Leuk...astrologie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 20:14

Zoek je geboortedatum op en de daarbij behorende boom.
En scroll dan naar beneden. Dit is echt cool en zelfs enigzins nauwkeurig...
Het is tevens in lijn met de Keltische astrologie...

01 Januari tot 11 Januari - Denneboom
12 Januari tot 24 Januari - Olm
25 Januari tot 03 Februari - Cipres
04 Februari tot 08 Februari - Populier
09 Februari tot 18 Februari - Cederboom
19 Februari tot 28 Februari - Pijnboom
01 Maart tot 10 Maart - Treurwilg
11 Maart tot 20 Maart - Lindeboom
21 Maart - Eikeboom
22 Maart tot 31 Maart - Hazelaar
01 April tot 10 April - Lijsterbes
11 April tot 20 April - Esdoorn
21 April tot 30 April - (Wal)notenboom
01 Mei tot 14 Mei - Populier
15 Mei tot 24 Mei - Kastanjeboom
25 Mei tot 03 Juni - Es
04 Juni tot 13 Juni - Haagbeuk
14 Juni tot 23 Juni - Vijgenboom
24 Juni - Berk
25 Juni tot 04 Juli - Appelboom
05 Juli tot 14 Juli - Denneboom
15 Juli tot 25 Juli - Olm
26 Juli tot 04 Augustus - Cipres
05 Augustus tot 13 Augustus - Populier
14 Augustus tot 23 Augustus - Ceder
24 Augustus tot 02 September - Pijnboom
03 September tot 12 September - Treurwilg
13 September tot 22 September - Lindeboom
23 September - Olijfboom
24 September tot 03 Oktober - Hazelaar
04 Oktober tot 13 Oktober - Lijsterbes
14 Oktober tot 23 Oktober - Esdoorn
24 Oktober tot 11 November - (Wal)notenboom
12 November tot 21 November - Kastanjeboom
22 November tot 01 December - Es
02 December tot 11 December - Haagbeuk
12 December tot 21 December - Vijgenboom
22 December - Beukeboom
23 December tot 31 December - Appelboom

-APPELBOOM (De Liefde) -
Tengere bouw, veel charme, aantrekkingskracht, aangename aura, flirterig, avontuurlijk, gevoelig, altijd verliefd, will liefhebben en liefgehad worden,
trouw en een tedere partner, erg gul,wetenschappelijke talenten, leeft voor vandaag,
een zorgeloze filosoof met fantasie.

-ES (De Ambitie) -
Buitengewoon aantrekkelijk, levendig, impulsief, veeleisend, houd niet van kritiek, ambitieus, intelligent, getalenteerd, houd ervan om het lot te
tarten, kan egoistisch zijn, erg betrouwbaar, trouw en liefhebber van voorzichtigheid, de brein regeert soms over het hart, maar hij/zij neemt het partnerschap erg serieus.

-BEUKEBOOM (De Creativiteit) -
Heeft goede smaak, is bezorgd over zijn/haar uiterlijk, materialistisch, goede organisatie van leven en cariere, economisch, goede leider, neemt
geen onnodige risico's, redelijk, uitstekende levenspartner, dol op fit blijven (dieeten, sporten, etc.)

-BERK (De Inspiratie) -
Levendig, aantrekkelijk, elegant, vriendelijk, bescheiden, houdt niet van extremen, verafschuwt vulgariteit, houdt van leven in de natuur en stilte, niet erg gepassioneerd, fantasievol, beetje ambitieus, creeert een serene en tevreden atmosfeer.

-CEDER (Het Zelfvertrouwen) -
Zeldzame schoonheid, weet zich aan te passen, houdt van luxe, goede gezondheid, absoluut niet verlegen, heeft de neiging om neer te kijken op
anderen, zelfbewust, vastberaden, ongeduldig, houdt ervan om indruk te maken op anderen, mulit-getalenteerd, vlijtig, bezit een gezonde optimisme,
wacht op die ene ware liefde, is in staat om snelle besluiten te maken.

-KASTANJEBOOM (De Eerlijkheid) -
Van ongewone schoonheid, wil geen indruk op andere maken, goed ontwikkeld gevoel van gerechtigheid, levendig, geinteresseerd, een geboren diplomaat, maar raakt makkelijk geirriteerd en wordt snel gevoelig in gezelschap, vaak door een gebrek aan zelfvertrouwen, gedraagt zich soms superieur, voelt zich niet begrepen, heeft maar 1 liefde in zijn/ haar leven, heeft moeite in het vinden van een partner.

