Pfffft.... ik zit echt weg te smelten hier.....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:55

BeNGeL schreef:
nou ik kom net terug van mijn vakantie werk *zucht* het zweet liep in straaltjes over mijn hele lichaam ... ik werk in een bejaarden tehuis in de huishouding hele dag stofzuigen met dit weer HEB MEDELIJ Haha!



Jeetje hoe heb je de dag volgehouden zeg... Stofzuigen met deze hitte.... zou eigenlijk niet mogen zeg.

heb je geen tropen- rooster??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:04

Kitty schreef:
Vertel dat dan ook maar aan mijn werkgever. Ik zit hier de hele dag in mijn eentje in een enorm benauwende hitte zonder airco. Ik kan geen pauze nemen omdat er iemand bij de telefoon moet blijven en eerder weg gaan kan ook niet omdat we van half negen tot vijf uur bereikbaar moeten zijn.


Naadje is dat he.... Same here, maar dan van 8.30 tot 17.30 en lunchpauze zit er natuurlijk ook niet in, want er is verder gewoon niemand. Het ergste is nog dat het heel rustig is nu, met deze hitte gaat er niemand naar een uitzendbureau en in de bouwvak komen er weinig vacatures binnen. De telefoon gaat ook bijna niet, en als hij gaat zijn het de collega's van de andere vestiging die wel airco hebben die even klagen dat ze zo'n opdonder van de warmte krijgen als ze tussen de middag op een terras gaan lunchen... Stelletje h*fters Boos!
Ik durf de tent ook niet wat eerder dicht te gooien, want m'n baas heeft er zo'n lekker handje van om tegen half zes nog effe te bellen vanaf het strand... Boos! minkukel.

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:04

Pfff zucht.. Ik werk ook in een verzorgingshuis maar dan in de zorg. heb ik iemand gedoucht heb ik bijna de neiging om er zelf ook ff onder te gaan staan. Het ergste van alles is nog dat sommige bewoners het sereus koud hebben
Verder is het bij ons binnen ook wel boven de 30 graden denk ik.. Maar ja wij kunnen niet een tropenrooster maken he.. "Sorry mensen maar wij zijn om 14.00 naar huis.... We zien jullie morgenvroeg wel weer!" haha.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 15:04

Sonja"]
Hihi, ik heb van de week al geconstateerd dat ik vreselijk dom ben. Verhuis binnenkort naar Holten, en ga werken in Nijverdal bij een uitzendbureau. Is dom van me. Kan beter nog een klein stukje verder rijden naar Hellendoorn, want daar worden de RAKETJES gemaakt!!!! Lovers
[/quote]

Jaaaaaa Raketjes!!! Zijn zo lekker......

Enne Lielle... als je toch met Express-bezorging bezig bent, stuur dan ook zo'n lekker ijsje richting Arnhem... het gaat echt niet meer hier!!

Idd erg om alleen te zitten. Er zijn nog wel collega's hier op kantoor maar niet op mijn afdeling, en die moet toch bemand (bevrouwd in dit geval) zijn.....

[quote="Jola schreef:
kiekenvel


Bij jou heeft de warmte blijkbaar ook al toegeslagen..... die airco is toch niet zo goed als je denkt kennelijk....

Lielle

Berichten: 66266
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:06

vlaamse bokster Knipoog

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 15:07

femmigje schreef:
Pfff zucht.. Ik werk ook in een verzorgingshuis maar dan in de zorg. heb ik iemand gedoucht heb ik bijna de neiging om er zelf ook ff onder te gaan staan. Het ergste van alles is nog dat sommige bewoners het sereus koud hebben
Verder is het bij ons binnen ook wel boven de 30 graden denk ik.. Maar ja wij kunnen niet een tropenrooster maken he.. "Sorry mensen maar wij zijn om 14.00 naar huis.... We zien jullie morgenvroeg wel weer!" haha.


Idioot he? Mijn oma van 90 heeft ook geen last van de hitte, ze heeft het zelfs koud. Komt omdat haar bloeddruk extreem laag is, geen goed teken iig.

Moet wel lachen om jouw uitspraak hoor. Iedereen laten zitten beneden en zeggen "Jullie redden het wel he? Er staat fris in de koelkast en er is eten om op te warmen. Tot morgen"! Hahah, zie het al helemaal voor me.

Kitty

Berichten: 7707
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:09

Lekker herkenbaar. De telefoon gaat nauwelijks en toch moeten blijven wachten bij het kreng. Verder heb ik alle contracten er inmiddels ook doorgewerkt en het enige wat ik nog moet doen is een verzekeringetje en een brandstofpas (tien minuutjes werk....)

Lunchpauze heb ik al maanden niet meer gehad....

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 15:11

Geinig Kitty: dat zijn ook mijn werkaamheden (onder andere) voor vanmiddag. Twee nieuwe brandstofpassen regelen en een aantal verzekeringen omzetten van B-casco naar casco......

Nooit geweten trouwens dat de Belgen praten over "kiekenvel". Toch nog wat geleerd op zo'n dag als vandaag!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:13

Ik heb mijn baas opgebeld (is ook op vakantie) om te zeggen dat het niet meer te harden is.. En we mogen nu rond half 4 4 uur naar huis..
De telefoon is wel 5 keer overgegaan vandaag .. ik wordt er bijna overspannen van, al dat gerinkel aan m'n kop..

Jokonootje

Berichten: 4862
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:13

femmigje schreef:
Pfff zucht.. Ik werk ook in een verzorgingshuis maar dan in de zorg. heb ik iemand gedoucht heb ik bijna de neiging om er zelf ook ff onder te gaan staan. Het ergste van alles is nog dat sommige bewoners het sereus koud hebben
Verder is het bij ons binnen ook wel boven de 30 graden denk ik.. Maar ja wij kunnen niet een tropenrooster maken he.. "Sorry mensen maar wij zijn om 14.00 naar huis.... We zien jullie morgenvroeg wel weer!" haha.


jaja ik ken het sommigen hebben zelfs de verwarming nog aanstaan nou sorry daar heb ik gemeld ik kom een andere keer wel terug want als ik hier wat moet doen ga ik van mijn stokkie ...

maar ik maak wel deels mijn eigen tropenrooster kamers die niet perse hoeven en nog wel een weekje kunnen wachten doe ik volgende week wel of desnoods de week daarop maar sommige mensen willen ook niet dat wij de kamer schoon maken omdat wij het al druk en warm genoeg hebben Haha! sommige mensen zijn ook zo lief *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:15

Het is hier nu 32 graden buiten in de schaduw, maar ik heb net nog vrolijk de laatste ramen gewassen en nog wat van dat huishoudelijke gedoe. De kat heeft het wel schandalig warm, die weet niet meer waar ze het zoeken moet, arm dier.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:18

jippie, ben net op ijs getrakteerd door m'n baas!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:04

Het is echt bloedjeheet hier, niet normaal meer!

Net een bespreking met P en O gehad, en dat maakt het ook niet leuker. Anders was ik mooi naar huis gegaan, en ergens de verkoeling opgezocht. Of de hele dag in mijn auto.........lekker met airco!