Nog makkelijker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 14:17

Om het Bokt-Dieet nog makkelijker te kunnen volgen is (naar een geweldig idee van Zep) een Bokt-Diet forum aangemaakt (in navolging van Big-Diet Misselijk Knipoog).

Snap van een flink aantal mensen nog steeds niet dat ze aan het dieeten zijn, maar goed, jullie feestje Knipoog

Op deze manier is het in iedergeval wat makkelijker tips en steunbetuigingen uit te wisselen en raakt alles niet zo ondergesneeuwd in Algemeen (of wordt alles in Algemeen niet ondergesneeuwd door het dieet Knipoog).

Succes dames }>

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:21

Bart, je bent een held!

Het kan trouwens best wel zijn dat sommigen volgens buitenstaanders niet op dieet zouden moeten, maar het is (tenminste bij mij) een gewicht waar ik op zat en waar ik door middel van ijsjes, snoep, koeken, chips en heeeeeeeel veeeeeeel chocola een flink eind vanaf gedwaald ben. Ik wil graag weer op dat oude gewicht zitten. En dat doe ik door middel van gezond eten en veel sporten.

En ja, dieet...? Het is meer zoiets van: even opletten met eten en die zoete, vette en o zo lekkere tussendoortjes eens laten staan.

Oftewel: bewustwording van je eetgedrag. Verward

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:22

Thanx Bart!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:51

Ja bedankt ik wilde je nog een PB-tje sturen maar Zep dacht er kennelijk hetzelfde over.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:06

dank u ons allerliefste bart Lovers