Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseLukas schreef:Wat vindt u dat er in de toekomst moet gebeuren betreffende het rookverbod in cafés?
O De huidige situatie behouden
O Geen rookverbod
O Algeheel rookverbod
Omdat ik het een prima situatie vind dat je in de horeca niet mag roken.
Mensen die allergies zijn hebben nu eindelijk de mogelijkheid om zonder moeite ergens een kop koffie te gaan drinken of uit eten te gaan. Dit weegt voor mij niet op tegen de voordelen van een lekker peukie na het eten bv.
Vind wel dat de controle veel strenger moet zijn. Als je iets invoert moet het ook nageleefd worden.
Ik ben zelf een roker en heb een moeder die zwaar asmatisch is. Bekijk de situatie dus van beide kanten.
De huidige situatie is als volgt: er is een rookverbod in cafes, maar cafes zonder personeel en met een oppervlakte van minder dan 70m2 zijn uitgezonderd.
SPOED omdat het een extra vraag is die ik heb toegevoegd in mijn afstudeeronderzoek waarvan ik de resultaten vandaag moet inleveren!
Superbedankt!
EliseLukas schreef:Wat vindt u dat er in de toekomst moet gebeuren betreffende het rookverbod in cafés?
O Geen rookverbod
O Algeheel rookverbod
Omdat mensen zoals ik Astma hebben en dan de kleine cafes moeten vermijden omdat daar mensen zijn die roken..
De huidige situatie is als volgt: er is een rookverbod in cafes, maar cafes zonder personeel en met een oppervlakte van minder dan 70m2 zijn uitgezonderd.
SPOED omdat het een extra vraag is die ik heb toegevoegd in mijn afstudeeronderzoek waarvan ik de resultaten vandaag moet inleveren!
Superbedankt!
O Geen rookverbod
O Algeheel rookverbod
Omdat roken stinkt en de horeca zonder rook veel leuker is.
Superbedankt!
O Geen rookverbod
O Algeheel rookverbodOmdat ik niet bloot gesteld wil worden aan de smerige gewoonte/verslaving van een ander die bovendien zeer schadelijk is voor de (MIJN) gezondheid.
Superbedankt!
martina1 schreef:algeheel rookverbod omdat ik tegen roken ben. Als mensen willen roken, doen ze het maar thuis maar ze moeten de gezondheid van andere er niet mee schaden. En niet rokende mensen moeten gewoon uit kunnen gaan zonder nadien te stinken naar rook.
tyleysmiley schreef:Ik ben VOOR een algeheel rookverbod,niks of niemand uitgezonderd!!!Ik vind mensen die willen roken,moeten dat maar buiten doen,zonder er anderen mee lastig te vallen,ik vind het zo ontzettend asociaal,bleh en behalve dat het meeroken ook nog eens vreselijk ongezond is,zal ik het maar niet hebben over die belachelijke stinkrook die in mijn kleren hangt,en dan praat ik al heeeeeeeeeeeeelemaal niet over mijn lange haren.