Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EskeGirl schreef:Paranomaal begaaft?
susannex schreef:Mensen verklaren je vind ik altijd voor gek.
Heb gister avond/nacht zoiets raars / engs mee gemaakt en geloofde er eerst helemaal niet in maar nu..
Xreneee schreef:ik geloof heeel sterk in geesten! ben af en toe TE bij gelovig en denk overal iets achter.
kan niet met praten of communiceren maar heb wel x een soort droom gehad en vanaf toen ben ik er zeker
van dat ze bij je zijn! die droom was;
ik droomde dus dat ik bij me oma in het gangetje stond en me oma en moeder stonden in de woonkamer en toen hoorde ik aan het einde van dat gangetje zit een trap en daar hoorde ik wat dus ik ging langzaam kijken.
en toen kwam me opa ineeens de trap af (me opa is overleden) toen zei die nog wat tegen me
helaas weet ik niet meer wat (is al tijdje geleden). en toen liep die dwars door me heen maar precies op dat moment werd ik echt me bed ingeduwd en gedrukt! toen vond ik het heel eng.
maar nu vind ik het mooi!
susannex schreef:Xreneee schreef:ik geloof heeel sterk in geesten! ben af en toe TE bij gelovig en denk overal iets achter.
kan niet met praten of communiceren maar heb wel x een soort droom gehad en vanaf toen ben ik er zeker
van dat ze bij je zijn! die droom was;
ik droomde dus dat ik bij me oma in het gangetje stond en me oma en moeder stonden in de woonkamer en toen hoorde ik aan het einde van dat gangetje zit een trap en daar hoorde ik wat dus ik ging langzaam kijken.
en toen kwam me opa ineeens de trap af (me opa is overleden) toen zei die nog wat tegen me
helaas weet ik niet meer wat (is al tijdje geleden). en toen liep die dwars door me heen maar precies op dat moment werd ik echt me bed ingeduwd en gedrukt! toen vond ik het heel eng.
maar nu vind ik het mooi!
iee dat is zo eng
Hhilde schreef:Ze verklaren je voor gek omdat ze niks beters weten te antwoorden. Vertel eens wat je hebt meegemaakt? Het mag ook via pb hoor!
en die kindjes!:O die paranomaalbegaafd zijn! kvond echt mooi om te zien..
colette_007 schreef:Ik geloof er ook in. Kan ze zien, praten tja ja maar niet zoals ik met "levende" praat haha. Ben niet paranomaal of zoiets, kan ze meestal niet oproepen (1geest kank "oproepen").
Sluit me er meestal voor af, in geesten voor iemand anders heb ik ook geen trek, meestal heb ik maar met 1 dezelfde contact.
Krijg daar ook waarschuwingen/voorgevoelen van, klopt niet altijd vaak wel. Of kom er na lange tijd erna pas achter dat het toch bleek te kloppen.
Hhilde schreef:Neuh. Ik denk dat iedereen het kan zolang je er maar voor open staat.

Hhilde schreef:marleen_88 schreef:Ik vind dingen als Derek Ogilvie wel interessant om naar te kijken, maar geloof er zelf niet in, dat ik ze kan zien oid.
Derek en Char geloof ik ook niet'Ken je toevallig iemand wiens naam begint met een E?' 'JA!'
Bijna iedereen kent wel iemand met een E.