Gebroken teen :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 15:39

Een tijdje geleden had ik dus mijn teen gebroken omdat ik onder het paard was gekomen. Toen hadden ze gezegd, het is een oude breuk van een tijd geleden en niet van deze keer dus dat komt weer goed en je hoeft niet in het gips of iets. Nou ik blij Lachen maar dat was helemaal niet waar! Het kwam helemaal niet goed en nou is mijn teen dus nog steeds dik. Ik kan er wel mee lopen ofzo maar mijn teen is nog steeds niet goed. Nu moet ik weer naar het ziekenhuis en word ik als nog geopereerd aan mijn teen Huilen . Dus nou kan ik een tijdje niet meer rijden als het is geopereerd.... Frusty

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:45

Agghh, wat zielig voor jou Verdrietig
Wanneer moet je nou geopereerd worden dan? Brr eng hoor, is dat dan met een plaatselijke verdoving?

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 16:57

zoooooooooooo

Nou ben je klaar mee zegguh ze eerst dat het goed komt en dan moet je alsnog geopereerd worden!!!

Ow jagges nou ik hoop dat de operatie goed verloopt ik ga voor je duimen *duimduim*

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:03

Ahhhh da's oliebol!!!
Ik heb ook m'n teen gebroken gehad.. Robin was erop gaan staan Schijnheilig Ik kreeg een spalkje omdat een teen te klein was voor in het gips *LOL* Na een paar weken zou het eraf mogen dus ik het eraf gehaald en nu kan ik mijn teen nog steeds niet goed buigen. Maarja.. heel irritant alleen we zijn nog steeds niet naar de dokter geweest ofzo Extreme duivel
Maaruhm.... veel succes hoor.. het valt vast wel mee Party!!