Mijn broertje was vannacht in slaap gevallen met de radio van z'n wekker aan. Om 1:30 werd ie wakker en dacht; oliebol, ik ben te laat, het is al 7:30! Dus meneer schiet in z'n kleren, rent de trap af en springt op de fiets richting de bushalte. Onderweg denkt ie nog; hé, wat is het rustig zeg. Bij de bushalte heeft ie nog een half uur op z'n bus gewacht die maar niet op de kwam dagen. Hij besloot maar eens op z'n klokje te kijken en schrok zich een hoedje, het was bijna 2:30 's nachts. Dus hij weer naar huis, ouders wakker gemaakt en het hele verhaal vaag uitgelegd waardoor mijn moeder dacht dat ie had geslaapwandeld. Die had natuurlijk gelijk de schrik van d'r leven gehad want als dat ventje in z'n slaap alle deuren van het slot afhaalt is het hier binnen niet heel veilig meer. Uiteindelijk de volgende morgen had ie alles wat duidelijker verteld en kon die gewoon naar school
sneu opzich wel haha!

Zat ik om 4 uur beneden rustig op de bank een broodje te eten. Ik dacht; nou waar blijft me vader toch? Hij is namelijk altijd voor mij beneden. Toen zette ik de tv aan en toen kwamen er allemaal ehm gore dingen op tv .