Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flyfly schreef:Bedankt voor de positieve ervaringen. Maar is het dan niet zo dat als je de rekening koppelt aan je bankrekening dat ze via een omweg je bankrekening kunnen plunderen. Ze zijn tegenwoordig zo gehaaid met de pc. Ik doe alleen maar internetbankieren en heb van deze nieuwigheden helemaal geen kaas gegeten. Vandaar dat ik een beetje wantrouwig ben. Als ik het ga doen zal ik nooit veel op de rekening gaan zetten.
_Judith schreef:Je kunt inderdaad gewoon geld storten op je Paypal, maar ook koppelen. Als je je rekening koppelt aan Paypal hoef je niet eerst geld over te maken naar je paypal rekening.
Ik vind het ideaal!
Citaat:Als er onvoldoende geld op uw PayPal-rekening staat om de volledige transactie te kunnen voldoen, gebruikt PayPal eerst het saldo, waarna het resterende bedrag wordt voldaan met uw geregistreerde bankrekening. Als u geen bankrekening heeft geregistreerd, zal het resterende bedrag van de betaling voldaan worden met de creditcard die geregistreed is bij uw PayPal-rekening.
flyfly schreef:Ik zal er ook geen geld op laten staan als ik niks ga kopen. Pas als ik wat ga kopen zorg ik dat er genoeg geld op staat zodat het kan worden afgeschreven.