-CIPRES (De Trouw) -
Sterk, gespierd, plooibaar, neemt wat het leven te bieden heeft, tevreden, optimistisch, verlangt naar geld en waardering, haat eenzaamheid, gepassioneerde minnaar/minares die niet snel tevreden is, trouw, heetgebakerd, weerbarstig, schoolmeesterachtig, zorgeloos.

-OLM (De Grootmoedigheid) -
Plezierige vorm, smaakvolle kleding, bescheiden eisen, heeft de neiging om fouten niet te vergeven, opgewekt, houdt ervan om te leiden maar niet om te gehoorzamen, eerlijke en trouwe partner, houdt ervan om beslissingen te maken voor anderen, grootmoedig, gul, goed gevoel voor humor,
practisch.

-VIJGENBOOM (De Gevoeligheid) -
Erg sterk, eigenzinnig, onafhankelijk, laat geen tegenstrijdigheden toe in argumenten, houdt van het leven, zijn familie, kinderen en dieren, een
beetje een sociale vlinder, goed gevoel voor humor, houdt van ledigheid en luiheid, is van een praktische aard en intelligent.

-DENNEBOOM (De Mysterieuze) -
Buitengewone smaak , waardigheid, gekunsteld, houdt van alles dat mooi is, humeurig, koppig, neigt naar egoisme maar houdt van degenen die hem na
staan, nogal bescheiden, erg ambitieus, getalenteerd, vlijtig, ontevreden minnaar, heeft veel vrienden, veel vijanden, erg betrouwbaar.

-HAZELAAR (De Buitengewone) -
Charmant, niet veeleisend, erg begripvol, weet hoe een indruk te maken, actieve strijder voor sociale zaak, populair, stemmig, wispelturige minnaar, eerlijk, tolerante partner, nauwgezet gevoel voor oordeel.

-HAAGBEUK (De Goede Smaak) -
Van koele schoonheid, let op zijn uiterlijk en conditie, goede smaak, is niet egoistisch, maakt het leven zo comfortabel mogelijk, leidt een redelijk en gedisciplineerd leven, zoekt vriendelijkheid en erkenning in een emotionele partner, droomt van ongewone minnnaars, is zelden gelukkig met zijn gevoelens, wantrouwt meeste mensen, is nooit zeker van zijn beslissingen, erg nauwgezet.

-LINDEBOOM (De Twijfel) -
Accepteert wat het leven geeft in een bedaarde wijze, haat vechten, stress en arbeid, heeft een hekel aan luiheid en ledigheid, zacht en bedaard,
maakt offers voor vrienden, veel talenten maar niet vasthoudend genoeg om ze tot ontplooiing te brengen, vaak jengelend en klagerig , erg jaloers
maar trouw.

-ESDOORN (Onafhankelijkheid van Geest) -
Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen en gereserveerd, ambitieus, trots, zelfverzekerd, hongerig voor nieuwe ervaringen, soms nerveus, heeft veel complexiteiten, goed geheugen, leert makkelijk, gecompliceerd liefdesleven, wil graag indruk maken.

-EIK (De MOEDIGE) -
Robuust karakter, dapper, sterk, meedogenloos, onafhankelijk, verstandig, houdt niet van veranderingen , houdt zijn voeten stevig op de grond, een actief persoon.

-OLIJFBOOM (DE WIJSHEID) -
Houdt van de zon, warmte en vriendelijke gevoelens, redelijk, evenwichtig, ontwijkt aggressie en geweld, tolerant, opgewekt, kalm, goed ontwikkeld, gevoel voor rechtvaardigheid, gevoelig, meevoelend, vrij van jaloezie, houdt van lezen en het gezelschap van wereldse mensen.

-PIJNBOOM (De SPECIALE) -
Houdt van aangenaam gezelschap, erg robuust, weet hoe hij het leven comfortabel moet maken, erg actief, natuurlijk, goed gezelschap,
maar zelden vriendelijk, wordt snel verliefd maar de vlam dooft snel, geeft snel op, alles valt tegen tot hij zijn ideaal heeft gevonden; betrouwbaar, practisch.

-POPULIER (De Onzekerheid) -
Ziet er erg decoratief uit, niet erg zelfverzekerd, alleen dapper als het nodig is, heeft welwillendheid en plezierige omgeving nodig, erg kieskeurig, vaak eenzaam, grote vijandigheid, artistieke aard, kan
goede organiseren, neigt naar filosofie, betrouwbaar in elke situatie, neemt het
partnerschap serieus.

