Ik zal even in het kort proberen uit te leggen wat er aan de hand is.
In maart 2010 mocht ik mijn abonnement bij Hi verlengen en koos voor een HTC Touch Pro 2. De eerste 2 weken ging het goed, daarna liep hij vast, belde spontaan mensen, startte niet meer op en meer van dat soort geintjes. Ik terug gegaan naar de winkel, telefoon moest opgestuurd. (Als de telefoon na de derde keer opsturen nog kapot zou zijn, zou ik een nieuwe krijgen.)
Ruim een maand later kreeg ik hem terug. Helemaal blij!
Vervolgens weer hetzelfde verhaal, na 2 weken hield het ding ermee op. De telefoon is nog een tweede en derde keer opgestuurd geweest. Na de derde keer liep hij weer na 2 weken vast, dus ik terug naar de winkel in de veronderstelling dat ik een nieuwe zou krijgen. Niks bleek minder waar. 'Mevrouw, wij gaan daar niet over, dus we moeten hem nog een keer opsturen.' Ik ging daar uiteraard niet mee accoord, dus ze hebben E-repair gebeld (de instantie die die dingen ‘repareert'). Die kwamen met het verhaal dat de hele binnenkant van mn toestel vervangen was, dus dat ik ie weer 3 keer opgestuurd moest worden, voordat ik eventueel recht zou hebben op een nieuwe!
Afijn, dus voor de vierde keer opgestuurd! Weer ruim een maand mn telefoon kwijt. Toen ik hem ging halen wisten ze me te vertellen dat ze de software hebben geup-date! DAT HADDEN ZE DE 3 KEER DAARVOOR OOK AL

Ik weer naar huis, zoals verwacht, telefoon deed het een week (jaha, werd steeds korter) en hield er daarna weer mee op. WEER terug naar de winkel. Advies was om mn telefoon met batterij, lader en micro-SD op te sturen (5e!!!! KEER), misschien lag het daaraan.
Na een maand kon ik mn telefoon weer ophalen. Ze konden niks raars vinden, dus ik moest het maar weer proberen. Ze geloofden niet dat er wat mis was. Alsof ik daar elke keer voor mn lol naartoe ga met een toestel dat het doet!!!!

Ik ben nu 10 maanden verder en heb afgelopen maandag (17-01) mijn telefoon voor de 6e keer opgestuurd!!! Daarbij een klacht ingediend, ik zou binnen 48u teruggebeld worden. En ja hoor, woensdagmiddag gaat de telefoon. Mevrouw, met de KPN-klantenservice! U mag een nieuwe telefoon uitzoeken bij het filiaal waar u uw telefoon ter reparatie heeft gegeven.

Zelf de klantenservice gebeld (die mevrouw uit die winkel haalde alleen haar schouders op en zei: ik kan je niet helpen…!

Nu is er dan bij de teamleider van de klantenservice een klacht ingediend en wordt er door het hoger management een beslissing genomen over hoe dit op te lossen. Heb ook een schadeclaim ingediend voor gemaakt kosten (telefoonkosten) en emotionele schade

Ik ben heeeeeeeeeeeel benieuwd hoe dit afloopt, maar kan je wel zeggen: ik ben helemaal klaar met KPN en hun ‘service’! Al deed die jongen die ik gisteren aan de telefoon had wel erg zn best voor...

Sorry voor het lange verhaal, bedankt voor het lezen. Kan hier nog steeds niet over uit!!!
Zijn er toevallig meer mensen die deze ervaring hebben met KPNwinkel of de klantenservice?