Het was dan eindelijk zover rond 9.45u kwamen de dames van ‘Doe een wens’. Ik kreeg een cadeau alvast van te voren en mijn broertje kreeg ook een klein cadeau. Ik krijg hele mooie ijshockey schaatsen, en me broertje een spelletje voor de playstation portibal. Daarna rond 10u kwam in de zwart een 9 meter lange witte limousine gereden. Deze was voor mij bedoeld en met deze limo zou ik de hele dag rijden. Echter waren we al snel op de snelweg en kreeg ik al een klein vermoeden waar we heen gingen. En ja inderdaad me vermoeden die klopte we reden naar mijn manege PCK-Eersel. Wat ik daar zag was echt verbazingwekkend voor mij, een vriendin van mij K die ik vrijdag nog had gezien was daar. En ook een schoolvriendin van mij K die was er ook. Maar hun zag ik pas toen ik de limo uitkwam en ik moest er gewoon van huilen, alles kwam toen echt in me los. Op de manege kreeg ik al snel iets te drinken en mochten we even wachten op de persoon die met mij wat ging doen. Die mevrouw ging met mij paarden fluisteren, op de manier van alleen je lichaamshouding/taal dus alles was zonder woorden. Zei heeft ons eerst uitleg gegeven en daarna mocht ik me grote vriend Tiësto gaan halen. Heb hebben we eerst in de bak los gegooid en ff uit laten racen want zoals normaal had die volle energie. Daarna zijn we aan de slag gegaan met van allerlei manieren en wonder boven wonder luisterde heel goed. Daarna wou zei hem nog enkele passen achteruit zetten, maar zou Tiësto niet zijn als die gewoon in staking bij haar ging. Dat deed die dus ook en zei kreeg hem echt niet in zijn achteruit zonder hem aan te raken. Toen zei ik zal ik het is proberen, en ja hoor bij mij deed die het zo. Toen heeft me vriendin het nog gedaan, en zijn we daarna lekker gaan eten. Op de manege kreeg ik eerst vooraf een lekkere Italiaanse tomatensoep en daarna kregen we met zijn alle soort van sandwiches. Heerlijk en was echt heel lekker. Echter de persoon die voor ons had gemaakt herkende me broertje, ik zo tegen hem ik herken haar ook heeft zei niet mee gedaan aan ‘Wie is de Chef’. En ja hoor ook die vermoeden klopte toen der tijd was dat de hoogzwanger Katja en had de Chef haar gekozen voor in zijn keuken te komen werken. Echter wist niemand aan tafel dat behalve ik, dus dat was gewoon onbewust gedaan. Toen daarna mochten we met een ander paardje nog gaan spiegelen, dan had je een vraag en dan stond je alleen in de bak en kreeg je daar zo antwoord op. Dat was Zorro op zich merkte je wel dat mijn vriendin hem meer toe liet dan ik, omdat ik eerlijk weg niet echt iets heel speciaals met hem heb en dan is ook net iets anders. Maar des al niet te min vond ik dat ook echt super leuk. Heb antwoorden gehad en die klopte ook zeker, maar daar ga nu niet zover op in. Toen in de tussentijd heeft de eigenaar van de manege Tiësto ingeladen, en ik had echt niks door. Daarna zijn toen we klaar waren met zijn alle gegaan. En normaal ga ik nog langs zijn stal hem een knuffel geven, maar doordat ik alweer afscheid moest nemen van me 2 vriendin ben ik er niet meer langs gegaan. Toen daarna zijn we met de limo alweer snel richting me eigen woonplaats gegaan maar echter reden we op een weg en ik dacht we gaan denk ik na M toe. En ja ik had gelijk we gingen naar haar want dat kon gewoon niet anders. Bij haar aangekomen schrok ze haar eigen de paasei jammer dat nog steeds dat gezicht niet heb gezien maar sprak genoeg zei me vader. Nou samen met haar in de limo heel gezellig fles champagne open gemaakt, zonder alcohol want dat mag ik niet hebben. Toen kregen we nog een heel tas vol met drinken en met chips, dus daar kreeg