38 graden in Emmen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:37

Ik denk dat ik maar naar Vlissingen ga verhuizen als ik dit zo zie Scheve mond
Damn, van mij mag het snel afgelopen zijn met de hitte!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:40

Sting"]
[quote="MarijeR schreef:
Ik snap niet dat mensen zeggen dat het in Groningen altijd koud is. Ben net even buiten geweest en in de schaduw op de wind (welke wind?) was het "maar" 37,4 graden. In de zon was het meer dan 45 graden. De thermometer ging niet verder en ik heb hem maar uit de zon gehaald voordat ie kapot zou springen...



Nou dat valt toch ook wel mee, ik kwam uit eelde (had ik gewerkt) en ik vond het in gr. wel lekker *koel*
[/quote]
Ik zit ook niet in de stad Groningen.
Volgens wat oude boertjes hier in de buurt is het weer hier (Onstwedde, vlak bij Stadskanaal) ook een beetje raar. Dit gedeelte schijnt veel droger te zijn dan de rest van de provincie en in de zomer warmer en in de winter kouder Verward
Dat laatste valt idd wel op, hier blijft in de winter veel langer sneeuw liggen dan bijv. 15 km verderop.
Er was ook een verklaring voor maar uhm.. dat ben ik even vergeten Rolleyes

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:04

MarijeR"]
[quote="Sting"][quote="MarijeR schreef:
Ik snap niet dat mensen zeggen dat het in Groningen altijd koud is. Ben net even buiten geweest en in de schaduw op de wind (welke wind?) was het "maar" 37,4 graden. In de zon was het meer dan 45 graden. De thermometer ging niet verder en ik heb hem maar uit de zon gehaald voordat ie kapot zou springen...



Nou dat valt toch ook wel mee, ik kwam uit eelde (had ik gewerkt) en ik vond het in gr. wel lekker *koel*
[/quote]
Ik zit ook niet in de stad Groningen.
Volgens wat oude boertjes hier in de buurt is het weer hier (Onstwedde, vlak bij Stadskanaal) ook een beetje raar. Dit gedeelte schijnt veel droger te zijn dan de rest van de provincie en in de zomer warmer en in de winter kouder Verward
Dat laatste valt idd wel op, hier blijft in de winter veel langer sneeuw liggen dan bijv. 15 km verderop.
Er was ook een verklaring voor maar uhm.. dat ben ik even vergeten Rolleyes
[/quote]

Zou best kunnen, maar ik woon wel in de stad en ben weer een aardig stuk weggesmolten vandaag.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:39

37 graden stond er op de thermometer in de schaduw op weg naar het centrum, bah, het is net of iemand een fohn op je richt Huilen
Ging even kibbeling halen, komt er een geinig oude vent naast me staan, klets ik wat mee, vraagt ie "heerlijk he, dit weer"
"Nou meneer het is mij veel te warm" (water liep in straaltjes langs mijn rug)
"Nah is het eindelijk mooi weer, is het weer niet goed"
"Meneer, IK heb nooit om deze hitte gevraagd hoor" Haha!
Jemig, doe mij maar herfst en lente, dat roep ik altijd, ik ben niet zo'n zomermens geloof ik. Ga nog liever met deze hitte 20 minuutjes onder de zonnebank dan dat ik in de zon ga bakken Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 21:12

Hier bij ons is het de hele dag ongeveer 22 graden geweest!!
Echt héérlijk gewoon, alleen geen zon, beetje mistig, en nu weer heel erg, zie de boomtoppen niet meer Haha! .
Het is nu dan ook 19 graden .

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:21

Jah, dat hoorde ik ook op de radio, dat het mistig was, hoorde ik om half 8, en het was hier gewoon al 18 graden Haha!

En kayla, het was in eelde gewoon erg warm waarschinlijk, of er stond in groningen meer wind (als je nog een keer naar gr. komt, kan je wel een ijsco bij met komen halen Haha!:D (en nee, daar bedoel ik GEEN ijslander mee))