-LIJSTERBES (De Gevoeligheid) -
Vol met charme, opgewekt, niet egoistisch, houdt ervan om aandacht te trekken, houdt van het leven, beweging, rusteloosheid, en zelf complicaties, is beide onafhankelijk en afhankelijk, goede smaak, artistiek, gepassioneerd, emotioneel, goed gezelschap, vergeeft niet.

-(WAL)NOTENBOOM (DE Passie) -
meedogenloos, vreemd en vol met contrasten, vaak egoistisch, aggressief, nobel, brede horizon, onverwachte reacties, spontaan, ongelimiteerde
ambitie, niet flexibel, moeilijke en ongewone partner, niet altijd geliefd maar vaak bewonderd, ingenieuze strateeg, erg jaloers en gepassioneerd,
maakt geen compromissen.

-TREURWILG (De Melancholie) -
Mooi maar vol met melancholie, aantrekkelijk, erg meevoelend, houdt van alles wat mooi en smaakvol is, houdt van reizen, een dromer, rusteloos,
wispelturig, eerlijk, kan beinvloed worden maar is niet makkelijk om mee te leven, veeleisend, goede intuitie, lijdt in de liefde maar vindt soms een
verankerende partner.

En, klopt het een beetje? *LOL* Ik ben btw een Olm Kusje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Youko op 2001-08-08 21:14 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:22

Mijn geboortedatum staat er niet eens bij Verdrietig
(21 oktober)

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:27

jewel je bent een esdoorn als ik het goed heb
ik ben een lijsterbes Verward

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:28

hahaha de mijne klopt wel Extreme duivel
(notenboom)

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:31

ik ben de speciale ik haal er alleen de goede dingen uit Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:35

Damn eigenlijk klopt het best wel *slik* in al die beschrijvingen zie ik mezelf terug...
(ben appelboom..)

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:35

Hahaha ja dit is idd cool!!! Ik ben een treurwilg en wat denk je....het klopt nog ook!!?????? (nou ja ,alleen dat mooi en aantrekkelijk...hopelijk wordt hier de binnenkant mee bedoelt, anders klopt het niet echt hoor, ahummm...! Haha! Haha! Knipoog )

Echt heel weird, pas geleden was er dat topic van hoe beschrijf je jezelf en toen vond ik eigenlijk heel moeilijk om een beschrijving te geven, maar dit ben ik echt helemaal...ik geloof wel in astrologie, in het chinese sterrenbeeld ben ik een geit Haha! en ook die omschrijving is precies op mij van toepassing!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:37

whahaha Pinky is kastanje boom. Zou ik die ene grote liefde zijn??? Of heeft hij me iets niet verteld?? Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:38

Citaat:
Op 2001-08-08 21:27, schreef yor:
jewel je bent een esdoorn als ik het goed heb
ik ben een lijsterbes Verward

Oja, heheh ik snap hem, ik keek alleen naar de eerste namen Scheve mond\
Ff kijken offie klopt

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:40

-ESDOORN (Onafhankelijkheid van Geest) -
Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen en gereserveerd, ambitieus, trots, zelfverzekerd, hongerig voor nieuwe ervaringen, soms nerveus, heeft veel complexiteiten, goed geheugen, leert makkelijk, gecompliceerd liefdesleven, wil graag indruk maken.

Ik wil helemaal geen indruk maken !!! Verdrietig Ik weenie of t klopt Verward

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 20:58

bij mij klopt dat ook niet is niet vaak vriendelijk Verdrietig

hoop ik

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:04

Er klopt altijd wel iets uit zo'n lijstje...

Maar gedisciplineerd...nee dat ben ik niet!! *LOL*

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:05

kan 21 feb niet vinden.......

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:13

bij mij klopt t ook..
(mn bday 27-8)
ook de minder leuke dingen...
al kan k wel heel vriendelijk zijn hoor..
maar mensen vinden me meestal bot..

