE bij gelovig en denk overal iets achter.
kan niet met praten of communiceren maar heb wel x een soort droom gehad en vanaf toen ben ik er zeker

ik droomde dus dat ik bij me oma in het gangetje stond en me oma en moeder stonden in de woonkamer en toen hoorde ik aan het einde van dat gangetje zit een trap en daar hoorde ik wat dus ik ging langzaam kijken.
en toen kwam me opa ineeens de trap af (me opa is overleden) toen zei die nog wat tegen me
helaas weet ik niet meer wat (is al tijdje geleden). en toen liep die dwars door me heen maar precies op dat moment werd ik echt me bed ingeduwd en gedrukt! toen vond ik het heel eng.

iee dat is zo eng :o

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:49

susannex schreef:
Xreneee schreef:

iee dat is zo eng :o

naah vond ik toen ook nu sta ik er voor open en vind het alleen maar mooi hoe de "buitenwereld" contact met je kan maken.
door bepaalde beelden dingen te doen of te laten zien.

maar idd iedereen kan het ook iedereen heeft een gave alleen moet je er heel erg voor open staan
en verder laten ontwikkelen

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:50

Hhilde schreef:
Ze verklaren je voor gek omdat ze niks beters weten te antwoorden. Vertel eens wat je hebt meegemaakt? Het mag ook via pb hoor!

Een vriendin van mij kan met geesten praten/ze zien en ze zag mijn overleden vader voor zich.
ik heb gevraagd hoe die er uit zag en hoe hij hete en alles klopte precies, ook zijn kleding.
hij heeft alles laten zien wat ik heb mee gemaakt aan haar en ook haar bang willen maken en heb hem eindelijk vragen kunnen stelen war ik mee zat maar dit was zo eng ik zag hem ineens in een flits ook en voelde hem.
Hij was heel boos op me, geen idee waarom.
Op school vandaag was hij er ook, we voelde hem allebei.

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:52

geloof t wel.. heb toen ik in groep 8 zat met n vriendin van mij 'geesten opgeroepen' naja.. t was alles.. behalve leuk.. waren alleen thuis.. ramen en deuren digt.. lamp begon te knippere..(okee.. da kan) toen begon onder de trap zo'n bolletje heel hard te tollen.. toen riep ik KAAPPEEEU!!! toen hing die stil.. en ging zo'n baby ding om onder te liggen bewegen en rammelen.. en zo zijn er meerdere dingen gebeurd waardoor ik het geloof!:) wil je wete,, dn stuur maar pb:$

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:53

omg dat is ook echt eng.

vandaag op school ging de deur ineens open en toen klapte hij ook ineens weer dicht, ging koude wind langs me heen vind zo eng

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:53

Nee, ik geloof er dus absoluut niet in. Groningse nuchterheid misschien, patatkraam? :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:54

Nee, ik denk dat ik daar te nuchter voor ben. Ik vind dingen als Derek Ogilvie wel interessant om naar te kijken, maar geloof er zelf niet in, dat ik ze kan zien oid.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:55

dat is natuurlijk ook normaal, iedereen denkt daar anders over.
ik geloofde er ook nooit in, maar na dit wel.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:56

Ik geloof er ook in. Kan ze zien, praten tja ja maar niet zoals ik met "levende" praat haha. Ben niet paranomaal of zoiets, kan ze meestal niet oproepen (1geest kank "oproepen").
Sluit me er meestal voor af, in geesten voor iemand anders heb ik ook geen trek, meestal heb ik maar met 1 dezelfde contact.
Krijg daar ook waarschuwingen/voorgevoelen van, klopt niet altijd vaak wel. Of kom er na lange tijd erna pas achter dat het toch bleek te kloppen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:57

marleen_88 schreef:
Ik vind dingen als Derek Ogilvie wel interessant om naar te kijken, maar geloof er zelf niet in, dat ik ze kan zien oid.

Derek en Char geloof ik ook niet :') 'Ken je toevallig iemand wiens naam begint met een E?' 'JA!'
Bijna iedereen kent wel iemand met een E.

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:58

Derek jwel.. mr die andre niet heur..:$ en die kindjes!:O die paranomaalbegaafd zijn! kvond echt mooi om te zien..:P

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:58

colette_007 schreef:
Ik geloof er ook in. Kan ze zien, praten tja ja maar niet zoals ik met "levende" praat haha. Ben niet paranomaal of zoiets, kan ze meestal niet oproepen (1geest kank "oproepen").
Sluit me er meestal voor af, in geesten voor iemand anders heb ik ook geen trek, meestal heb ik maar met 1 dezelfde contact.
Krijg daar ook waarschuwingen/voorgevoelen van, klopt niet altijd vaak wel. Of kom er na lange tijd erna pas achter dat het toch bleek te kloppen.

ja idd dat kan ik dan ook weer niet met ze praten zoals met mensen.
ja klopt ik heb ook die waarschuwingen en voorgevoelen.
Mijn vader heeft gezegd tegen mij/me moeder dat ik paranormaal begaafd ben.. Hij was het ook zei die.
hij kon door hand op het hoofd bij iemand de hoofdpijn weg nemen.
probeerde ik vandaag bij een vriendin en die voelde een verkoeling ineens en de hoofdpijn was weg.

DearLove

Hhilde schreef:
Neuh. Ik denk dat iedereen het kan zolang je er maar voor open staat.

Idd ik ben indigo en merk vaak dat mensen niet willen geloven omdat ze het eng vinden, maar ze zouden het weliswaar wel kunnen. Ik kan geesten vooral voelen maar zien ook de toekomst aankomen. Veel mensen weten bijv. ook niet waarom hun dier ineens naar een bepaald punt raar doet maar bij ons is dat altijd een geest haha, gezellig toch? :o :D

(char is fake derek niet)

Amira_

Ik heb heel lang terug mijn overgrootopa in mijn deuropening zien staan. Ik heb daarvoor 1x een foto van zijn hoofd gezien. Maar toen ik hem "zag" zag ik hem helemaal. En zijn kleren klopten ook helemaal. Ik vond het toen echt supereng. Dat kreeg hij dan waarschijnlijk ook door en toen is hij verdwenen. Nooit meer terug gekomen ook. Iedereen dacht ook dat het een droom was,maar ik weet zeker dat het geen droom was :n

Mijn moeder dacht dat ze mij 's avonds een keer zag dansen op de gang (ook al heel lang terug) dus riep ze:" Kom maar lieverd. " Maar ik was dat helemaal niet. Dus ging zij kijken en toen ze de gang in liep was dat meisje weg.

Dus ja ik geloof er ook zeker in.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:58

Hhilde schreef:
marleen_88 schreef:
Ik vind dingen als Derek Ogilvie wel interessant om naar te kijken, maar geloof er zelf niet in, dat ik ze kan zien oid.

Derek en Char geloof ik ook niet :') 'Ken je toevallig iemand wiens naam begint met een E?' 'JA!'
Bijna iedereen kent wel iemand met een E.

hoor ook wel vaak da Char nep is

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:59

maar.. kheb da ook.. 'stralen' als ik bij iemand mijn hand iets voor zijn rug houd..(en die persoon heeft pijn) dan wordt die plek helemaal warm.. en is de pijn minder/weg