Mijn longfoto's waren niet goed...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:22

Lieve Dorine,
Alle andere "problemen" lijken ineens zo klein vergeleken bij wat jullie nu weer moeten doormaken!
Ik kan alleen maar uit het diepst van mijn hart zeggen: heel veel sterkte en in gedachten zijn wij bij jullie.
Liefs Yvonne

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:25

Tjee dorine wat een tegenvaller voor je. Ik vind het echt vreselijk. Eerst je gezondheid met een zware kuur en dan als klap op de vuurpijl dat je geen kind meer mag adopteren. Een verlies ook voor dat kind. DAt een mens zo teleurgesteld mag worden. Mag je nu echt niet meer adopteren? Je wordt toch zeker weer beter? Ik verwacht je straks hier veel te vinden op bokt zodat je van je af kunt schrijven. Je zult een moeilijke tijd tegemoet gaan, dus een beetje mental support zul je best kunnen gebruiken. Voor Peter moet het ook heel moeilijk zijn, ik wens hem ook heel veel sterkte.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:40

Lieve Dorine,

Ik zit nu op mijn werk stiekem te bokken, want het is rustig, en heb net naar aanleiding van jouw berichtje een lang gesprek gehad met mijn collega over onrecht, god, leed en ook liefde.

Eenzelfde gesprek had ik gisteren met mijn vriend. Bij de vriendin van zijn vader is namelijk borstkanker geconstateerd en de vriendin/ stiekeme liefde van een vriend (M.)van hem is door een vrachtwagen aangereden in de Damstraat. Dood. Ook berichtjes hier, en vader rijdt zijn kind aan, jij heb uitzaaiingen in je longen en ziet je droom, een kindje vervliegen.

Niemand verdient zoiets.

Een vriendin van de moeder van M. was gek genoeg bij het ongeluk in de Damstraat. Het meisje is in haar armen gestorven. Dat troost me.

Ik hoop voor iedereen dat er iemand zal zijn die je vasthoud als je pijn hebt.

Heel veel sterkte Dorine.

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:47

Jee Dorine,

Dit is echt even slikken.
Waarom moet jou dit nou weer overkomen? Waarom kan het nou niet wat langer goed gaan? Het leek allemaal zo mooi, het ging allemaal zo goed en nu is het in één klap weer allemaal weg...

Lieve Dorine, ik wens jou en Peter echt heel veel sterkte en weet dat wij er altijd voor je zijn!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:57

Lieve Dorine,

Ik zit op mijn werk even te bokken en las op verslag van de dag het vreselijke bericht al en ben meteen op Algemeen gaan kijken. Zit echt met tranen in mijn ogen alles te lezen. Vind het echt vreselijk voor je en hoop dat je er snel weer bovenop komt. Net nu alles wat beter leek te gaan, de adoptie en de nieuwe paardjes waar je je zo op verheugde... Het belangrijkste is nu dat je snel weer beter wordt. En dat word je! Kop op Dorine, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij en Aldira.

Verdrietig

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:05

Tranen, meer weet ik er niet over te zeggen.

Ik dat alles toch nog goed zal komen met je.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:29

Dorine, ik heb het al bij je andere bericht gezegd, maar ik vind het buitengewoon vals dat jij nu alweer de klos bent! Dit moest niet mogen, na wat jullie al doorstaan hebben.

Helaas is de rechtvaardigheid wat dit betreft ver te zoeken en zul je met je fantastische optimisme de ellende weer te boven moeten komen. Ben ervan overtuigd dat je dat gaat lukken met behulp van je geweldige echtgenoot.

En dan... als je die rottige kanker overwonnen hebt, ga je fijn een Groninger kopen en wie weet komt er toch nog een kindje? Draagmoeder misschien??? Die droom niet opgeven hoor!

Sterkte in deze rottige periode Dorine!

Groetjes Mieke

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:55

lieve Dorine,

Ik weet niet wat ik moet schrijven. Maar ik wil je veel sterkte wensen en geef nooit op!!!
You're a survivor!!!! Onthou dat!! Ik hoop dat alles weer goed komt voor je!! Iedereen leeft ontzettend met je mee en iedereen hier op bokt zal je steunen!! Waarom moet dit nou weer overkomen bij jou....... niemand verdient zoiets!!

