Nu moet ik duz gaan kiezen met wie ik ga.....
Zoals jullie je misschien nog herrineren hebben mn beste vriendin en mn beste vriend (nog steeds pfff
\ ) ruzie.Ik kan natuurlijk met die vriendin gaan, maar ik weet 100% zeker dat zij gelijk achter de jongens aan gaat..... Aangezien ik dat nou niet echt leuk vind want dan is ze mij gelijk weer vergeten en het enige wat ze dan nog maar doet is zoenen. Leuk voor haar zou je zeggen, maar moet ik dan dom voor me gaan uitstaren!!
"Dan neem je toch nog iemand mee?" jah, had ik ook al aan gedacht, maar alle mensen waar ik mee omga mogen die vriendin niet of zijn dan te jong om mee te gaan (15).....
okeej, dan kan ik met mn beste vriend en zijn vrienden meegaan. Maar daar ligt nou het andere probleem. Dan ben ik het enigste meisje!!!!!!
\ Niet veel zin in....... en dat had ik ook tegen hem gezegd (ze maken al plannen voor volgend jaar nmlk)
Komt hij met zn snuggere idee : "Dan moet je gewoon een vriendin meenemen." jah leuk hoor, als iedereen nog te jong is om mee te gaan behalve mijn beste vriendin maar die mag niet eens mee!!!
Jah...............dan heb ik er ook niet veel aan!!!!
wat moet ik nou doen???? Ik zit er echt mee en ik moet snel beslissen!!!
misschien een idee