Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus hup ding in de gangkast en wachten maar. Wat heb ik daar veel champigons uit gehad! Zoveel dat ze eigenlijk niet eens allemaal op zijn gegaan. Is erg leuk om te zien die dingen schieten op een gegeven moment letterlijk als paddenstoelen uit de grond. 
), dan weer wel water, dan vooral weer geen water geven etc. Best omslachtig allemaal, maar wel geinig om te zien hoe het groeide en natuurlijk ook smakelijk om op te eten! 
Oscar schreef:Bedankt voor de tip
Ik heb in een ver verleden ook weleens zo'n set gehad, 't was hartstikke leuk om te doen, maar wel erg bewerkelijk. Dan moest ie weer koud staan met het deksel eraf, dan weer een aantal dagen boven de verwarming zonder deksel (waarna mijn katten het als kattenbak wilden gebruiken), dan weer wel water, dan vooral weer geen water geven etc. Best omslachtig allemaal, maar wel geinig om te zien hoe het groeide en natuurlijk ook smakelijk om op te eten!
annastasia schreef:Oamaru schreef:Wij hebben ze spontaan groeien op de mesthoop, champignons te over bij ons. Met een kweeksetje heb ik geen ervaring.
Weet niet of die wel zo lekker zijn.