een echte ziekelijk misselijke film

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 08:17

Ik heb gisteren nog even naar een late film gekeken op V8 (niet echt een omroep met niveau dus) en daar was een film met Rene Zellweger (Bridget Jones Diary). DAt zij zich ooit heeft ingelaten met zo'n film. Het was een soort horror film, maar deze was gewoon heel ziek en gemeen. Een man ging op een gegeven moment op het hoofd van een vrouw staan en drukte op haar schedel. Terwijl je haar hoorde kermen van de pijn brak de schedel en ging ze dood. Daarvoor had hij haar nog even in de fik gestoken. Ziek ziek ziek. Ik heb niets tegen horror films, maar dit gaat me echt te ver. Echt belachelijk. Dat er regiseurs en acteurs zijn die zich inlaten met zo'n script.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 08:36

Klopt, ik kon gister niet slapen en ik ben het ook gaan kijken.
Dat was toch dat dat joch met iemand anders aan het zoenen was en dat meisje er vandoor ging met de auto en ze iemand aanreden en verdwaalde in het bos?? Echt ziek gewoon, over iemand heen rijden en iemand aan een haak hangen... euuhhh.. ik heb daarna dus de TV maar uitgezet. Ik heb niet gezien met dat schedel (GELUKKIG). Ik vond hem veelste eng..

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:15

Ik heb hem ook gedeeltelijk (laatste deel Knipoog ) gezien...vond het wel grappig omdat ik me Rene Zellweger en Matthew McConnaghue (ships, hoe spel je zijn achternaam nou ook alweer...heb al tig combiinaties geprobeerd, maar kan er ff niet opkomen...of is deze nou toch goed...) echt niet in zulke rollen voor kan stellen...maar de film op zich is idd luguber, raar idee dat er toch 2 goede acteurs in meespelen... Verward Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik hem toch even aan heb laten staan...film was verder echt om te Misselijk

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:15

ieuw..................

ik heb naar een flim gekeken op canal+ over een zwarte jongen die helemaal in de ban raakt van een boxer die in de gevangenis zit en gaat zijn onschuld bewijzen samen met een paar canadezen ofzoiets

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:38

Ik hou zowiezo niet echt van Horror's Schijnheilig Thrillers zijn leuker, spannender Party!! Horror's zijn meestal "hard" en dat vind ik dus echt gewoon saai Scheve mond\ EN achja, het is maar een film. De regiseurs van tegenwoordig zijn gek geworden, ik weet het *LOL*

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:12

die films zijn echt helemaal mijn smaak!!!
Lekker gillen Knipoog
Snap niet dat jullie daar niets aan vinden... Schijnheilig

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:33

ze zijn ook wel leuk fonnie!!!!

maar niet als je nog niet gegeten hebt! Zoals ik toen ik dit bericht las!!!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:44

Ik had hem ook gezien, hij heette return of the texas chainsaw massacre, ofzo, echt een hele rare film. Vond er eigenlijk niks aan, maar als ik eenmaal begonnen ben met een film kijken of een v=boek lezen, kan ik het nooit meer afzetten, best stom eigenlijk. Vond dat de film niet echt ergens over ging en vooral het eind was echt weird.

Toch vind ik niet alle horrorfilms slecht hoor, de Shining van Stephen King vond ik wel goed, of In the Mouth of madness (van wes craven geloof ik??) Maar daar zit dan nog een beetje een verhaal in he?
Die film ging echt nergens over.

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:04

vanavond komt er een goede film: The color purple met Whoopi Goldberg en Oprah Winfrey. Ik heb hem nog niet eerder gezien. Maar hij schijnt erg goed te zijn en het is ook een stukje geschiedenis. Ik weet niet op welk net maar hij begint om 20.30.
Ik ga zeker kijken.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 13:01

de color purple is heel goed en die wil ik dus wel graag zien. En vroeger keek ik altijd naar horror films maar op een gegeven moment raak je er aan gewend. Ik ken ze allemaal, Halloween, Friday 13th en de reeks van Freddy Krueger (Nightmare on elmstreet). Ze doen me nu totaal niets meer, zo onwerkelijk als ze zijn, die vieze nepgeluiden, altijd weer dezelfde fouten (mensen die naar boven recht de val in vluchten i.p.v. op straat). Ik weet ook altijd van te voren wie sterft en wie niet. Maar deze film was niet alleen horror, maar heel wreed, ziek en sadistisch. Die gemeenheden daar kan ik niet meer tegen. Daar word ik misselijk van.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:41