Ik weet helemaal nix te zeggen dan sterkte, duz dat doe ik ook.

Voor de laatste maal STERKTE!!!

xxxxies Soraya

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:18

jeetje wat verschrikkelijk, en een kindje leek nu toch net dicht bij te komen (mijn zwager is ook met adoptie bezig, vandaar dat dorine en ik het daar regelmatig over hadden)
En nu? Nu stort je wereld even flink in denk ik.
Heel veel sterkte, ook voor peter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:42

Lieve Dorine, ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen. Ik zou ook niet weten wat ik moet doen, het ligt niet in mijn macht om de ziekte uit je te trekken, ik zou het met liefde doen.
Blijf bij ons Dorine, zoveel en zolang als je kunt.

Hier op mijn werk kan ik in een gestolen moment wel even bokken en een PB is zo gestuurd. Zoveel verdriet heeft niemand verdiend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:38

hoi Dorine
Wat erg zeg.. ik weet niet goed wat ik moet zeggen want ook ik zit met een brok in men keel nu ik dit lees. Ik hoop voor je dat de chemo wat mee valt en dat alles goed komt.
Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt dus weet helaas waar jij het nu over hebt. Dus leef heel erg met je mee.

En idd nu sta je er weer een keer bij stil , als je dit hoort, dat je zo blij moet zijn met de kleine dingen in het leven en dat we niet zo moeten zeuren als we ergens geen zin in hebben of zo.

weet verder niet wat ik moet schrijven maar ik wens jou, Peter en je fam. en vrienden heel veel sterkte toe.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:43

lieve dorine . ik vind het verschrikkelijk voor je dat het toh terug is. moet echt even wat traantjes wegvegen, zoals je misschien hebt gelezen heeft mijn oom(en tevens mijn beste maatje) ook kanker die bij hem niet meer te genezen is. je voelt als een vriendin voor ons hier op bokt. ik hoop zo dat het goed komt. en dat je strsk een pracht van een paard mag krijgen. lieve allerliefste dorine ik wens je alle kracht en goedheid en denk er aan dat jij een heeeele grote familie hier hebt die je altijd zal steunen. heel veel liefst lonneke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:44

Dat is echt schrikken. Eindelijk lijkt het er op dat je je dromen kunt gaan realiseren en dan overkomt je dit........ Ik hoop dat je ondanks al deze tegenslagen ook nog je gelukkige en blije momenten mag hebben.

Ik wens je heel erg vele beterschap en sterkte, ook voor Peter.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:52

Jeetje zeg. Ze moeten je wel hebben zeg. Je gunt het natuurlijk niemand, maar jou gun ik het al helemaal niet. Goed van je dat je wel afleiding zoekt, je moet dat denk ik ook doen om door te kunnen gaan.
Kijk het is niet niks wat er nu gebeuren gaat, maar door niet bij de pakken neer te gaan zitten kun je het wel beter verwerken, denk ik.
Je hoort het de laatste tijd zo vaak dat mensen uitzaaiiingen hebben, of eerst helemaal nergens "last" van hadden en nu ineens kanker blijken te hebben. Ik vind het gewoon akelig zo vaak ik het de laatste tijd heb gehoord. De moeder van een vriendin van mij heeft ook kanker, alleen is daar helaas helemaal niets meer aan te doen.Gelukkig is dat bij jou niet het geval.
Wat is zo llees in je berichten, mag je heel blij zijn met Peter. Hij heeft alles voor je over. (Maar laat hem alsjeblieft ook nog een beetje aan zich zelf denken (bedoel ik niet negatief), want het laatste wat jullie nu kunnen gebruiken is dat hij het niet meer zou trekken. Het klinkt misschien een beetje raar. Maar zorg dat jullie het alle twee trekken.)
Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte samen en als het nodig is laat je wel van je horen op bokt hè? Wij zijn er om jullie te steunen in de komende tijd. Want niet alleen de leuke dingen delen we op bokt, ook dit soort dingen moeten gedeeld worden.

Sterkte!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:37

ik weet niet precies wat ik moet zeggen maar in iedergeval heel veel stekte.
ik weet hoeveel dit allemaal betekend al die lieve reacties

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:54

O verdorie, ik wilde hier helemaal niet op deze plaats op reageren (stuur liever een PBtje) maar ik doe het toch.

