Ik woon hier sinds 3 jaar.. en heb nogal een kl**tzak van een buurman.. Ik woon alleen met mijn kids en dat weet hij

het begon 2 zomers geleden met afval in de tuin gooien. Ging van brood, tot lege mc donalds verpakkingen, en heb zelfs een x een pantoffel in mijn tuin gevonden!

dit deed hij telkens als ik er niet was, Mijn andere buren waar ik wel goed contact mee heb hadden me al verteld dat hij een ruzie zoeker is, en de vorige bewoners ook heeft ''weggepest''.
Ik heb hier toen verder geen aandacht aan geschonken. die vent is 2 bij 2, en heeft een nogal criminele uitstraling. Toen had ik ook nog zoiets van ja, whatever..
Op een gegeven moment werd het steeds erger, en had ik de aardappelschillen in mijn tuin liggen. Op een dag kreeg ik een emmer water over me heen, die hij doodleuk vanuit zijn bovenraam naar beneden kwakte.. Ik heb toen de woningbouw gebeld, waarop er zon ventje aan zijn deur kwam.. ventje kreeg de deur in zijn gezicht gesmeten en droop af met de mededeling dat hij toegang mocht weigeren. (de buurman)
Toen was het een tijdje stil, tot op een dag de bel ging. Mijn hondje zat toen vaak bij me in de tuin, en blafte weleens wat. Net zoals dat alle andere 10 honden hier in de straat blaffen. ik deed de deur open en mijn zoontje stond naast mij, en kreeg een gebulder naar mn kop, van dat hij schijtziek werd van die poedersuiker, waarop ik vroeg of het ook even normaal kon, en dat ik er best op wilde letten. Toen begon hij over of ik soms uit een hoerekast kwam, en dat ik er wel achter zou komen als die hond nog een keer blafte. dit even om een impressie te geven van het niveau van de beste man. Ik heb de deur dichtgedaan maar mijn voorraam stond open. Hij kwam met zijn bovenlichaam door mijn raam, en begon nog iets over hoerenkasten naar binnen te schreeuwen. daarop kwam mijn buurman van de andere kant naar buiten, en die heeft hem niet zo vriendelijk verzocht om weg te gaan

hierop heb ik de politie (die niks deed overigens) en weer de woningbouw gebeld. uitgelegd dat ik dit een onveilige situatie vond, toen kreeg ik als melding dat de woningbouw helemaal niet meer kwam, omdat meneer nogal agressief in zijn reacties was.. Ik moest maar naar de politie gaan

daarna een tijdje rustig, en bij het laatste voorval stond de muziek ZO hard aan, dat de politie er tot 4 x toe bij is geweest, en hij uiteindelijk een proces verbaal heeft gekregen. meneer heeft tot 6 uur smorgens op de poort en muren staan rammen om mij bang te maken.
Nu wil ik vanmorgen mijn container buitenzetten, is mijn poort dicht GESCHROEFD!

Mijn andere buren hebben hem zien staan met een boor, toen ik er niet was.
K liep dus net met een schroevedraaier (die niet paste *^#&^) door de straat, steekt hij doodleuk zijn kop door de deur om even te kijken hoe ik dat ging fixen..
Ik word echt helemaal SChIJtziek van die vent, woningbouw bellen heb geen nut, die vent sch**t 7 kleuren voor mijn buurman, en de politie doet helemaal niks, omdat hij mij niet rechtstreeks bedreigd. Hij moet dus letterlijk zeggen ik hak je hoofd eraf, wil ik aangifte kunnen doen.
Ik heb hem altijd genegeerd, hoemeer aandacht je eraan schenkt, hoe grappiger hij het vind. Buiten dat is die vent gewoon ziek (word ook geregeld opgehaald door ggz) en zijn vele het met mij eens dat ik NIET naar hem toe moet gaan.
Maar ik liep net met mijn schroevedraaien en ik had echt de neiging met schroevedraaier en al in de houding naar hem toe te gaan

over een tijdje ga ik verhuizen, en ik zweer t je, de seconde voor ik wegrijdt knal ik hem een steen door zn raam

Zo, sorry voor t lange verhaal