Op zich al niet leuk als de boel gewoon doordraait als zou moeten maar ik hou m'n hart een beetje vast.
Zondagavond een joekel van zwarte spin die ik alleen te lijf moest. Brrr...
Het verhaal is dat hij uiteindelijk in de meterkast gekropen is maar ik heb hem wel zo de stuipen op het lijf gejaagd dat ik hem nog niet heb weergezien. Die durft er vast niet meer uit te komen

Gisteren tussen de middag was ik warm eten aan het klaarmaken toen de stroom uitviel. Ik denk: 'oliebol! Het is niet waar!!!'
Had ook de wasmachine aan en de droger en natuurlijk lag alles stil.
Ik besloot naar de stoppen te kijken in de meterkast waar meneer Spinnenmans was ingekropen, maar tot mijn verbazing kwam ik in de berging en zag dat droger en wasmachine stonden te draaien.
Oké, dan moest het de sectie van de keuken zijn. Ik check de stoppen, alles stond goed. Probeer het ganglicht, doet ut gewoon. Loop terug naar de keuken alles draait weer. Goddank maar een korte storing waar ik niets aan hoefde doen *pfieuw*.
Vanmorgen besluit ik nog even een was te draaien. Zet de wasmacine aan loop naar buiten om de kippen te voeren en de paarden hooi te geven, kom terug in de berging - stilte. Ik kijk naar de wasmachine, die zou geluid moeten maken maar deed 'ie niet.
Er stond wel stroom op en zag dat hij ook water had gepompt maar nu stond hij daar maar wat te staan.
Uitdoen en vervolgens weer aandoen sorteert geen effect *zucht*.
Na 23 jaar trouwe dienst is uitgerekend nú het moment gekomen dat hij de pijp aan maarten geeft.
Waarom niet na de 16e.
Wat staat me nog meer te wachten tot aan de 16e?
Afwachten maar.