Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uit: LimiteringsprotocolCitaat:Tot de inschrijving in de eerste periode is toegelaten:
* degene die de 94ste Vierdaagse in overeenstemming met de reglementen met succes heeft volbracht;
* degene die aan de 94ste Vierdaagse zonder succes heeft deelgenomen én die de 93ste Vierdaagse in overeenstemming met de reglementen heeft volbracht;
* degene die aan de 94ste Vierdaagse zonder succes heeft deelgenomen én die is geboren in het kalenderjaar 1998;
* degene die is geboren in het kalenderjaar 1999;
* degene waarvan de deelname aan Via Vierdaagse 2011 is geaccepteerd.
_Kiki_ schreef:Als ik bij de gelukkige zit dat ik mee mag doen, ga ik....
Dit jaar de 50 lopen
Lien2 schreef:Ik ga dit jaar weer meedoen met de 40 km. Twee jaar terug ook meegedaan en gelukkig kunnen wij dit jaar ook weer terecht bij ons geweldige logeeradres!
Elise88 schreef:wel binnenkort op pad moeten voor goede wandelschoenen (nog tips?)
Lien2 schreef:Elise88 schreef:wel binnenkort op pad moeten voor goede wandelschoenen (nog tips?)
[LZP] Ik zoek wandelschoenen, wie kan mij wegwijs maken ?
Lien2 schreef:Voordeel is wel dat je dit jaar voor het eerst tot een bepaalde datum je startbewijs kan teruggeven en deze weer beschikbaar komt voor iemand die eerst uitgeloot is. Daardoor krijgen wel meer mensen de gelegenheid om te starten. Ik hoef gelukkig niet te loten omdat ik de 4daagse al een keer volbracht heb, maar ik moet wel inschrijven in de tweede periode.
Op de site van de 4daagse kan je via community naar het forum van de 4daagse. Daar kan je heel veel info vinden over schoenen, trainingen, verzorging, etc