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:20

-KASTANJEBOOM (De Eerlijkheid) -
Van ongewone schoonheid, wil geen indruk op andere maken, goed ontwikkeld gevoel van gerechtigheid, levendig, geinteresseerd, een geboren diplomaat, maar raakt makkelijk geirriteerd en wordt snel gevoelig in gezelschap, vaak door een gebrek aan zelfvertrouwen, gedraagt zich soms superieur, voelt zich niet begrepen, heeft maar 1 liefde in zijn/ haar leven, heeft moeite in het vinden van een partner.

ik ben van 12 november.

mijn kinderen van 26 mei;

-ES (De Ambitie) -
Buitengewoon aantrekkelijk, levendig, impulsief, veeleisend, houd niet van kritiek, ambitieus, intelligent, getalenteerd, houd ervan om het lot te
tarten, kan egoistisch zijn, erg betrouwbaar, trouw en liefhebber van voorzichtigheid, de brein regeert soms over het hart, maar hij/zij neemt het partnerschap erg serieus.

mijn man van 21 november en is dus ook een Kastanjeboom Haha!

Mijn paard, Orry, is van 18 mei en ook een Kastanjeboom Lachen
Laat het nou ook een favoriete boom zijn van ons,
we hebben er een in de tuin.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-08-08 23:48 ]</font>

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:25

Ikke ben een Pijnboom Haha! En de beschrijving klopt wel.. maar ik ben wel vriendelijk hoor!!!! Haha!
En robin is een kastanjeboom Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:28

Youko, heb je ervoor gestudeerd ofzo.?
Ik ben een Lindeboom. En het klopt wel aardig

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:38

Sniksnik!! Ik ben de notenboom!!!!!!!!! Wheeeeeeeeeeeh, waarschijnlijk vindt lang niet iedereen mij aardig en ben ik egoïstisch! Wheeeh Verdrietig Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 06:46

Ha Ha, Pieblie is ook een notenboom. Dat klopt wel aardig maar mezelf en Maurice kan ik er niet zo in terugvinden (of wil ik niet misschien....)
Voor de fanaten heb ik hier nog een leuk elink waar je een hele uitgebreide horoscoop kan doen ( die bij mij best goed klopte en gratis is):

http://www.astroparc.nl/cgi-bin/astrotel.exe

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:20

ik ben nog net een cederboom!!

maaaaru, hij klopt wel hoor!!!! yess, that's me!!!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:25

Ik ben een kastanjeboom...en het klopt echt heel erg...alleen van die uitzonderlijke schoonheid...hihi das effe misgegaan...
Heb inderdaad maar 1 grote liefde...mijn knollies...hihi

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:31

Waahh.. dit is eng gewoon, haha
ik heb dit uitgekregen bij een andere horoscoop en het klopt volgens mij precies..

Je bent positief, subtiel en slim, maar ook agressief. Uiterlijk ben je beslist, maar innerlijk ben je minder zeker. Je hecht veel belang aan vrijheid, onafhankelijkheid en affectie. Je werkt hard en je bent oprecht, principieel en toegewijd. Uitvoerend werk vind je leuk. Af en toe heb je teveel vertrouwen in anderen en te weinig in jezelf, maar dat betekent niet dat je jezelf niet belangrijk vindt. Je beslissingen worden door je gevoel bepaald. Het onverwachte boezemt je angst in en je hebt verborgen twijfels. Tot slot ben je impulsief, maar ook tactvol.

Alleen overal weer over m'n innerlijk.. kom ik dan zo onvriendelijk over Verward Extreme duivel

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 17:29

Citaat:
Op 2001-08-08 23:28, schreef Marsje:
Youko, heb je ervoor gestudeerd ofzo.?
Ik ben een Lindeboom. En het klopt wel aardig

Nee, ik heb het via email gekregen Haha! *LOL* . Maar ik vind astrologie heeel interessant! Ik heb ook een boel boekjes hierover.

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:38

hmm...ik vind dit altijd heel erg interresant
Ik heb ook heel veel van mijn Chinese sterrenbeeld. Duz ik heb dit er ff bij opgeslagen Haha!

Thnx Youko....................

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:05

Plezierige vorm, smaakvolle kleding, bescheiden eisen, heeft de neiging om fouten niet te vergeven, opgewekt, houdt ervan om te leiden maar niet om te gehoorzamen, eerlijke en trouwe partner, houdt ervan om beslissingen te maken voor anderen, grootmoedig, gul, goed gevoel voor humor,
practisch.
<HR>
Ik vergeef fouten altijd, ik houd er niet van om te leiden (misschien onbewust) maar ik laat me zelf inderdaad niet leiden, wat dat betreft ben ik erg tegendraads.
ik ben wel eerlijk (ja toch?) ik beslis niet voor andere (onbewust?) ik ben wel gul en heb gevoel voor humor. klopt deels dus?