bikinilijn; voor de ladies

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:17

Gewoon scheren en dan niet tegen de haar richting in.

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:33

SuperPepeijn schreef:
harsen of wegbranden met de vlammenwerper.


auw.... Scheve mond
Wat weer lekker vrouwvriendelijk he Knipoog Tong uitsteken


Ik scheer ook altijd met Gillette Woman, en dan gewoon onder de douche Lachen Daarna beetje bodylotion erover, en het gaat meestal wel goed... (ik doe trouwens altijd na die tijd aftersun, vraag me niet waarom...

nygwen
Berichten: 59
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:49

Ik heb daar ook veel last van en heb zo`n bikini met broekje daarom gekocht T0ch kan het me niet meer schelen want IEDEREEN hefft dat probleem! Tegenwoordig mag er geen haartje of stoppeltje meer verkeerd zitten. Ik ga dus neen hele leuke bikine met broekje zonder pijpjes kopen en geef er niks meer om dat er een bultje of stoppeltje zit, want heel nederland loopt zo op het strand rond

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:10

Het juiste scheermesje opzoeken.

Met ontharingscreme blijft er bij mij altijd wat zitten?
Plus je moet het 20 min oid in laten werken, loop je daar met die troep tussen je benen *LOL*
Onder de douche scheren en liefst elke dag erlangs ratsen werkt bij mij het beste.
Epileren zie ik ook niet zo zitten. Ik scheer altijd alles helemaal weg, alleen een heel klein streepje niet. Dat wordt een heel gepiel dan Knipoog

Letizia

Berichten: 12153
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:21

[quote="suzanne"]
Met ontharingscreme blijft er bij mij altijd wat zitten?
Plus je moet het 20 min oid in laten werken, loop je daar met die troep tussen je benen *LOL*
Die van mij maar 4 tot 6 min als je het dan 8 Tong uitsteken doet dan ben je alles kwijt

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:00

letizia80"]
[quote="suzanne schreef:
Met ontharingscreme blijft er bij mij altijd wat zitten?
Plus je moet het 20 min oid in laten werken, loop je daar met die troep tussen je benen *LOL*
Die van mij maar 4 tot 6 min als je het dan 8 Tong uitsteken doet dan ben je alles kwijt


ja ik heb er ook geen problemen mee dat er iets blijf zitten, alles is simsallabim weg! *LOL*

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:45

letizia80 schreef:
Die van mij maar 4 tot 6 min als je het dan 8 Tong uitsteken doet dan ben je alles kwijt



Welke is dat dan? *LOL* *LOL* *LOL*

Jokonootje

Berichten: 4862
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:58

sinESappel"]
[quote="letizia80 schreef:
Die van mij maar 4 tot 6 min als je het dan 8 Tong uitsteken doet dan ben je alles kwijt



Welke is dat dan? *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote]

dat is die van Veet geloof ik maar er staat erg duidelijk op dat het afgeraden word om ontharings creme voor je bikini lijn te gebruiken en trouwens niet iedereen kan goed over dat spul en het is VERSCHRIKKELIJK DUUR !!! ... ik heb dat geld er echt niet voor over...
ik heb het scheermesje van mijn vriend ooit eens toe geeigend uhmm das die van Gilette mach 3d <=- ideaal !!! en elke dag / om de dag even bij werken en klaar !!! *LOL*

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:24

Als ik Veet of een andere gebruikt had liep ik de hele volgende dag wijdbeens, au, au Scheve mond

Nu heb ik af en toe ook wel rode bultjes van het scheren maar dit gaat wel beter. Alleen zijn die haren soms wel erg hardnekkig en weigeren er af te gaan.

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:27

Percy schreef:
Als ik Veet of een andere gebruikt had liep ik de hele volgende dag wijdbeens, au, au Scheve mond


Ook wel apart gezicht Knipoog
Vraagt iedereen zich vast af wat je gedaan hebt Tong uitsteken

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:57

epileren, geen prettig gevoel, maar pijn is wat anders hoor.
en komt niet snel terug, en geen irritatie

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:12

Lautjuh123 schreef:
gewoon met scheerschuim en met de haren mee scheren!
als ik er tegenin ga krijg ik er ook last van maar met de haren mee heb ik bijna nooit bultjes oid! Lachen


Ja maar dan krijg je eht nooit glad.. Verward

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:15

Clautje"]
[quote="Lautjuh123 schreef:
gewoon met scheerschuim en met de haren mee scheren!
als ik er tegenin ga krijg ik er ook last van maar met de haren mee heb ik bijna nooit bultjes oid! Lachen


Ja maar dan krijg je eht nooit glad.. Verward
[/quote]

Ja dat vroeg ik me dus ook al af, voor de mensen die 'met de haren meescheren, dan wordt het toch niet echt 'netjes' vind ik...? Ik scheer dus ook lekker tegen de haren in, heb niet echt ergens last van...
Alleen onder m'n oksels heb ik altijd bultjes (scheer ik wel met de haarrichting mee Knipoog ).

