Mijn longfoto's waren niet goed...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 00:09

he bah wat verschrikkelijk...
kweet niet wat te zeggen Verdrietig
Super veel sterkte en blijf geloven!! Je komt eroverheen! Wij hopen mee!!!!

Liefs Kim

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 09:04

lieve dorine, na je 2de bericht hier had ik echt de tranen in je ogen dat je droom niet uit komt, wat verschrikkelijk vervelend en ik hoop wel dat je er weer helemaal bovenop komt hoor! nou ga ik weer stoppen want ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet schrijven. iedereen hier leeft met je mee, lieve dorine.
groetjes yentl

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:27

Wat een berichten, wat leeft iedereen mee! Zo zie je maar dat we op bokt echt een hechte club zijn geworden. Met moeilijkheden en problemen kun je hier altijd terecht, en vaak was het dan Dorine die weer een opbeurend woord had. Nou kun je bij ons terecht Dorine! En mischien slaat dat wat we zeggen nergens op, maar het is echt gemeend! We leven met je mee!

Heel veel sterkte!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:17

Lieve naamgenoot,

Ik heb bij het andere bericht ook al gereageerd. Maar bij dit bericht krijg ik echt de tranen in mijn ogen. Ik zal deze berichten zeker aan mijn moeder laten lezen en misschien wil ze je ook wel een hart onder de riem steken. Lotgenoten onder elkaar, hé.
Maar wat ben jij een sterke persoonlijkheid om dit zo op te nemen, dat vind ik er erg knap van je.

En als het eens een dagje slechter gaat, denk dan maar aan je toekomstige paardje! Het zal er sneller zijn dan je denkt.

Groetjes
Dorien

PS: misschien heb je het boek al gelezen, maar ik ben het boek van Lance Armstrong aan het lezen. Mijn moeder heeft ook al gelezen en hoe die mens met kanker en de chemo omgaat is ook echt bewonderswaardig, net als jij, Dorine.

Tot binnenkort.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 11:30

Heel veel sterkte...meer kan ik er eigenlijk niet van maken.... Huilen

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 12:56

Dorine, heel veel sterkte de komende tijd en ik zal aan je denken...

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 13:52

jeetje wat erg meid......krijg er een brok van in m'n keel...

erg veel sterkte, hou deze instelling, je komt er wel doorheen!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 14:57

Tjee Dorine, wat is dit erg zeg Huilen
Ik weet niet goed wat te zeggen, maar wel dat ik je heel veel sterkte wens voor alles wat gaat komen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:28

jeetje ik schrik hier echt van. ben al een hele poos niet meer op bokt geweest en lees nu dus pas je verhaal.

heel erg veel sterkte toegewenst. Ik zal aan je denken

assie

Berichten: 9488
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 12:19

Lieve lieve lieve Dorine
Ik ken je niet, (ben pas een paar weekjes op Bokt), maar door alle berichten over, voor en van jou, heb ik toch het gevoel dat ik je ken!
Ik wens niemand kanker toe en het is een rotziekte, maar zoals ik ook al bij het andere bericht heb gezet.. Mijn tante had/heeft hetzelfde als jij, zij heeft ook nog een paar andere uitzaaiingen geloof ik, zij hoeft nog maar een chemo kuur en dan is ze beter. Ze dachten eerst dat ze niet meer te redden was, maar door haar wilskracht en optimisme (en ook doordat ze in het ziekenhuis op de kankerafdeling werkte) is ze erdoor gekomen!! Dat gaat jou ook gebeuren! Ik weet het gewoon helemaal zeker!

Heel veel sterkte en een heleboel dikke knuffels van mij voor jou en Peter.
Groetjes Astrid

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 13:24

heel veel sterkte voor jullie bij.
en hou je taai