Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Veel plezier gewenst in jullie nieuwe huisje!
Ai.. dat lijkt me wel lastig. Mijn ouders zijn helemaal niet zo, de moeder van m'n vriend misschien een beetje, maar die bedoeld het echt goed en is niet tot het vervelende toe. Maar ik begrijp dat jullie vanuit huis gaan samenwonen? Misschien vinden ze het gewoon lastig dat jullie het huis uit gaan, mijn vriend en ik wonen allebei al op ons zelf.
Mijn schoonouders deden al moeilijk vanaf het moment dat mijn vriend mij leerde kennen, want ipv al z'n geld spenderen aan z'n computer, ging ie nou regelmatig met mij wat leuks doen, en dat was natuurlijk al helemaal fout.. Toen ging hij voor een huisje kijken, en wilde mij meehebben (van samenwonen was toen nog geen sprake verder) en dat schoot bij z'n ma fináál in het verkeerde keelgat.. Nu zijn zij sowieso dikke binnenvetters, als zoiets bij mij en m'n ouders voor zou komen dan schreeuwen we even een uurtje tegen elkaar en daarna is het weer goed, maar bij mijn vriend thuis.. Nougoed, om een lang verhaal kort te maken, tis hélemaal finaal uitgelopen op een drama en we hebben elkaar anderhalf jaar niet gezien
Niet leuk, want geeft een hoop stress, en als je elkaar perongeluk tegenkomt in de super, nou das ook redelijk crisis dan
Gelukkig hebben we het allemaal kunnen uitpraten, en wat bleek nou, tis voor ouders blijkbaar gewoon heel moeilijk als het jonge grut ineens uit gaat vliegen
Maar hou wel in je achterhoofd dat ze het waarschijnlijk allemaal goed bedoelen, en voor hun is het ook gewoon een moeilijke periode
En waak er voor dat je niet in zo'n zelfde situatie komt als wij, want geloof me, dan is je eerste jaar samenwonen ook niet leuk 
Cyntje schreef:En als ze graag het hele huis in één keer af zien en ze zeuren er nogmaals over dan zou ik gewoon even subtiel een briefje met je rekeningnummer in hun handen duwen, kijken hoe vaak men dan nog blijft zaniken
hmz daar breng je me idd wel op een goed idee....
is wel een goeie om t blijven onthouden in ieder geval...ze denken waarschijnlijk dat t geld op onze rug groeit ofzo...
... denk dat er behoorlijk wat geschreeuw van oudjes gaat komen 
.