help ben in de drek gevallen....bahbah

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

help ben in de drek gevallen....bahbah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 19:16

tja, het staat er al....
stond dus daarstraks n de wei, precies in een hoek waar de paarden poepen en plassen en waar je dus tot je enkels in de vieze drek staat.....mn laarzen zogen zich vast....en in een poging mn voeten los te trekken verlies ik mn evenwicht en jawel.......val achterover in de vieze smurrie!!!
alles onder, k zag eruit alsof ik door een beerput heen getrokken was...........
snel naar huis gevlucht, kleren afgeborsteld en in de was gedaan, en zelf snel onder de douche.
maar nu krijg je het.....ik krijg die vieze lucht niet van mn handen!!
heb mn handen zelfs al gewassen met ajax met chloor, maar ook dat heeft niet geholpen.
ramen van mn auto staan open want de lucht daarin is ook niet te harden.
tot overmaat van ramp had ik mn goede spijjkerbroek aan (jaja dom ik weet het) en vraag me nu ernstig af of ik die nog wel schoon krijg.

dus miss iemand tips om van die lucht af te komen???

Amalarab

Re: help ben in de drek gevallen....bahbah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:17

Ik heb een lekkere handcreme met geurtje opgedaan. Mijn handen vallen nu wel mee.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:16

ik herken het helemaal
heb ook heel veel gedaan om die vieze geur van mn handen af te krijgen en wat bij mij werkt is heel simpel.
handjes wassen met tandpasta :D
ff afspoelen en daarna eventueel nog met lekkere zeep keertje wassen dan ben je van de lucht af :d

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:18

Wassen met citroensap

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:19

in ieder geval niet met warm water je handen wassen, want dan gaan je poriën open en zal de geur er verder intrekken.
Zoals ikke al zei is handen wassen met koud water en tandpasta het handigst! :) Dit doen we ook op school na snijpractica, en het werkt fantastisch :D

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:48

Paardenmestlucht is paardgerelateerd, maar "hoe luchtjes van kleding en lichaam verwijderen" is dat niet...
TAO -> LZP

(hoewel, er is ook een mesthoop waar gezien het onderwerp e.e.a. ook niet zou misstaan _O- )
*kruipt terug op professionelere stoel :+ *

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:51

Oja ik had idd mijn handen daar gelijk 'gewassen' met koud slootwater. Wel handig om te weten Ann!

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:52

ik werk in de zalm, en dat krijg je ook nooit uit je handen. Nu moest ik laatst mijn moeder in smeren met tijger balsem, en ik rook het gewoon niet meer. alleen die sterke geur nog van tijgerbalsum.
En een collega van mij doet altijd eerst koffie dik over haar handen, gaat dan douchen en dan nog eens lotion over haar handen. dan ruikt ze het ook niet meer.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:53

wassen met tandpasta is een goeie tip...

En heel dankbaar wezen dat je achterover kukelde en niet voorover :=

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 21:56

_/-\o_ ben absoluut blij dat ik niet voorover ben gevallen!! woehahaha daar moet ik niet aan denken!
zal zo mn handen gaan wassen met tandpasta, hopelijk is de geur dan van mn handen af.
echter na een klein geur testje ruikt mijn achterwerk volgens hubbie nog steeds naar een mesthoop. (hoe charmant... :o )
dus ipv douchen ga ik nu languit in bad met een fles mandarijntjes badschuim van kneipp , dat is de sterkstgeurende die ik heb, hopelijk ruik ik dan wat aangenamer :D
kleding zit ook al voor de 3e keer in de was..... -:(-

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:30

dan de billetjes ook maar in de tandpasta zetten :P
Heb wel met je te doen hoor, hoop voor je dat hubbie je in bad laat en niet in de schuur laat slapen :D