Da's wel een vet ding 
Ik ken het merk niet. Je ziet wel vaak dat er van verschillende fabrikanten diverse onderdelen gebruikt worden. Dat wordt dan samengesteld en zo krijg je ook een quad. Met een Yamaha-blok is weinig mis, maar 't is wel van belang dat het echt is (er zijn ook imitatie-Yamaha's, net zoals bijv. imitatie Honda's).
Het valt niet altijd mee om erachter te komen wat het nu precies is en wat voor kwaliteit je mag verwachten. Je kunt het meestal wel een beetje herkennen aan de verkoper. Als je iets koopt bij zo'n internethandelaar voor een appel en een ei, dan weet je eigenlijk al wel genoeg. Service en garantie kun je dan wel vergeten, die gaan voor de snelle verkoop.
Maar als je bijv. een locale dealer treft met een flinke historie en die verkoopt ze, dan heb je al meer kans dat het goed gaat komen. Die gooien hun naam niet zomaar te grabbel, ze verkopen meestal alleen in de buurt en ze weten ook dat hun naam over de tong gaat als het een prul blijkt te zijn 
Nog even iets heel anders 
Quads kun je kopen in 2-takt en 4-takt modellen. De 2-takten zijn meestal net wat feller en er zit een wat scheller (jankend) geluid in. Als je het graag wilt weten dan wil ik het je wel uitgebreid uitleggen, maar ik vermoed dat je niet zo zit te wachten op mijn technische geneuzel 
Bottomline: ik zou je een 4-takt adviseren. Ze zijn meestal iets minder fel, maar ze hebben ook veel minder onderhoud nodig. Het grootste voordeel: je kunt er gewone benzine in gooien. Bij 2-takten moet je benzine mengen met olie en dat komt best nauw. Veel extra werk dus, en ze zijn een stuk kwetsbaarder.