NIET ALLEMAAL METEEN HET KOPPIE LATEN HANGEN WANT DORINE GAAT HIER (met de steun van jullie allemaal) GOED DOORHEENKOMEN EN OP DE VOLGENDE BOKTMEETING IS ZE ER GEZOND EN WEL WEER BIJ!!!!!!

Dorine is een vrouw met zo'n sterke wil en zo'n positief hart, dat gaat haar hier helemaal doorheen slepen.
Veel mensen denken meteen aan heel nare ervaringen met kanker, maar ik ga nu toch even een "positief" verhaal met jullie delen:

Bij mijn schoonvader werd vorig jaar plotseling een enorm groot en zeer kwaadaardig gezwel ontdekt. Hij heeft een heel zware chemo gehad, maar door z'n enorme vechtlust en OVERTUIGING dat hij dit zou overwinnen, kon een paar maanden later het gezwel operatief verwijderd worden. Hij is nu gezond en geniet meer van het leven dan ooit, omdat hij nu heel bewust leeft en geniet van alles om hem heen.

Waarom dit verhaaltje?
Om iedereen effe een opkikkertje te geven: kanker kan ook goed aflopen, en dat gaat in dit geval ook gebeuren! Wees positief en optimistisch, onze positieve gedachten kunnen een goede bijdrage zijn!!!

Ondertussen blijven we Dorine lekkere Boktknuffels sturen (ook voor Peet) he!

Liefs voor iedereen,
Sonja

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:59

Wat ontzettend erg...je hebt nu niet alleen die vreselijke ziekte weer terug, maar je bent ook je andere droom kwijt Huilen
De tranen staan in mijn ogen...heel veel sterkte dorine, Peter & Fam/vrienden

Ik hoop dat je door je wilskracht en eeuwige optimisme er toch goed door heen komt!

Nogmaals sterkte en beterschap,
Liefs Ineke

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:15

lieve Dorine, wat vreselijk naar voor je! Ik zou eigenlijk niet zo heel goed weten wat ik hier nou neer moet zetten, maar ik wens je in ieder geval ontzettend veel sterkte!!!!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:18

hey meiske wat erg!!!!!


Nou heel veel sterkte!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 20:28

dorine ik ken je niet maar door je berichten hier,
denk ik dat je een deel bent geworden van onze gedachten,ieder huisje zijn kruisje, maar meid dit
is geen gerechtigheid!in each his life some rain most fall,but to much is falling in mine,ik wens je heel veel sterkte toe,ik zie nu niets meer.

forgotten dreams are there to remember.

dorine blijf vechten,blijf erbij,bij het leven,
bij de liefde ,bij hen die jij lief hebt.

rinus

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 21:13

Citaat:
Op 2001-08-09 16:54, schreef Sonja:

HANGEN WANT DORINE GAAT HIER (met de steun van jullie allemaal) GOED DOORHEENKOMEN EN OP DE VOLGENDE BOKTMEETING IS ZE ER GEZOND EN WEL WEER BIJ!!!!!!



Precies!
Veel sterkte Dorine, ik zal vaak aan je denken net zoals heel bokt.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:10

Ik heb het bij je andere berichtje ook al gezegd, maar nog een keer erg veel sterkte en Sonja heeft natuurlijk helemaal gelijk...Voor zover ik jou ken, weet ik dat jij niet bij de pakken neer zal zitten. Er zullen natuurlijk moeilijke momenten zijn, maar dan denk je maar aan iedereen die zoveel van je houdt, zelfs al kennen veel van ons je niet persoonlijk. Beterschap en maak er het beste van!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:23

Lieve Dorine,

ik vind het zo ontzettend erg voor je.. Verdrietig gisteravond las ik je verhaal al, maar wist gewoon even niet wat ik moest schrijven, ik heb je verhaal 3x overgelezen en kreeg echt tranen in m'n ogen...waarom nou, wat kan het leven toch ontzettend hard zijn Verdrietig !!!!!! Het is zo gek, ik ken je helemaal niet, maar toch raakt dit me zo diep...maar Dorine, ik heb bewondering voor je positiviteit, moed en kracht en ondanks alle ellende weet ook ik zeker dat je er weer bovenop komt!!!

Dorine en Peter heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd, ik zal aan jullie denken!

Veel liefs Linda

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:58

...

?