Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 15:22

Naar aanleiding van dit topic: Vjestagirl @ [LZP] Tuppewarebakjes vullen bij de wok en meenemen?!

Aangezien iedereen er weleens mee geconfronteerd wordt: wat is het meest asociale wat jij iemand ooit hebt zien doen? Alles mag: in het verkeer, in restaurants, op terrasjes, in winkels, het maakt niet uit, als het maar flink asociaal is.

Iemand zijn auto in het invallide vak zien draaien recht voor de neus van een invalide? Vertel!
Iemand die een hap uit een appel nam bij de suppermarkt en die weer terug legde? Vertel!
Iemand die op 2de paasdag op de woonboulevard zijn nieuwe bank in dubbeltjes zien betalen? Vertel!
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 12-04-11 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:24

Ik werd ooit voor de lol in m'n gezicht gespuugd.
Dat vond ik echt het meest walgelijke en asociale wat ik ooit heb meegemaakt. _-:(

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:24

Het meest asociale....het bijvullen van je hoorntje met ijs bij de Ikea of het vullen van je bidon met frisdrank(eveneens bij de Ikea)

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:26

Roselie schreef:
Het meest asociale....het bijvullen van je hoorntje met ijs bij de Ikea of het vullen van je bidon met frisdrank(eveneens bij de Ikea)

Dat mag bij ikea, gratis navullen?

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:27

Een auto die door rood reed, had ik niet gezien op de vroege morgen. Dus toen werd ik bijna aangereden gelukkig waarschuwde een vrouw mij op tijd!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:27

niet het meest asociale, maar wel erg aso: onze betaalde bestelling bij de Chinees ophalen, terwijl wij in een volle wachtkamer zaten te wachten op ons eten voor 9 man. De bestellingen werden niet op naam maar op inhoud afgeroepen. Het viel ons al op dat iemand anders precies hetzelfde had besteld als wij...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 15:28

Wat ik nogsteeds stront-asociaal vind zijn mensen die hun fiets overal maar neerpleuren. Midden op de stoep, recht voor de deur van een winkel, dwars achter andere fietsen, dwars achter de winkel-wagentjes-rij van de AH, in de heg voor onze deur, voor de deur van de fietsenkelder, overal staan fietsen. Dat vind ik echt zwaar asociaal.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 15:28

Morfeo schreef:
Roselie schreef:

Ja, je glas ja. Maar geen bidons om mee te nemen!

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:28

Wat ik zelf asociaal vind is mensen die door rijden na een ongeluk... Zelf nog nooit meegemaakt, maar je hoort soms van die verhalen...

Of van die 'stoere' gasten die je soms hoort praten als je langs loopt van ; Ja ik reed bijna een eend aan.
Vriend: Had je gewoon moeten doen, wat heb je nou aan een eend? De jongen: Ja eigenlijk wel, kanker eend.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:28

Morfeo schreef:
Roselie schreef:

De ijshoorntjes toch niet, lekker hygienisch.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:29

Een blinde man met zijn begeleidings hond die van zijn sokken gereden wordt door een fietser hier op de stoep.

Ethelate

Vanmiddag, man krijgt een hartstilstand in een winkelcentrum, recht tegenover het ziekenhuis dus meteen veel ambulancepersoneel aanwezig. Is er politie bij nodig om mensen op afstand te houden :=
Ik vond het gewoon beschamend, als die mensen die daar stonden te kijken :\

8nnemiek

Langs de file op rijden over de vluchtstrook := Dat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook :=

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:30

Een gezin dat ging picknicken voor de ingang van 'onze' sportkantine. Zodat iedereen die naar binnen wilde en wel wat bij ons wilde nuttigen zo ongeveer over een hindernisbaan moest om de ingang te kunnen bereiken. En vervolgens mijn moeder de huid vol schold toen ze er wat van zei..

Roselie

Nou bijvullen in een Bidon en mee naar huis nemen mag volgens mij niet hoor ;)
En ijshoontjes mag ook niet, maar doen sommige mensen toch echt ...vies he!

MMIDV

toen ik laatst naar huis fietste van mijn werk, kwam er een auto langs. Deze had expres zijn ruitensproeiers opzij gezet en ik kreeg dus een volle lading ruitenvloeistof over mij heen!
zij zaten veilig in hun auto dus kon ze ook niet te grazen nemen -:(-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 15:30

8nnemiek schreef:
Langs de file op rijden over de vluchtstrook := Dat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook :=

Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:31

Ik werk in een supermarkt en toen de druiven in de aanbieding waren pikte veel klanten wel eens een druifje om te kijken of ze lekker zijn. Ok, het is diefstal, maar we zien het door de vingers.
Totdat ik een klant aansprak die een hand vol druiven had en ze lekker aan het oppeuzelen was :roll:
Uiteraard heb ik er iets van gezegt maar ik was een leugenaar en hij moest toch proeven?! Minimaal 4x heb ik tegen hem moeten zeggen dat het diefstal is. Dus volgens die man zei ik dat hij een dief was. Tot de baas aan toe is die man boos op mij geweest. Ik heb hem nooit 1 druif zien afrekenen. Ook heb ik hem nooit meer 1 druif zien proeven.

Het is toch van de zotte :+

DDDMakkink

ah mijn idee voor dit topic valt in de smaak
het meest aso
netjes je richting aangeven omdat er een parkeer plekje vrij komt
en een ander draait hem zo voor je neus er in
als je dan even de toeter gebruikt om te zeggen ''ik sta hier te wachten met knippertje uit''
krijg je een dikke vinger
en als de persoon in kwestie uitstapt en je zegt wat word er gezegd dat je op moet rotten
en dat waar dan je kinderen bij zijn

Leinearthur

Niet normaal hoe asociaal sommige mensen toch zijn, als je zo al die verhalen hoort?! :oo

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:32

8nnemiek schreef:

Ja en dan het liefst met 100 km/u ofzo.. Vreselijk (en ontzettend gevaarlijk!).

picobello

RosiePosie schreef:
niet het meest asociale, maar wel erg aso: onze betaalde bestelling bij de Chinees ophalen, terwijl wij in een volle wachtkamer zaten te wachten op ons eten voor 9 man. De bestellingen werden niet op naam maar op inhoud afgeroepen. Het viel ons al op dat iemand anders precies hetzelfde had besteld als wij...

Nouja zeg! Echt waar? En toen?

Ik vind het ronduit asociaal als iemand voor mij een dier aanrijd en niet stopt (terwijl dat wel kon). Is me nu al 2 keer gebeurd en dan kan ik stoppen om een nog spartelend beest van de weg te rapen.

francaa

Roselie schreef:

O:) oeps!

Tieneke

Op een parking naast de autosnelweg in Frankrijk. Op 5 meter van het toiletblok zat er een vrouw te plassen op het pad op de grond :? . Haar zoon stond op de uitkijk maar dat heeft dus niet gebaat.

Vond ik toch vrij asociaal. Het toilet was 5 stappen verder en het was er dan zelfs nog proper. De hokjes waren ook leeg.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:33

Het gedrag van twee vrachtwagenchauffeurs die het er vorige week niet mee eens waren dat ik hen inhaalde over de linkerbaan van een uitvoegstrook van twee banen en mij klem reden tegen de vangrail. De een schuin voor me, gebruikmakend van twee banen, de ander vlak naast me. Totdat ik stil stond op het verdrijvingsvlak. God, wat was ik kwaad.

Uiteraard kentekens en bedrijfsnaam genoteerd en baas opgebeld en aangegeven dat ik aangifte had gedaan (wat niet ging omdat ik geen schade had, maar dat heb ik hen niet verteld :Y) )