ik al vraagtekens bij letterlijk. Ze zeiden ja we gaan een heel stuk rijden dus voor onderweg alvast. Was ruim een half uur rijden of zelfs iets langer en toen kwamen we al in een boerdorpje en toen dacht ik al we naar Anky van Grunsven. En het klopte want steeds dichterbij we kwamen kwam het inderdaad echt in de buurt. Daar op het erf aangekomen en we mochten uitstappen kijk ik nog net in de limo naar achteren en ik moest kei hard huilen want ik zag Tiësto in een keer staan. Die was daar na toe gebracht speciaal voor mij en ik mocht een half uurtje zoiets op hem rijden. En dan zou ik les van Anky krijgen met tips en alles, hoe ik hem nu het beste voorstaan kan aanpakken. En zeker dat ik aan dat alles wat heb gehad. Maar eerst nog naar binnen en ff van me vriendje loslaten. Binnen aangekomen zag ik Anky en alweer moest ik huilen van blijdschap. We hebben daarna ff met haar aan de tafel gezeten en even wat gedronken. Daarna kreeg ik even een rijbroek die ik mocht lenen en een cap natuurlijk voor de veiligheid. Toen lekker gereden op me grote vriend, en van haar hele goede tips gehad hoe ik hem nu best kan berijden dit was ook weer de eerste keer na de operatie dus kon ook nog niet zo lang volhouden. Daarna heb ik van Anky zelf nog een Ankypad grijs gehad met handtekening. En een doos met paardensnoepjes voor de paardjes op de manege. En nog een kaart met een handtekening waar ook me naam op staat. Toen heb ik nog een rondleiding gehad en heb ik echt alle paarden gezien. Wauw wat staan daar ontzettend mooie paarden in training alles. Ook Salinero gezien hij houd niet zo van drukte zei de mevrouw die ons de rondleiding gaf en ik mocht hem ook als enige ff een aai geven en alles. Het nieuwe paardje van haar de 10jarige hengst stond tegenover hem. Maar ze stonden wel apart van de andere heb ik ook gezien vond hem echt mooi in het echt. Daarna zijn we na buiten gegaan na de grote topper waar alles mee begon Bonfire, en hij staat daar 24u bijna buiten in regen wind weer maakt niet uit behalve met erge sneeuw of als echt heel koud is. Hij had lekker nog een wintervachtje, en hij stond samen met 2 shetlanders in de wei. Alleen word hij altijd ‘s avonds naar binnengehaald omdat anders te bang zijn dat die word weggehaald. Toen zijn we daarna weer gegaan toen reden we al snel op de snelweg en hoe dichterbij we bij een omgeving kwamen hoe gekker ik het vond. En na tijdje had ik door ow volgens mij gaan we toch echt naar me tante, daar aangekomen was het niet een tante maar 3 tantes die meegingen. Hup met zijn alle de limo maar weer in, op weg richting iets te eten. En ja hoor ook toen had ik al snel door waar we gingen eten bij een lekkere westernachtig restaurant waar je pinda schillen en alles op de grond mag gooien. Daar stond opeens de andere helft 3 ooms van me en dan nog me nicht en haar vriend. Dat was wel echt heel gezellig wij met zijn alle naar binnen plaats genomen lekker gegeten van alles en nog wat we hadden 3 grote volle schalen met eten. Daarna nog lekker toetje gehad. Maar daar op de tafel lag op eens een blaadje waarop stond je krijgt een jaar lang lidmaatschap van Anky fanclub. Ook dat was echt helemaal geweldig toen ik dat las. Echt ik heb nog nooit zo veel gelachen op een dag als die dag. Nou daarna na het eten zijn we weer gegaan maar nu gingen de mannen mee in de limo. Tsjaa dat kon niet veel goeds betekenen kei hard de muziek aan zoals al heel de tijd bijna en maar mee zingen. Hun afgezet en daarna nog me lieve vriendinnetje thuis gebracht. En daarna zijn we zelf na huis gebracht en rond 21.45u waren we dan eindelijk thuis.