Ik vraag me altijd af hoe die mensen die die films maken het kunnen verzinnen, dan heb je toch ook wel een rare gedachtenkronkel, ik zou zo'n film in ieder geval niet kunnen verzinnen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:26

weet je welke pas lachen is.. Hannibal!
Ik heb hem in de bios gezien. eerst lag ik half te maffen toen er opeens iemand naar buiten werd gegooid en die verloor tegelijkertijd zijn darmen&Co. dat was wel ranzig maar toen hij die schedel openmaakte en van die hersens begon te eten moest ik echt mijn lach inhouden. Haha!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:41

Hmm....vanavond komt South Park op Canal+2!!!!

Die heb ik nog niet gezien Haha!..... Lijkt me wel lachu!!!!!!

Marrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 09:34

Ik word misselijk van deze films... mag ik even kotsen? Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 09:55

V8 is wel zo'n zieke en vreselijke prul zender!!!

Ik heb gelezen wat ze deze winter willen gaan uitzenden. Nou echt beneden alle peil!!!

Bah dat dit soort zenders op de t.v. komen ik snap er nix van.

Ik ben blij dat ik die film niet heb gekeken Misselijk

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 13:50

Hmmm ik had ehm best willen zien eigenlijk, ik houd wel van een beetje horror *LOL*
Maarre, ik weet niet of iemand Frankenstein weleens heeft gezien, nou die is echt ranzig die heb ik nieteens afgekeken, niet eng ofzo, maar gewoon ranzig Scheve mond\

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 14:23

Ik heb Nightmare on Elm street ook gezien. Ik vond het wel een coole film. Net zoals Scream.
Ik heb niet echt een vast favoriet genre, maar ik vind thrillers/horrors wel leuk. Ik hou ook van Comedy's trouwens

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 14:30

frankenstein heb ik gezien!
dat hij die lichaamsdelen afsnijd en er een mens van maakt ik vond dat echt zum Misselijk maar zonder dat erg mooie film (heb tot 1 uur zitten kijken toen)

hannibal heb ik ook gezien ik mocht niet van mijn moeder maar toen ben ik bij mijn oma gaan logeren en ben ik met mijn oom gegaan ik was de uk van de zaal hihi. echt leuke film! vooral met die video die ze gaat kijken Haha!

nightmare on elmstreet is nep!! ik had nr. 6 laatst nog gezien ik zeg tegen myrthe opzouten dit is een thriller, hoorde ik ff later gelach kijk ik om ligt mn zusje in een deuk omdat ze freddy zag ze is de hele tijd wezen kijken.

scream is ook nep: 'pas op dit is het moment waarop doden tot leven komen' en een sec. later zie je die weer opstaan Frusty
<HR>
scary movie is echt een aanrader, ik ga binnekort ook naar deel 2.
<HR>
ik heb trouwens een thrillerprobleempje, ik ben nergens bang voor te krijgen, ook in irl loop ik gewoon in het bos op kamp terwijl de rest zit te bibberen in een tentje of zo he janie Haha!
daarom snap ik het verschil niet tussen comedy/16 jaar/thriller Haha!

the bonecollector is wel erg goed ik zat op het puntje van mn stoel, wederom: spannend maar niet eng..

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 14:37

Ik vind het niet zo heel erg dat het nep is. Het gaat ook om de ontspanning.
Ik ben gisteren naar Scary Movie 2 geweest. Erg leuke film. Echt een aanrader. Ik heb in een deuk gelegen

polly_bolke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 16:30

oliebol die had ik dus ook willen zien!!!!!!!!!
I love horror en thriller!!!!!!!!!!!!
maar ja pech gehad, volgende keer beter.

groetjes
ginou