Ontharingscreme leek me eerst wel handig, maar duurt erg lang + het feit dat je even moet wachten voordat je het weer kan gebruiken, omdat het niet echt werkt bij stoppels, gevolg: dagen wachten totdat je haren lang genoeg zijn om weg te halen met creme Verward
Epileren vind ik ook een gedoe ja, maar werkt uiteindelijk wel het beste...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:24

Soms heb ik wel bultjes en soms niet Verward en ook met epileren Verward
Ik epileer doet helemaal niet zo'n pijn alleen het gedeelte wat te dicht 'daar' komt doe ik met het scheermesje, dat doet namelijk wel te pijn.

en idd met de haartjes mee blijven er toch nog stoppeltjes zitten Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:00

Als je met scheren bultjes krijgt, was je mesje dan wel scherp genoeg? Ik heb er alleen wel eens last van als ik het mesje bv al een paar keer voor m'n benen gebruikt heb. Voor je bikinilijn gewoon een nieuw mesje pakken, kan al heel veel scheren. Verder een verzorgende scheercreme en daarna iets verzachtends erop. Als je het 's avonds voor je naar bed gaat doet, is eventuele irritatie de volgende ochtend weer weggetrokken.

Ik denk dat je gewoon wat moet experimenteren met wat voor jou het beste werkt. Scheren, harsen, epileren, ontharingscreme.... er zou toch wat bij moeten zitten dat werkt...

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:11

Sonja schreef:
Als je met scheren bultjes krijgt, was je mesje dan wel scherp genoeg? Ik heb er alleen wel eens last van als ik het mesje bv al een paar keer voor m'n benen gebruikt heb. Voor je bikinilijn gewoon een nieuw mesje pakken, kan al heel veel scheren.


Dacht ik dus ook, ik heb het ook alleen wanneer mn mesje dus wat botter is. Aloëvera creme kan ook goed helpen voor na scheren.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:24

epileren. Dat werk echt. Je krijgt de dag erna wel irritatie. Maar de dag daarna is het helemaal glad en het blijft nog ongv. 4 weken weg ook.

Of met de haarrigting mee scheren. Maar dat werkte bij mij niet echt.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:34

Ik heb ook altijd last van rode irritatie bultjes... Het enige wat bij mij helpt, is het mesje echt maar 1x te gebruiken! Ik merk het zelf, als ik eerst mijn oksels heb gedaan en daarna mijn bikinilijn, krijg ik al bultjes. Dus met een schoon mesje je bikinilijn scheren, en niet met een mesje wat je al hebt gebruikt. Je bikinilijn is het gevoeligst met scheren dus ik doe het altijd in deze volgorde met een mesje: Bikinilijn, oksels, benen... Heel soms heb ik nog bultjes, maar dan ben ik gewoon eigenwijs geweest... Haha!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:20

SuperPepeijn schreef:
harsen of wegbranden met de vlammenwerper.


Jij weet er natuurlijk ook alles van. *Pepeijn huppelt glunderend over het strand in zijn mini-string en heeft alles goed bijgehouden* Bloos!

Letizia

Berichten: 12153
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:46

sinESappel"]
[quote="letizia80 schreef:
Die van mij maar 4 tot 6 min als je het dan 8 Tong uitsteken doet dan ben je alles kwijt



Welke is dat dan? *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote]

Ik gebruik er een van Yves Rocher Pling

Letizia

Berichten: 12153
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:48

Ik heb ook eens dat schuim spul van Veet maar dat liep er gewoon af Verward

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:52

creme van veet....of een lady-shave

Morrie

Berichten: 22333
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:12

gewoon iedere dag ff nalopen onder de douche met een venus mesje! perfect glad, benen, oksles, enne bikinilijn (ik draag al eeuwen geen bikini's meer, maar goed!)

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:05

Veet duo bikini: eerst van die pasta, dan de verzorgende crème erop. Als ik weinig tijd (of zin Knipoog) heb scheer ik, maar idd, bijna altijd rode bultjes...
Maar met Veet blijft het ook maar een paar daagjes weg, en het lijkt me niet goed en nogal duur om dan wéér gelijk te gebruiken. Dus in de vakantie scheren maar.
Kan dat epileren wel eens gaan proberen Lachen

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 00:04

Na het scheren molkosan erop. is gewoon bij de drogist verkrijgbaar. Werkt super. Ik heb sindsdien geen laqst meer gehad.
Ik hars tegenwoordig, dat werkt toch nog het best. Hoef je niet zo vaak te doen.