zijn jullie je eega ook soms zoooo zat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:00

Supertje"]
[quote="Pellie schreef:
huhuh oh jawel hoor, alleen wordt het in de loop der jaren wel steeds wat minder heftig. ik heb al eens geprobeerd hem van een rijdende motor af te drukken maar dat lukte (helaas) niet Schijnheilig


Bloos! *LOL*

Ik heb alleen een keer zijn vingers gebroken Schijnheilig
[/quote]

Nagelbijten / Gniffelen hihih zó... jij bent erg!!

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:57

Ik heb nu bijna 10 maanden verkering, en het gaat eigenlijk heel goed, totdat we samen in de auto stappen.
ten eerste : hij wil altijd rijden, want een man naast een vrouw in de auto, dat kan natuurlijk niet !
ten tweede : hij rijdt erg hard en drammerig. Altijd haast.... anderen van de weg af duwen enz. Hij is wel een goede3 chauffeur, en je kunt merken dat hij veel op de weg zit, maar hij neemt teveel risico's naar mijn mening.

En oweeee als ik er iets van zeg......... dat mag natuurlijk niet..
Maar af en toe knijp ik hem echt..

Verder is het een hele lieve jongen, met veel respect voor mij en voor mijn hobby : Paarden !!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:33

flair schreef:
Ik ken het, het ligt gewoon aan de mannen en niet aan ons
Ze zeggen toch altijd dat vrouwen veel klagen, nou mijn vriend zeurt toch zeker wel het 3 dubbele van wat ik zeur.



Eens Haha!

Maar ik ben het gelukkig nog nooit echt zat geworden.
Het is net goed genoeg in evenwicht Lachen We zijn beiden vrij rustig en gaan lekker ons gang maar zijn ook veel samen en dat gaat prima, maar dat kibbelen hoort erbij afentoe Knipoog

Qua dat heb ik het goed uitgekiend, iemand gekozen deze keer die vrij veel op mezelf lijkt qua innerlijk, ik kan prima met mezelf leven dus ook met hem Knipoog

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:48

Ach, het is echt zo alles went zelfs een vent!
Ben nu 22 jaar getrouwd en had nooit verwacht dit te zullen halen want ook ik ben de mijne meerdere malen zo spuugzat geweest dat het mij beter leek te gaan scheiden.
Maar ja dan denk je als de eerste emoties over zijn weer goed na en dan is alleen ook maar alleen en financieel is het niet echt aantrekkelijk.
Want drie maal raden wie dan voor de studie van de dochters en de onkosten van Magic op mag draaien (doe ik nu ook wel maar hoef nu de huur etc.niet te betalen) Boos!
En verder ach echt slecht heb ik het niet,dus op naar de 25 jaar!

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:52

Pellie"]
[quote="Supertje"][quote="Pellie schreef:
huhuh oh jawel hoor, alleen wordt het in de loop der jaren wel steeds wat minder heftig. ik heb al eens geprobeerd hem van een rijdende motor af te drukken maar dat lukte (helaas) niet Schijnheilig


Bloos! *LOL*

Ik heb alleen een keer zijn vingers gebroken Schijnheilig
[/quote]

Nagelbijten / Gniffelen hihih zó... jij bent erg!!
[/quote]

Tja moet hij maar luisteren als ik hem mijn huis uitgooi, hij wou niet weg.... En we hebben zo'n ouderwetse deur, met een boven en onderdeur. Hij stond al buiten, maar hield de onderdeur vast, toen gooide ik de boven deur dicht Bloos!
Overigens heb ik daarna nog al zijn kleren en spullen uit het raam op de straat gegooid met de vermelding dat hij nog iets was vergeten Schijnheilig

JoySpreader
Berichten: 26
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: binnenkort omg. utrecht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 19:29

Ik kan mijn vriend soms ook wel villen wat kan hij mij irriteren zeg!!!! maar twijfelen doe ik nooit aan ons,..... daarom gaan we ook trouwen! Haha! , maarre ik ben wel blij dat ik eerst ben gaan samenwonen anders had ik niet geweten wat me overkwam met hem........ Verward kortom... ik ken t gevoel......