Verder heeft mijn broertje heel de dag achterin gezeten deed die het raampje open en ging die zwaaien na mensen. Ook regelde hij de muziek en de airco en verwarming alles. En dan zie je mensen zwaaien als je langs komt met de limo of ze kijken verbaast. Maar ze kunnen niet zien wat jij aan het doen bent, maar jij kan hun wel zien en wat kan je dan lachen. Fotos en alles gaan nog komen!
Watermeloen
Geplaatst: 03-02-11 13:30
Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!
Zappa
Geplaatst: 03-02-11 13:33
Meid dat klinkt als een werkelijke topdag!!! Volgens mij ben je nog helemaal aan het nagenieten haha
Enneh...Foto's
Zooist
Geplaatst: 03-02-11 13:34
Wat een dag zeg! Ontzettend leuk! Ben benieuwd naar je foto's!
gaapje
Wat een super dag heb jij gehad, maar ook vreselijk verdiend.
Ik had er een beetje mijn twijfels over, ik ben zelf ook mee geweest op zo'n dag met een kennis......maar dat was niet om over naar huis te schrijven .
Ik denk dat jij nog heel lang kan nagenieten van deze dag .
en die limo, daar heb ik ook ingezeten......mooi is die he !!!!
renske_13
Oooh wat ontzettend leuk!!! Ik heb gewoon tranen in mijn ogen als ik jou verhaal zo lees. Het is je zo gegunt! Ik ben benieuwd naar de foto's, wat heb jij een super dag gehad zeg! Echt super gaaf! Echt bijzonder wat deze stichting voor mensen kan betekenen.
Sodeletuut
Wow geweldig zeg, meid! Je hebt het echt verdiend, en fijn dat je zo hebt genoten!
Kentaro
Wat klinkt dat super!!! Fijn dat je zo genoten hebt!!
Seraphim
Geplaatst: 03-02-11 13:35
Klinkt helemaal super! Echt heel leuk, ben benieuwd naar de foto's
Wilawander
Geplaatst: 03-02-11 13:37
Dat klinkt als een geweldige dag. Enne die foto's willen we zien.
WinSel
Geplaatst: 03-02-11 13:38
Helemaal leuk, heb echt kippevel gehad bij het lezen van je verhaal ! Super dat je het zo leuk hebt gehad, en ik ben heel benieuwd naar de fotos
jiperdepip
Geplaatst: 03-02-11 13:44
wat fijn voor je dat het zon geweldige dag is geweest zeker nu nog aan het na genieten
Lailaa
Geplaatst: 03-02-11 13:44
Jeetje wat een topdag heb jij gehad! Ik ben heel benieuwd naar foto's!
Sentido
Geplaatst: 03-02-11 13:48
Wauw wat heb jij een leuke dag gehad zeg! Echt geweldig. Enne ik ben ook heeel benieuwd naar de foto's
Leuk dat je zo een geweldige dag hebt gehad. Een dag om nooit te vergeten. Nu maar lekker nagenieten
QuintyKelly
Geplaatst: 03-02-11 14:13
Wat leuk dat jij zo'n leuke dag hebt gehad! Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
CarinaR
Geplaatst: 03-02-11 14:16
Ahh wat leuk! ik had je vorige topic gelezen en was benieuwd wat je zou gaan doen!
Bramasole
Geplaatst: 03-02-11 14:18
Fantastisch meid, dat je zo'n geweldige dag hebt gehad. En wat bijzonder zal het allemaal voor je geweest zijn! Je vorige topic volgde ik ook en hoopte zo voor je dat je naar Anky kon want dat wilde je graag.
Wat fijn dat het zoo geslaagd was! Wij werken regelmatig samen met Stichting 'Doe een wens'. Altijd mooi om iemand de dag van zijn leven te bezorgen!
chivaldi
Geplaatst: 03-02-11 14:20
als je het verhaal lees voel je gewoon jou enthousiasme en blijdschap echt zo mooi! top dat je zo'n leuke dag hebt gehad en ik ben heel benieuwd naar je foto's